Telefonon, a NAV Infóvonalán a 2-es (Ügyintézés és konkrét ügyekre vonatkozó tájékoztatás) menüpont, 1-es (Ügyintézés és konkrét ügyekre vonatkozó tájékoztatás) almenüjének 4-es, (Adószámlával kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás) menüpontjában lehet észrevételt tenni.

Az ügyintézéskor meg kell nevezni az érintett adónemet, és részletezni kell az eltérést.

A szolgáltatáshoz ügyfél-azonosító szám szükséges.

A telefonos ügyintézőrendszerben gyorsan és kényelmesen intézhető többek között az átvezetés, a hibásan benyújtott átvezetési és kiutalási kérelmek javítása – a személyes jelenlétet nem igénylő esetben – is, és tájékoztatás kérhető az adószámláról és az adószámla-kivonatról is.

A NAV INFÓVONALA

  • Belföldről a 1819-es telefonszámon,
  • külföldről a +36 (1) 461-1819-es telefonszámról hívható.

A szolgáltatás munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 8 óra 30 perctől 16 óráig, pénteken 8 óra 30 perctől 13 óra 30 percig érhető el. Az egyedi ügyintézéshez ügyfél-azonosító szám szükséges, amit a TEL-adatlapon kell kérni, legegyszerűbben az ONYA-ban.

Az ügyfél-azonosító szám igényléséről az „Adószámla” – „Alapinformációk 2-es menü” – „Hogyan tájékozódhat adószámlájáról” almenüben kap részletes tájékoztatást.