Telefonon a NAV Infóvonalán a 2-es Ügyintézés és konkrét ügyekre vonatkozó tájékoztatás menüpont, 1-es Ügyintézés és konkrét ügyekre vonatkozó tájékoztatás almenüjének 4-es, Adószámlával kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás menüpontjában lehet észrevételt tenni. Az ügyintézéskor meg kell nevezni az érintett adónemet és részletezni kell az eltérést.


A telefonos ügyintézőrendszerben gyorsan és kényelmesen intézhetők többek között az átvezetések, a hibásan benyújtott átvezetési és kiutalási kérelmek javítása (a személyes jelenlétet nem igénylő esetben) is, és tájékoztatás kérhető az adószámláról és az adószámla-kivonatról is.

 

A NAV INFÓVONALA


• belföldről a 1819 telefonszámon,
• külföldről a +36 (1) 461-1819 telefonszámról hívható.


A szolgáltatás munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 8 óra 30 perctől 16 óráig, pénteken 8 óra 30 perctől 13 óra 30 percig érhető el.
Használata regisztráció (a TEL nyomtatvány kitöltése és beküldése) után, ügyfél-azonosító számmal lehetséges.