Tisztelt Ügyfelünk!

Ha iOS operációs rendszerű készülékén az Online Számlázó vagy a NAV Azonosító alkalmazás “SSL tanúsítvány hiba” üzenetet tapasztal, az a következő lépések sorozatával orvosolható:

  1. Töltse le iOS operációs rendszerű készülékére az e-szigno weboldaláról az alábbi tanúsítványt:https://www.e-szigno.hu/rootca2017.crt
  2. A tanúsítvány letöltése után a Beállításokban válassza a Profil letöltve lehetőséget.
  3. Telepítse a tanúsítványt.
  4. A telepítés után nyissa meg a Beállítások / Általános / Infó menüpont alján található a Trust-tanúsítványok beállításai lehetőséget.
  5. A telepített e-Szigno Root CA 2017 tanúsítványnál engedélyezze a megbízhatóságot.

Ezt követően ellenőrizze az alkalmazás (Online Számlázó, NAV Azonosító) működését.

A következő dokumentumban részletesen tájékozódhat a lépésekről:

iOS_tanúsítvány_hiba_tájékoztató.pdf