Ha valaki saját adóügyét szeretné intézni a NAV-nál, például kedvezményekkel kapcsolatban kér segítséget, az ügyfélszolgálat személyes felkeresése nélkül, telefonon vagy e-Papíron is elérheti munkatársainkat.

  1. Telefonon

Konkrét kérdéssel a NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszerét érdemes tárcsázni. A személyre szabott információ iránti érdeklődéshez a telefonálónak először azonosítania kell magát. Az ehhez szükséges azonosító szám (PIN-kód) a TEL-adatlapon kérhető.

  • A TEL-adatlap benyújtása:

A nav.gov.hu portál ONYA csempéjén keresztül lehet elérni az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazást, amelybe ügyfélkapus azonosítással lehet belépni. Az alkalmazás baloldali menüjének ÚJ NYOMTATVÁNY pontjára kattintva, a KÉRELMEK kategóriában a TEL-adatlapot kell választani, majd következhet a kitöltés, az ellenőrzés és a mentés.

  • Az azonosító szám (PIN-kód) birtokában hívható telefonszám:

Magyarországról: 06 (80) 20-21-22

Külföldről: +36 (1) 441-9600

  • A rendszer elérhetősége:

Hétfőtől csütörtökig: 8:30 - 16:00

Pénteken: 8:30 - 13:30

  1. E-Papíron

A nav.gov.hu portál KAPCSOLAT menüjében található a KERESSEN MINKET! pont, ahonnan elérhető az e-Papír szolgáltatás. Itt, ügyfélkapun belépve választható a kérdéses témacsoport és ügytípus, például az SZJA-VISSZATÉRÍTÉS. Ezután következhet a címzett megadása az érdeklődő lakóhelye, székhelye szerinti adó- és vámigazgatóság kiválasztásával.