A kutatásban a fő adóhatósági tájékoztató és ügyintéző felületek, a NAV-honlap, a NAV Ügyfélportál és a NAV Infóvonal (ÜCC) felhasználóinak véleményét kérik.

A néhány perc alatt kitölthető, anonim kérdőív kitöltői a NAV honlapjáról, a NAV Ügyfélportálról (ÜPO) és a NAV telefonos Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszeréről (ÜCC), e felületek működéséről, használhatóságáról mondhatják el véleményüket. A felmérés elsődleges célja az ügyféltapasztalatok összegyűjtése, a fejlesztések hasznosulásának vizsgálata.

A kérdőívet az említett felületeket rendszeresen használó  ügyfeleknek juttatja el a NAV. A részvétel a kutatásban önkéntes, az adatok feldolgozása anonim.

A felmérés az alábbi linken érhető el:

Kérdőív

Nemzeti Adó- és Vámhivatal