X

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ha a NAV következő oldalain 2018. január 1-je után közzétett tájékoztatóknak megfelelően jár el, akkor az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 247. §-a alapján jogkövetkezmény az Ön részére nem állapítható meg. A fentiek alkalmazása az esetleges adóhiány megfizetése alól nem mentesít.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

X
  • Közérdekű adatok
  • Sajtószoba
  • Ügyfélszolgálatok
  • Igazgatóságok
  • Kapcsolat
  • Magánszemélyek
    • Adószámmal nem rendelkező
    • Adószámmal rendelkező nem áfaalany
    • Adószámmal rendelkező, áfafizetésre nem kötelezett
    • Áfafizetésre kötelezett
  • Egyéni vállalkozók
    • Áfafizetésre nem kötelezett
    • Áfafizetésre kötelezett
    • Áfaalany
  • Társaságok
    • Áfafizetésre nem kötelezett
    • Áfafizetésre kötelezett
    • Kivaalany
    • Non-profit
  • Kiemelt adózók
  • Adó
    • Adószámla
    • Adózás rendje
    • Általános forgalmi adó
    • Biztosítás, járulék, egészségügyi hozzájárulás
    • Egyéb kötelezettség és költségvetési támogatás
    • Egyszerűsített vállalkozói adó
    • Energiaadó
    • Illetékek
    • Jövedéki adó
      • EMCS
      • Jogszabályok
      • Tájékoztatók, információk
        • Dohánygyártmányok kiskereskedelmi eladási ára
        • Brent napi jegyzési adatok alapján meghatározott átlagár
        • Jövedéki adó fajtakódok és Jöt. szerinti jogcímkódok
        • Engedélyes, illetve nyilvántartásba vett jövedéki alanyok
        • Dohánygyártmány nyomonkövetési azonosító kibocsátójának adatai
        • Tájékoztatók
      • Trafiktörvény
        • Közérdekű információk
        • Érdeklődőknek
    • Kisadózó vállalkozások tételes adója (kata)
    • Kisvállalati adó (kiva)
    • Különadó
    • Megállapodások, egyezségek
    • Népegészségügyi termékadó
    • Regisztrációs adó
    • Személyi jövedelemadó
    • Szociális hozzájárulási adó
    • Társasági adó
    • Távközlési adó
    • Egyéb
    • Hagyományos pénztárgépek, taxaméterek
    • Online pénztárgépek friss
    • Online pénztárgépek
  • Vám
    • Váminformációk
      • AEO (engedélyezett gazdálkodó)
      • ATA eljárások
      • Áruosztályozás
        • EBTI3
        • Áruosztályozáshoz szükséges adatbázisok
        • Kombinált Nómenklatúra
        • Tájékoztatók/ Hirdetmények
        • Tarifális vonatkozású Országos Parancsnoki tájékoztatók/NAV elnökének tájékoztatói
      • Behozatal
      • Beléptetés
      • Egységes vámokmány kitöltési útmutatója
      • EORI-szám
      • Gazdasági vámeljárások
      • Kiléptetés
      • Kivitel
      • Nem kereskedelmi forgalom
      • Származás
      • Szellemi tulajdonjogok védelme
      • Vámérték
      • Vámfizetés
      • Vámudvarok
      • Egyéb
    • BREXIT információk
    • Határforgalom
    • Környezetvédelmi termékdíj
    • Felderítési eredmények
    • Fémkereskedelem
      • Hírek
      • Jogszabályok
      • Segédletek
      • Engedélyesek frissített listája
      • Eltulajdonított tárgyak
      • Piaci érték
    • Külföldi gépjárművek gépjármű adója
    • Végrehajtás - Árverés
    • Egyéb
  • Bűnügy
    • Szervezet
    • Elérhetőségek
    • Bűncselekmények
    • Eredményeink
  • Pénzmosás
    • Nemzeti Kockázatelemzés
      • Ld - Nemzeti Kockázatelemzés
    • A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása elleni intézményrendszer
    • Pénzmosás és Terrorizmusfinanszírozás Elleni Iroda
    • Bejelentés
    • Elemző-értékelő tevékenység
    • Pmt. és Kit. szerinti elektronikus bejelentés
    • Pmt. és Kit. szerinti kijelölt személyre vonatkozó tájékoztatás
    • Éves jelentések, féléves tájékoztatók
    • A terrorizmus finanszírozása elleni küzdelem
    • Pénzügyi és vagyoni korlátozó intézkedések
    • Felügyeleti tevékenység
      • Tájékoztatók
      • Típusszabályzatok
      • Határozatok közzététele
    • Hasznos linkek, dokumentumok
    • Jogforrások
      • Nemzeti Jogforrások
      • Nemzetközi jogforrások
  • OLAF
    • Bemutatkozás
    • OLAF Koordinációs Iroda
    • Szakértői tevékenység
    • Szabályozási háttér
    • Dokumentumtár
    • Hasznos linkek
    • Elérhetőségek
    • Hírek
  • KEKI
    • Vezetők
    • Alaptevékenység, feladat
    • ÁBPE képzések
    • Pénzügyőr Zenekar
      • Bemutatkozás
      • Karmesterek
      • Zenekari formációk
      • Koncertkalendárium
      • Kiadványok
      • Elérhetőség
    • Pénzügyőr- és Adózástörténeti Múzeum
      • Múzeumtörténet
      • Schiffer-villa
      • Információ
      • Eseménynaptár
      • Publikációk
      • Felhívás
      • Rólunk írták
    • Hírek
  • Együttműködő szervek
Főlap▶Tájékoztatások az üzemszünetekről

Rendszeres karbantartás

Tájékoztatjuk az on-line pénztárgépeket üzemeltető, szervizelő, illetve gyártó/forgalmazó tisztelt adózókat, hogy a NAV informatikai rendszerének heti gyakoriságú karbantartására szerdánként 18.00 óra és csütörtök 00.00 óra között kerül sor, mely időszak alatt a pénztárgépek megszemélyesítése, első üzembe helyezése nem lehetséges. A már üzembe helyezett pénztárgépek a karbantartás ideje alatt is zavartalanul működnek (a munkálatok az EKÁER rendszer elérhetőségét nem érintik).

Nem számít bele a határidőbe az a nap - a 451/2016. (XII. 19.) számú Kormányrendelet alapján – amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést. A NAV az eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe.

 


Tájékoztatások az üzemszünetekről
... több rendszert érintő
▸ Tartalom megjelenítése

2019.10.31.

• Az eBEV, e-SZJA és a MOSS portál 2019.10.30 20:00 és 2019.10.30 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.09.26.

•. Az eSZJA, ONYA,  eBEV, KRINTERFACE és a MOSS rendszerek karbantartás miatt 2019. szeptember 25-én 20 órától 24 óráig nem voltak elérhetőek.

2019.06.28.

• A NAV informatikai rendszerei átmeneti áramellátási zavarok miatt nem voltak elérhetők. A fennakadás huzamosabb üzemzavart okozott 2019. június 27-én 12 óra 15 perctől 2019. június 28-án 00 óra 40 perc között. Ez idő alatt teljeskörű üzemszüneti eljárást vezettünk be az alábbi, külső elérésű rendszerekben:

  • online pénztárgép rendszer,
  • Online Számla rendszer,
  • Elektronikus Közútiáruforgalom-ellenőrző Rendszer,
  • váminformatikai rendszerek (Külső Kommunikációs Központ),
  • uniós kommunikációs rendszerek.

Az Online Számla rendszer esetében 2019. június 27. 14.30-kor, a többi rendszer esetében a helyreállítás 2019. június 28-án 00 óra 40 perckor megtörtént.

... az Online Számla rendszerben
▸ Tartalom megjelenítése

2019.10.16.

• Az Online Számla és Online Számlázó rendszer 2019. október 16-án 10:18 és 11:20 közötti időszakban technikai probléma miatt nem volt elérhető.

2019.09.24.

•. Karbantartási célú üzemszünet miatt az Online Számla rendszer 2019. szeptember 23-án 20:00 és 24:00 óra között nem volt elérhető.

2019.09.19.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2019. szeptember 19-én 18:00 óra és 19:35 óra között nem volt elérhető.

2019.09.05.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2019. szeptember 05-én 18:00 óra és 22:30 óra között nem volt elérhető.

2019.07.31.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2019. július 31-én 18:00 óra és 19:41 óra között nem volt elérhető.

2019.06.27.

• Az Online Számla és Online Számlázó rendszer 2019. június 27-én 12:15 és 14:30 közötti időszakban technikai probléma miatt nem volt elérhető.

2019.06.26.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számlázó program karbantartás miatt 2019. június 26-án 18:00 óra és 19:00 óra között nem volt elérhető.

2019.06.17.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2019. június 17-én 18:00 és 19:30 óra között nem volt elérhető.

2019.05.09.

• Az Online Számla rendszer 2019. május 9-én 16:36 és 17:39 közötti időszakban technikai probléma miatt nem volt elérhető.

2019.04.11.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2019. április 11-én 18:00 és 20:00 óra között nem volt elérhető.

2019.03.19.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2019. március 19-én 18:00 és 21:00 óra között nem volt elérhető.

2019.03.10.

• Tájékoztatjuk, hogy hálózati karbantartási munkálatok miatt az Online Számla és az Online Számlázó rendszer 2019.03.10-én 09:00 és 15:00 óra között nem volt elérhető.

2019.01.30.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2019. január 30-án 18:00 és 20:00 óra között nem volt elérhető.

2018.12.13.

• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla és az Online Számlázó rendszer karbantartás miatt 2018. december 13-án 18:00 és 19:00 óra között nem volt elérhető.

... az e-SZJA rendszerben
▸ Tartalom megjelenítése

2019.08.07.

• Az OTP Banknál fellépő technikai ok miatt, az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) 2019.08.07-én 12:27 óra és 16:53 óra között nem volt elérhető.

2019.07.24.

•. Az eSZJA portál 2019. július 24-én 20:00 és 21:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.06.22.

• Az eSZJA, ONYA, eBEV és kapcsolódó internetes portál szolgáltatások karbantartás miatt 2019. június 22-én 20:00 óra és 23:59 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.06.12.

• Tájékoztatjuk, hogy az eSZJA, ONYA, MOSS, ELEKÁFA és eBEV portálok karbantartás miatt 2019.június 12-én 20:00 és 22:00 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.05.03.

• Tájékoztatjuk, hogy az eSZJA, ONYA,  eBEV és a MOSS rendszerek karbantartás miatt 2019. május 02-án 20:00 és 24:00 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.03.12.

• Az eSZJA portál 2019. március.12-én 20:00 és 23:59 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.03.07.

• Az eSZJA portál 2019. március.06-án 20:00 és 00:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.02.17.

• Az eSZJA portál 2019. február 16-án 20:00 óra és 2019. 02. 17-én 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.02.13.

• Az eSZJA portál 2019. 02.13.20:00 és 2019.02.13. 23:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.02.07.

• Az eSZJA portál 2019. február 6-án 20:00 óra és 23:59 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2018.12.20.

• Az e-SZJA portál 2018. december 19-én 20:00 és 2018. december 20-án  02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

... az EKÁER rendszerben
▸ Tartalom megjelenítése

2019.11.12.

• Az EKÁER rendszerben 2019. november 12-én 22:00 órától 22:15 óráig hálózati karbantartás miatt részleges szolgáltatáskiesés fordulhatott elő.

2019.11.05.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019. november 5-én 20:00  és 23:00 óra között nem volt elérhető.

2019.10.05.

• Az EKÁER karbantartási célú üzemszünet miatt 2019. október 05-én 05:00 óra és 2019. október 05-én 05:10 óra között nem volt elérhető.

2019.09.27.

• Az EKÁER rendszer 2019. szeptember 26-án 21:30 és szeptember 27-én 01:30 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.09.25.

• Az Ügyfélkapu 2019. szeptember 25. 14:41 órától 15:51 óráig technikai probléma miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek.

2019.09.24.

•. Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019. szeptember 23-án 20:00 és 24:00 óra között nem volt elérhető.

2019.07.25.

• Az EKAER rendszerben 2019. július 25-én 16 órától 21 óráig tartó karbantartás miatt lassulás fordulhatott elő.

2019.06.28.

• Az EKÁER rendszerben 2019. június 27-én 12:15 órától elrendelt üzemszüneti eljárás 2019. június 28-án 00:40 órakor visszavonásra került.

2019.06.06.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019. június 05-én 20:00 és 24:00 óra között nem volt elérhető.

2019.05.05.

 • Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019.05.04-én 20:00 és 2019.05.05-én 08:00 óra között nem volt elérhető.

2019.04.21.

 • Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019.04.20-án 23:00 és 2019.04.21-én 01:00 óra között nem volt elérhető.

2019.01.31.

 • Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019. 01. 31-én 21:00 és 23:00 óra között nem volt elérhető.

2019.01.23.

• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2019. 01. 22-én 20:00 és 23:59 óra között nem volt elérhető.

A karbantartás ideje alatt esedékes bejelentéseket az 5/2015. (II.27.) NGM rendelet 19. §-ban foglaltak szerint legkésőbb a karbantartás megszűnését követő munkanapon kell teljesíteni.

... az eBEV rendszerben
▸ Tartalom megjelenítése

2019.11.17.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019.11.17-én hajnali 1 órától 2 óra 30 -ig az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) csak részlegesen volt elérhető.

2019.11.15.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019.11.13-án 22 és 11. 15-én hajnali 4 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.10.24.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019.10.26-án 1 és 3 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.10.15.

• Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt 2019. 10. 15-én 01:00 és 04:00 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.09.13.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019.09.13-án 21:00 és 23:00 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.09.07.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019.09.07-én 00:00 és 03:00 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.07.14.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. július 14-én 01:00 és 04:00 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.07.02.

 •  Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2019.07.01-én 02:00 és 03:00 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.06.23.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2019.06.23-án 01:15 és 05:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.06.22.

• Az eSZJA, ONYA, eBEV és kapcsolódó internetes portál szolgáltatások karbantartás miatt 2019. június 22-én 20:00 óra és 23:59 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.06.12.

• Tájékoztatjuk, hogy az eSZJA, ONYA, MOSS, ELEKÁFA és eBEV portálok karbantartás miatt 2019.június 12-én 20:00 és 22:00 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.06.03.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. június 03-án 02:00 és 02:30 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.05.19.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. május 19-én 01:00 és 02:30 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.05.03.

• Tájékoztatjuk, hogy az eSZJA, ONYA,  eBEV és a MOSS rendszerek karbantartás miatt 2019. május 02-án 20:00 és 24:00 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.03.24.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. március 24-én 00:30 és 05:30 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás átmenetileg nem volt elérhető.

2019.03.17.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. március 17-én 01:00 és 02:30 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.03.10.

• Tájékoztatjuk, hogy hálózati karbantartási munkálatok miatt az eBEV rendszer 2019.03.10-én 09:00 és 15:00 óra között nem volt elérhető.

2019.03.07.

• Tájékoztatjuk, hogy az eBEV rendszer karbantartás miatt 2019. március.06-án 20:00 és 00:00 óra között nem volt elérhető

2019.02.24.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. február 24-én 00:00 és 00:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.02.17.

• Az eBEV portál 2019.02.16-án 22:00 és 2019.02.17-én 08:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.02.17.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2019.02.17-én 01:00 és 02:30 óra között az interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.02.03.

• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2019.02.03-án 01:00 és 02:00 óra között az az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.01.21.

• Az OTP Bank tervezett karbantartása miatt 2019. január 21-én 02:00 és 02:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.

2019.01.01.

• Az eBEV portál 2019.01.01-én 11:00 és 2019.01.01-én 20:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.

... az ONYA rendszerben
▸ Tartalom megjelenítése

2019.12.05.

• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2019. december 04-én 20 óra és 24 óra között nem volt elérhető.

2019.11.26.

• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2019. november 25-én 20 óra és 24 óra között nem volt elérhető.

2019.11.14.

• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2019. november 13-án 20 óra és 24 óra között nem volt elérhető.

2019.09.30.

• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2019. szeptember 30-án 20:00 órától 23:59 óráig karbantartás miatt nem volt elérhető.

2019.06.22.

• Az eSZJA, ONYA, eBEV és kapcsolódó internetes portál szolgáltatások karbantartás miatt 2019. június 22-én 20:00 óra és 23:59 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.05.03.

• Tájékoztatjuk, hogy az eSZJA, ONYA,  eBEV és a MOSS rendszerek karbantartás miatt 2019. május 02-án 20:00 és 24:00 óra között nem voltak elérhetőek.

2019.03.06.

• Az ONYA rendszer 2019. március.06-án 20:00 és 00:00 óra között nem volt elérhető.

... az egyéb informatikai rendszerekben
▸ Tartalom megjelenítése

2019.12.02.

A NAV Általános Tájékoztató Rendszerének (1819 - NAV Infóvonal) frissítése miatt 2019. december 2-án 9 óra és 11 óra között a hívásfogadásban fennakadások voltak tapasztalhatók.

2019.08.15.

•. A 2019. június 20-án közzétett „Hibajavítás az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú üzemszüneti tájékoztatást - a hibajelenség megoldását követően - a következők szerint frissítjük: az ELEKÁFA-KKI rendszerben fennálló technikai probléma megoldása elkészült, az érintett ügyekhez kapcsolódó releváns értesítéseket a NAV kézbesítette az adózóknak a hivatalos elérhetőségeken. Amennyiben valamely adózónak a jelzett hibajelenség miatt az érintett időszakban a 18ELEKAFA vagy 19ELEKAFA nyomtatványon beadott kérelmével kapcsolatban más tagállam(ok)ban problémája merült fel, kérjük, jelezze az illetékes megyei/fővárosi igazgatóságnál.

2019.06.20.

•. A 2019. június 7-én közzétett „Hiba az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú tájékoztatást az időközben elvégzett javításoknak megfelelően a következők szerint pontosítjuk.

A jelzett  technikai hibának egy részét a NAV sikeresen elhárította, így 2019. június 14-től rendre valamennyi elakadt kérelem, amely egyébként megfelelt a küldési feltételeknek, továbbításra került az érintett visszatérítési tagállamoknak.

Egy külső szoftver okozta hektikus probléma azonban még mindig akadályát képezi az adózói tájékoztatásoknak, így a tagállami üzenetküldésekről a NAV az ügyfeleit a szokásos „KKI nyugta” illetve tájékoztató levelek formájában egyelőre nem minden esetben tudja értesíteni. A hiba teljes kiküszöbölésével a NAV a hiányzó értesítéseket is hivatalosan kézbesíteni fogja.

2019.06.07.

• Az ELEKÁFA-KKI rendszerben 2019. április 30-tól technikai okok miatt a kérelmek egy részét nem sikerült megküldeni a tagállamoknak.
Ismételt benyújtásra nincs szükség, a hiba elhárítását követően az elakadt tájékoztatások és az üzenetek automatikusan továbbítódnak.

2019.05.20.

• Tájékoztatjuk, hogy a NAV Infóvonal 2019. május 20-án 08:45 óra és 10:50 között részlegesen volt elérhető.

2019.05.12.

• Tájékoztatjuk, hogy a TARIC_WEB 2019. május 12-én 08:00 óra és 17:00 óra között nem volt elérhető.

... a Magyarország.hu honlapján
▸ Tartalom megjelenítése

2019.09.24.

•. A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2019. szeptember 23-án 20:00 óra és 2019. szeptember 24-én 00:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszereit is érintette.

2019.06.15.

• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2019. június 14-én 20:00 óra és 2019. június 15-én 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszereit is érintette.

2019.05.28.

• Az e-Papír szolgáltatás 2019. május 28-án 20:00 és 21:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

2019.04.30.

• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2019. április 29-én 22:00  óra és 2019. április 30-án 00:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

2019.04.16.

• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2019. április 16-án 22:00  óra és 2019. április 17-én 00:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

2019.03.18.

• A  Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. március 18-án 9:14 óra és 2019. március 18-án 18:26 óra között nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.

2019.02.09.

•. A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2019. február 9-én 01:00 óra és 09:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszereit is érintette.

Betriebsausfall im EKÁER System
▸ Tartalom megjelenítése
2019.11.05.

Wegen eines Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 5. November 2019 20:00 Uhr und 23:00 Uhr nicht erreichbar.

2019.09.27.

• Wegen eines Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 26/09/2019 21:30  Uhr und 27/09/2019 01:30  Uhr nicht erreichbar.

2019.05.05.

• Wegen eines technisches Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 04/05/2019 20:00 und 05/05/2019  08:00 nicht erreichbar.

2019.04.30.

• Im Regierungsportal und im Kundenportal wurden zwischen 29/04/2019 22:00 Uhr und 30/04/2019 00:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum waren die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.

2019.04.21.

• Wegen eines technisches Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 20/04/2019 23:00 und 21/04/2019  01:00 nicht erreichbar.

2019.04.17.

• Im Regierungsportal und im Kundenportal wurden zwischen 16/04/2019 22:00 Uhr und 17/04/2019 00:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum waren die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.

2019.03.18.

• Im Regierungsportal und im Kundenportal wurden zwischen 18/03/2019 09:14 Uhr und 18/03/2019 18:26 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum waren die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.

2019.02.09.

• Im Regierungsportal und im Kundenportal wurden zwischen 09/02/2019 01:00 Uhr und 09/02/2019 09:00 Uhr Wartungsarbeiten verrichtet. In diesem Zeitraum waren die zum Regierungsportal und Kundenportal gehörigen Webseiten und Dienstleistungen nicht erreicbar. Die Kontinuität des Geschäftsbetriebs- im Notfall- war so versicherbar, wenn es bezüglich der betroffenen Benutzer für die Aufstellung der sekundär Benutzer gesorgt wurde.

2019.01.31.

• Wegen eines technisches Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 31/01/2019 21:00 und 31/01/2019  23:00 nicht erreichbar.

2019.01.23.

• Wegen eines technisches Betriebsausfalles für Wartungszwecken war das EKAER System zwischen 22/01/2019 20:00 und 22/01/2019  23:59 nicht erreichbar.

KIEMELT TÉMÁK
  • KIVA
  • EKÁER
  • Online Számla
SZJA
ADÓPERCEK
Jelentkezz pénzügyőrnek
INTERNETES
VÁSÁRLÁS
Tájékoztatók
  • Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás
  • Nyomtatványkitöltő programok
  • Letöltések - egyéb
  • E-bevallás, Java
TÁJÉKOZTATÓK
  • Információs füzetek
  • Szabályzók
  • Kiadványok
  • Álláspályázatok
  • Tájékoztatások az üzemszünetekről
  • ... több rendszert érintő
  • GYIK
KAPCSOLAT
magyarorszag.hu
Határidők
előző2019. decemberkövetkező
HKSzCsPSzV
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ADÓtraffipax
Tudjon róla!
Segíthet!
Mentorálás
BREXIT
információk
SZOLGÁLTATÁSOK
  • Közérdekű bejelentés, panasz
  • Adóelőleg-nyilatkozatok 2019.
  • Személyes adónaptár
  • Hírlevél-regisztráció
  • Adatbázisok
  • Több adatbázis együttes lekérdezője
  • Hirdetmények
  • Szolgáltatások
  • Szja 1+1%
  • Közösségi adószámok megerősítése
  • Távolról is nyújtható szolgáltatások (MOSS)
Megyei
rendezvények
Alkalmazható üzemanyagárak

december(Ft/l)

ESZ-95 ólmozatlan
motorbenzin

386

Gázolaj

412

Keverék

423

LPG autógáz

238

Bővebben

EU támogatások
A NAV weboldalai szerzői jogvédelem alatt állnak.
A honlapon szereplő információk változatlan tartalommal és formában szabadon terjeszthetők.

Kapcsolatfelvétel | Archív oldalak | További honlapok | Adatvédelmi tájékoztató | Impresszum | Közadatkereső
1054 Budapest, Széchenyi u. 2. - Telefon: +36 (1) 428-5100 - Fax:+36 (1) 428-5509
Az oldal cookie-kat használ, hogy minél több hasznos funkciót biztosítson a látogatóknak. Részletek
Süti tájékoztató letöltése (.pdf) Adatvédelmi tájékoztató Süti beállítások