Ügyfélfogadási szünet a Balatonalmádi és Sümegi Kormányablak NAV-ablakában

2021. március 11-től a Balatonalmádi és a Sümegi Kormányablak NAV-ablakában, az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartása, a fertőzések megelőzése érdekében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) központi ügyfélszolgálatain a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadják.

Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.

Az ügyfelek személyes ügyintézését a veszprémi központi ügyfélszolgálat (Veszprém, Brusznyai Árpád utca 22-26.) biztosítja.