Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A veszprémi (Brusznyai Árpád utca 22-26.), a fővárosi és a többi megyeszékhelyeken működő központi ügyfélszolgálatok módosított nyitvatartása: 

 

A pápai kirendeltségen (Jókai Mór utca 50.) március 18-tól, a tapolcai kirendeltségen (Deák Ferenc utca 12.) április 1-jétől, az ajkai kirendeltségen (Semmelweis utca 1.) április 6-tól átmenetileg szünetel az ügyfélfogadás.

A sümegi (Kossuth Lajos utca 14-16.), a várpalotai (Gárdonyi Géza utca 39.) kormányablakok NAV ablakai március 18-tól, a balatonalmádi (Széchenyi sétány 1.) és a devecseri (Petőfi Sándor tér 1.) kormányablakok NAV ablakai március 20-tól további intézkedésig zárva tartanak.

A balatonfüredi (Balatonfüred, Kossuth L. utca 3.) és zirci ügyfélszolgálati helyen (Zirc, Petőfi S. utca 4.), március 20-tól az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.