Ideiglenesen bezárnak a kormányablakokban működő NAV-ablakok Szabolcsban

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2021. március 9-étől átmenetileg szünetelteti az ügyfélfogadást az ibrányi, a nagykállói, a tiszavasvári és a záhonyi NAV-ablakokban.

A központi ügyfélszolgálaton csak előzetes időpontfoglalás alapján fogadják a személyesen megjelenő ügyfeleket. Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.

Időpontot a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban, illetve az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon foglalhatnak.

A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival. A gyors és rugalmas ügyintézést a NAV elektronikus szolgáltatásai biztosítják.

Konkrét ügyek intézéséhez, a 06-80/20-21-22 számon ingyenesen hívható a NAV Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszere. A rendszer használatához ügyfélazonosító-számra (PIN-kód) vagy részleges kódú telefonos azonosításra van szükség. Ügyfélazonosító-szám legegyszerűbben a https://www.nav.gov.hu/ oldalról is elérhető Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használatával igényelhető a TEL-nyomtatványon.

NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei
Adó- és Vámigazgatósága