NAV Nógrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága Szécsényi ügyfélszolgálat

Cím: 3170 Szécsény, Rákóczi út 84.
Telefonszám: +36 (32) 795-301
NAV InfóvonalNAV Infóvonal: 1819

 

 

Ügyfélkapcsolati helyek újranyitása Nógrád megyében

2020. július 15-étől

2020. július 15-étől visszaáll az eredeti nyitvatartás a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Nógrád Megyei Adó- és Vámigazgatóságának pásztói, szécsényi és bátonyterenyei ügyfélszolgálati helyein. Az említett ügyfélszolgálatok a fenti időponttól újra a járványhelyzetet megelőző, teljes nyitvatartási időben fogadják ügyfeleiket az alábbiak szerint:

Pásztó, Nagymező út 2.

kedd:

8:30 - 12:30

Szécsény, Rákóczi út 84.

hétfő – csütörtök:

08:00 - 12:00 és 13:00 - 16:00

péntek:

08:00 – 12:00

Bátonyterenye, Városház út 2.

hétfő – csütörtök:

08:00 - 12:00 és 13:00 - 16:00

péntek:

08:00 – 12:00

Továbbra is fontos az óvintézkedések betartása, így az orrot és szájat is eltakaró textil- vagy papírmaszk, esetleg sál, kendő viselése, valamint a várakozás ideje alatt megfelelő, 1,5-2 méteres védőtávolság tartása. A várótermekben az ügyfelek érdekében egyszerre csak annyian tartózkodhatnak, hogy a várakozók között a szükséges védőtávolság biztosított legyen.

Az ügyfélkapuval rendelkezőknek érdemes megfontolni az adóügyek elektronikus intézését. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon ingyenesen hívható.

 

Intézhető ügyek listája

  • 'T1011 adatlap átvétel
  • 1+1 % rendelkező nyilatkozatok átvétele
  • adatlapok, beadványok átvétele
  • adóazonosító jellel kapcsolatos adatlapok átvétele ('T34)
  • adóazonosító jellel, adókártyával kapcsolatos ügyintézés
  • adóhatósági igazolások teljes körű ügyintézése
  • adóhatósági igazolásokkal kapcsolatos ügyintézés (adó-, jövedelem és illetőségigazolások kiadása)
  • folyószámla-egyeztetés
  • folyószámla-kivonat kiadása
  • folyószámla-kivonatok adatainak általános magyarázata
  • adószámla-ügyintézés
  • adószámmal kapcsolatos ügyintézés, adatbejelentő, változásbejelentő lapok ügyintézése
  • állandó meghatalmazott, megbízott bejelentése
  • általános tájékoztatás az adózással kapcsolatos jogszabályok előírásairól
  • az egyes adóügyek telefonos ügyintézését lehetővé tevő ügyfél azonosító szám ügyintézése
  • bankkártyával történő befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés
  • bejelentő-, változásbejelentő adatlapok átvétele
  • bevallás másolatok kiadása
  • bevallások, kérelmek, adatlapok, átvezetési kérelmek, egyéb beadványok átvétele
  • bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés, közreműködés a hibás bevallások javításában
  • bírósági eljárási illeték megfizetésének igazolása
  • egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézés
  • egyéb igazolásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • EVA be- és kijelentkezés
  • illeték-ügyintézés (kérelmek leadása, tájékoztatás)
  • illetőségigazolások ügyintézése
  • jövedelemigazolások ügyintézése
  • kérelmek átvétele
  • kérelmek leadása, tájékoztatás illetékszabályokról
  • készpénzutalási megbízás (csekk) kiadása
  • közösségi adószám ügyintézés, érvényesség igazolása
  • közreműködés személyi jövedelemadó bevallások javításában
  • külföldiek ügyintézése
  • másolatokkal, kivonatokkal kapcsolatos ügyintézés (bevallás másolat, folyószámla- vagy törzsadat kivonat, stb.)
  • működő adóalanyi státusz igazolása (Fészekrakó program)
  • tájékoztatás vám, jövedéki, környezetvédelmi termékdíj, regisztrációs adó, energiaadó, népegészségügyi termékadó és fémkereskedelem témakörökben
  • tájékoztató füzetek, ingyenes adatlapok, bevallási és egyéb nyomtatványok biztosítása
  • törzskivonat kiállítása
  • ügyfélkapu regisztráció

      Nyitvatartás

      Hétfő

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Kedd

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Szerda

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Csütörtök

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Péntek

      08:00-12:00

      Érdeklődöm

      Általános Tájékoztató Rendszer

      .

       

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig hívható

      Magyarországról: 1819

      külföldről: +36 (1) 250-9500

      A NAV Általános Tájékoztató Rendszer menüjének szövegkönyve

      Ügyféltájékoztató és Ügyintéző rendszer

      .

       

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig hívható

      Használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.

      Magyarországról:

      • 06 (80) 20-21-22

      külföldről:

      • +36 (1) 441-9600

      A NAV Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszerének menütérképe (2016.05)

      A NAV Váminformációs Központja

      .

      -

       

      Magyarországról:

      • 1819

      külföldről:

      • +36  (1) 250 9500 

      E-mail: vam.info@nav.gov.hu

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig tart nyitva.

      A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Váminformációs Központ automatikus hang- és szövegrögzítőmenürendszere és szövegkönyve

      Kormányzati ügyfélvonal

      -

       

      Ügyfélkapuval kapcsolatos kérdések esetén 0-24 órában elérhető

      Magyarországról: 1818

      Külföldről: +36 (1) 550-1858

      SMS-száma: 1818

      E-mail cím: 1818@1818.hu

      A Kormányzati Ügyfélvonal honlapja: https://kapcsolat.magyarorszag.hu/1818