NAV Nógrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága Szécsényi ügyfélszolgálat

Cím: 3170 Szécsény, Rákóczi út 84.
Telefonszám: +36 (32) 795-301
NAV InfóvonalNAV Infóvonal: 1819

 

Határozatlan idejű ügyfélfogadási szünet a pásztói kirendeltségen, és a szécsényi NAV ablakban

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kialakult járványügyi helyzet miatt 2020. március 24-től a pásztói kirendeltségen (Pásztó, Nagymező út 2.), illetve 2020. március 17-től a szécsényi (Szécsény, Rákóczi út 84.) NAV ablakban az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel!

Az adózók személyes ügyintézését a salgótarjáni központi ügyfélszolgálat (Salgótarján, Kassai sor 10.) biztosítja.

A járványhelyzetben a hivatal igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat, ezért az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtatott ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja ügyfélszolgálatain. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

Köszönjük türelmüket és megértésüket!

 

Intézhető ügyek listája

  • 'T1011 adatlap átvétel
  • 1+1 % rendelkező nyilatkozatok átvétele
  • adatlapok, beadványok átvétele
  • adóazonosító jellel kapcsolatos adatlapok átvétele ('T34)
  • adóazonosító jellel, adókártyával kapcsolatos ügyintézés
  • adóhatósági igazolások teljes körű ügyintézése
  • adóhatósági igazolásokkal kapcsolatos ügyintézés (adó-, jövedelem és illetőségigazolások kiadása)
  • folyószámla-egyeztetés
  • folyószámla-kivonat kiadása
  • folyószámla-kivonatok adatainak általános magyarázata
  • adószámla-ügyintézés
  • adószámmal kapcsolatos ügyintézés, adatbejelentő, változásbejelentő lapok ügyintézése
  • állandó meghatalmazott, megbízott bejelentése
  • általános tájékoztatás az adózással kapcsolatos jogszabályok előírásairól
  • az egyes adóügyek telefonos ügyintézését lehetővé tevő ügyfél azonosító szám ügyintézése
  • bankkártyával történő befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés
  • bejelentő-, változásbejelentő adatlapok átvétele
  • bevallás másolatok kiadása
  • bevallások, kérelmek, adatlapok, átvezetési kérelmek, egyéb beadványok átvétele
  • bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés, közreműködés a hibás bevallások javításában
  • bírósági eljárási illeték megfizetésének igazolása
  • egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézés
  • egyéb igazolásokkal kapcsolatos ügyintézés
  • EVA be- és kijelentkezés
  • illeték-ügyintézés (kérelmek leadása, tájékoztatás)
  • illetőségigazolások ügyintézése
  • jövedelemigazolások ügyintézése
  • kérelmek átvétele
  • kérelmek leadása, tájékoztatás illetékszabályokról
  • készpénzutalási megbízás (csekk) kiadása
  • közösségi adószám ügyintézés, érvényesség igazolása
  • közreműködés személyi jövedelemadó bevallások javításában
  • külföldiek ügyintézése
  • másolatokkal, kivonatokkal kapcsolatos ügyintézés (bevallás másolat, folyószámla- vagy törzsadat kivonat, stb.)
  • működő adóalanyi státusz igazolása (Fészekrakó program)
  • tájékoztatás vám, jövedéki, környezetvédelmi termékdíj, regisztrációs adó, energiaadó, népegészségügyi termékadó és fémkereskedelem témakörökben
  • tájékoztató füzetek, ingyenes adatlapok, bevallási és egyéb nyomtatványok biztosítása
  • törzskivonat kiállítása
  • ügyfélkapu regisztráció

      Nyitvatartás

      Hétfő

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Kedd

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Szerda

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Csütörtök

      08:00-12:00

      13:00-16:00

      Péntek

      08:00-12:00

      Érdeklődöm

      Általános Tájékoztató Rendszer

      .

       

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig hívható

      Magyarországról: 1819

      külföldről: +36 (1) 250-9500

      A NAV Általános Tájékoztató Rendszer menüjének szövegkönyve

      Ügyféltájékoztató és Ügyintéző rendszer

      .

       

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig hívható

      Használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.

      Magyarországról:

      • 06 (80) 20-21-22

      külföldről:

      • +36 (1) 441-9600

      A NAV Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszerének menütérképe (2016.05)

      A NAV Váminformációs Központja

      .

      -

       

      Magyarországról:

      • 1819

      külföldről:

      • +36  (1) 250 9500 

      E-mail: vam.info@nav.gov.hu

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig tart nyitva.

      A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Váminformációs Központ automatikus hang- és szövegrögzítőmenürendszere és szövegkönyve

      Kormányzati ügyfélvonal

      -

       

      Ügyfélkapuval kapcsolatos kérdések esetén 0-24 órában elérhető

      Magyarországról: 1818

      Külföldről: +36 (1) 550-1858

      SMS-száma: 1818

      E-mail cím: 1818@1818.hu

      A Kormányzati Ügyfélvonal honlapja: https://kapcsolat.magyarorszag.hu/1818