Határozatlan idejű ügyfélfogadási szünet a balassagyarmati kirendeltségen

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kialakult járványügyi helyzet miatt 2020. március 30-tól a balassagyarmati kirendeltségen (Balassagyarmat, Rákóczi fejedelem út 48.) az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel!

Az adózók személyes ügyintézését a salgótarjáni központi ügyfélszolgálat (Salgótarján, Kassai sor 10.) biztosítja.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

A járványhelyzetben a hivatal igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat, ezért az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtatott ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja ügyfélszolgálatain. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Ha mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, kérjük, foglaljon időpontot!

Kérjük Önöket, hogy időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát! 

Köszönjük türelmüket és megértésüket!