Határozatlan idejű ügyfélfogadási szünet a pásztói kirendeltségen, és a szécsényi NAV ablakban

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kialakult járványügyi helyzet miatt 2020. március 24-től a pásztói kirendeltségen (Pásztó, Nagymező út 2.), illetve 2020. március 17-től a szécsényi (Szécsény, Rákóczi út 84.) NAV ablakban az ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel!

Az adózók személyes ügyintézését a salgótarjáni központi ügyfélszolgálat (Salgótarján, Kassai sor 10.) biztosítja.

A járványhelyzetben a hivatal igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat, ezért az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtatott ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja ügyfélszolgálatain. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

Köszönjük türelmüket és megértésüket!