Ügyfélfogadás rendjének változása a NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatósága kirendeltségein

A járványügyi helyzetre tekintettel a NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának kirendeltségei és kormányablakokban működő NAV ügyfélszolgálatai 2019. március 19-étől - további rendelkezésig - zárva tartanak. Az ügyfélfogadás a fővárosi központi ügyfélszolgálatokon az alábbiak szerint történik:

Központi Ügyfélszolgálatok

(1144 Bp., Gvadányi u. 69.; 1097 Bp., Vaskapu u. 33-35.; 1134 Bp., Dózsa György út 128-132.)

Hétfő

8:30-16:00

 Kedd

8:30-12:00

 Szerda

8:30-16:00

 Csütörtök

8:30-12:00

Péntek

8:30-11:30 

Az ügyfélszolgálatokon  ütemezett ügyfélfogadás került bevezetésre, ami azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. 

Szíves megértésüket köszönjük.