Változások az ügyfélszolgálatok működési rendjében!

Tisztelt Ügyfeleink!

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálatai 2021. május 25-től  az alábbi ügyintézési változásokkal fogadják az ügyfeleket.

A koronavírus okozta járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez a NAV központi ügyfélszolgálatain, és a kirendeltségein a továbbiakban már nem kötelező az előzetes időpont foglalás. Ezeken az ügyfélforgalmi helyeken azonban továbbra is van erre lehetőség, amennyiben valaki élni kívánna vele.

Időpont a NAV honlapján foglalható (https://www.nav.gov.hu/), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.

Ha ügyeit a kormányablakokban működő NAV-ablakokban intézné, a 2021. május 25-től ott már nincsen lehetőség előzetes időpont foglalására!

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.

Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.

NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatósága