Ügyfélfogadás változása az egri központi ügyfélszolgálaton

A koronavírus okozta járványhelyzet miatt 2021.  március 8-tól a személyes ügyintézéshez a NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóság  központi ügyfélszolgálata (cím: 3300 Eger, Eszterházy tér 3-4.) előzetes időpontfoglalással fogadja az ügyfeleket. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal, a személyijövedelemadó-bevallással kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.

Időpont a NAV honlapján foglalható (https://www.nav.gov.hu/), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.

Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.

Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.