Vám és regisztrációs adóigazgatási eljárások feldolgozását végző Vám Osztály 1. ügyfélfogadási idő változása

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (a továbbiakban: NAV) Hajdú-Bihar Megyei Adó- és Vámigazgatóságánál a vám és regisztrációs adóigazgatási eljárások feldolgozását végző Vám Osztály 1. ügyfélfogadási ideje az alábbiak szerint változik 2021.06.16-tól.

Ügyfélfogadási idő (kérelmek, árunyilatkozatok benyújtásának / átvételének időpontja):

 hétfő – csütörtök:       07:30 – 15:30

 péntek:                       07:30 – 15:00

hétvégén és munkaszüneti napokon nincs ügyfélfogadás

Import vámeljárások tekintetében hétfőtől – péntekig: 07:30 – 15:00

Vám-árunyilatkozatok, kérelmek (pl. regisztrációs adóigazgatási kérelem) benyújtásának helye:

 4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.

„E-eljárások” feldolgozásának helye:

 4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.

Elérhetőségek:

Cím: 4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.

Postafiókcím: 4001 Debrecen, Pf. 83.

Telefonszám: 06-52-521-700

E-mail cím: hajduavig@nav.gov.hu

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a vám- és regisztrációs adóigazgatási eljárások benyújtásának feltételeiről és az egyes eljárások időigényeiről az ügyintézőktől kérhet tájékoztatást, illetve a NAV internetes honlapján tájékozódhat.

A NAV internetes honlapján tájékoztató került közzétételre az árunyilatkozatok elektronikus benyújtásához szükséges előzetes regisztrációra, illetve az e-árunyilatkozat benyújtásának technikai feltételeire vonatkozóan.