Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A győri (Szent István út 15-17.), a fővárosi és a többi megyeszékhelyeken működő központi ügyfélszolgálatok módosított nyitvatartása:

hétfő08.30 – 16.00
kedd08.30 – 12.00
szerda08.30 – 16.00
csütörtök08.30 – 12.00
péntek08.30 – 11.30

Az szja-bevallás határideje előtt átmenetileg hosszabbodik a NAV-ügyfélszolgálat nyitvatartása. Az ügyfélszolgálat május 11. és május 20. között munkanapokon 8 óra 30 perctől 16 óráig tart nyitva.

A kapuvári (Fő tér 22.) kirendeltség március 18-tól további intézkedésig zárva tart.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.