Szünetel az ügyfélfogadás a kirendeltségeken

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának kirendeltségei (1051 Budapest, Nádor utca 19.; 1035 Budapest, Kórház utca 6-12.; 1016 Budapest, Krisztina körút 99.) 2021. március 8-ától ideiglenesen bezárnak.  


A központi ügyfélszolgálaton (1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.) és a kormányablakban működő NAV-ablakban (1042 Budapest, István út 15.) zavartalan a nyitvatartás. A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. 

Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.