Szünetel az ügyfélfogadás a kirendeltségeken

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának kirendeltségei (1051 Budapest, Nádor utca 19.; 1035 Budapest, Kórház utca 6-12.; 1016 Budapest, Krisztina körút 99.) 2021. március 8-ától ideiglenesen bezártak.  


Az ügyfélfogadás 2021. március 8- tól szünetel.

A legközelebbi nyitvatartó NAV ügyfélszolgálatot megtalálják a NAV honlapján, a https://nav.gov.hu/nav/ugyfelszolg oldalon.

A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez a NAV központi ügyfélszolgálatain, kirendeltségein, és ügyfélszolgálati helyein előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal, a személyijövedelemadó-bevallással kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.

Ha ügyeit a kormányablakokban működő NAV-ablakokban intézné, fontos, hogy ezeken az ügyfélszolgálatokon minden ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges!

Időpont a NAV honlapján foglalható (https://www.nav.gov.hu/), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonos is intézhető, amellyel elkerülhető a személyes megjelenés. További információ:https://nav.gov.hu/nav/nav_online.