NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága - Vaskapu u. - Központi ügyfélszolgálat

Cím: 1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.
Telefonszám: +36 (1) 299-4000
email: dbpavig@nav.gov.huFax: +36 (1) 299-5143
Levelezési cím: 1476 Budapest, Pf.:93.
NAV InfóvonalNAV Infóvonal: 1819

A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal, a személyijövedelemadó-bevallással kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni. Időpont a NAV honlapján (https://www.nav.gov.hu/), foglalható a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból. 

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség ügyfélkapu regisztrációra.

Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan vagy telefonos is intézhető, amellyel elkerülhető a személyes megjelenés. További információ: https://nav.gov.hu/nav/nav_online.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Making an appointment at the central taxpayer services office in Vaskapu utca

 

 

 

 

 

 

 

 

As of 8 March 2021 the central taxpayer services office of South-Budapest Tax and Customs Directorate of the NTCA (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.)  receives the taxpayers exclusively if an appointment is previously made – except for the administration of healthcare contribution, obtaining postal cheques and receipt of taxpayer applications.

No registration for ügyfélkapu (governmental portal) is needed to make an appointment.

 The appointment can be made at the link of the homepage of the NTCA https://nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa.

 We appreciate your understanding.

 

 

 

 

 

 

 

Intézhető ügyek listája

  • 1+1 % rendelkező nyilatkozatok átvétele
  • adóazonosító jellel, adókártyával kapcsolatos ügyintézés
  • adóhatósági igazolásokkal kapcsolatos ügyintézés (adó-, jövedelem és illetőségigazolások kiadása)
  • folyószámla-kivonatok adatainak általános magyarázata
  • adószámmal kapcsolatos ügyintézés, adatbejelentő, változásbejelentő lapok ügyintézése
  • állandó meghatalmazott, megbízott bejelentése
  • általános tájékoztatás az adózással kapcsolatos jogszabályok előírásairól
  • bejelentő-, változásbejelentő adatlapok átvétele
  • bevallások, kérelmek, adatlapok, átvezetési kérelmek, egyéb beadványok átvétele
  • bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés, közreműködés a hibás bevallások javításában
  • bírósági eljárási illeték megfizetésének igazolása
  • egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézés
  • EVA be- és kijelentkezés
  • illeték-ügyintézés (kérelmek leadása, tájékoztatás)
  • kérelmek átvétele
  • készpénzutalási megbízás (csekk) kiadása
  • közösségi adószám ügyintézés, érvényesség igazolása
  • különös hatásköri adózók* ügyintézése
  • másolatokkal, kivonatokkal kapcsolatos ügyintézés (bevallás másolat, folyószámla- vagy törzsadat kivonat, stb.)
  • működő adóalanyi státusz igazolása (Fészekrakó program)
  • nyilvános internetes munkaállomás használatának biztosítása
  • tájékoztató füzetek, ingyenes adatlapok, bevallási és egyéb nyomtatványok biztosítása
  • TEL adatlap leadása
  • ügyfélkapu regisztráció
  • VPID megállapítása

      Nyitvatartás

      Hétfő

      08:30-18:00

      Kedd

      08:30-12:00

      Szerda

      08:30-18:00

      Csütörtök

      08:30-12:00

      Péntek

      08:30-11:30

      Érdeklődöm

      Általános Tájékoztató Rendszer

      .

       

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig hívható

      Magyarországról: 1819

      külföldről: +36 (1) 250-9500

      A NAV Általános Tájékoztató Rendszer menüjének szövegkönyve

      Ügyféltájékoztató és Ügyintéző rendszer

      .

       

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig hívható

      Használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.

      Magyarországról:

      • 06 (80) 20-21-22

      külföldről:

      • +36 (1) 441-9600

      A NAV Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszerének menütérképe (2016.05)

      A NAV Váminformációs Központja

      .

      -

       

      Magyarországról:

      • 1819

      külföldről:

      • +36  (1) 250 9500 

      E-mail: vam.info@nav.gov.hu

      hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00 óráig, pénteken 8:30-13:30 óráig tart nyitva.

      A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Váminformációs Központ automatikus hang- és szövegrögzítőmenürendszere és szövegkönyve

      Kormányzati ügyfélvonal

      -

       

      Ügyfélkapuval kapcsolatos kérdések esetén 0-24 órában elérhető

      Magyarországról: 1818

      Külföldről: +36 (1) 550-1858

      SMS-száma: 1818

      E-mail cím: 1818@1818.hu

      A Kormányzati Ügyfélvonal honlapja: https://kapcsolat.magyarorszag.hu/1818