Szünetel az ügyfélfogadás két budapesti kirendeltségen

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának XXII. kerületi, valamint a XVIII. kerületi ügyfélszolgálata ideiglenesen zárva tart.

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálatán és a Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál zavartalan a nyitvatartás.

A központi ügyfélszolgálaton (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.) 2021. március 8-tól a személyesen megjelenő ügyfelek fogadása – az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézés, a csekk kiadás és a beadványátvétel kivételével – kizárólag előzetes időpontfoglalás alapján történhet. Az időpontfoglaláshoz nincs szükség ügyfélkapu regisztrációra.

Időpontot foglalni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban lehet.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.