Fontos információk
A KAB NAV ablakokban kötelező időpontot foglalni!

A KAB NAV ablakokban az ügyintézés kizárólag a NAV honlapján (nav.gov.hu) elérhető előzetes időpontfoglalással történhet.

Időpontfoglalás a Vaskapu utcai központi ügyfélszolgálaton

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálatán (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.) 2021. március 8-tól a személyesen megjelenő ügyfelek fogadása – az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézés, a csekk kiadás és a beadványátvétel kivételével – kizárólag előzetes időpontfoglalás alapján történhet. Az időpontfoglaláshoz nincs szükség ügyfélkapu regisztrációra.

Making an appointment at the central taxpayer services office in Vaskapu utca

As of 8 March 2021 the central taxpayer services office of South-Budapest Tax and Customs Directorate of the NTCA (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.)  receives the taxpayers exclusively if an appointment is previously made – except for the administration of healthcare contribution, obtaining postal cheques and receipt of taxpayer applications. No registration for ügyfélkapu (governmental portal) is needed to make an appointment.

Szünetel az ügyfélfogadás két budapesti kirendeltségen

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának XXII. kerületi, valamint a XVIII. kerületi ügyfélszolgálata ideiglenesen zárva tart.