Újra nyitva az ózdi kirendeltség

2021. április 12-étől a NAV ózdi kirendeltsége újra fogadja az ügyfeleket.

Tisztelt Ügyfeleink!

 

2021. április 12-étől a NAV ózdi kirendeltsége újra fogadja az ügyfeleket.

 A kirendeltség nyitvatartási rendje:

 

Ügyfélszolgálat

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Ózd,

Jászi Oszkár utca 3.

 

8-14

 

-

 

8-17

 

8-14

8-12

 

A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.

 

Időpont foglalható a NAV honlapján, az Ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontból.

 

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.

 

Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!

 

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.

 

Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.

 

  

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Adó- és Vámigazgatósága