Szünetel az ügyfélfogadás a NAV sárospataki ügyfélszolgálatán

 

Az ügyfélfogadás 2021. április 29-én szünetel a NAV sárospataki ügyfélszolgálatán.

 

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Az ügyfélfogadás 2021. április 29-én szünetel a NAV sárospataki ügyfélszolgálatán.

A legközelebbi nyitvatartó NAV ügyfélszolgálatot megtalálják a NAV honlapján, a https://nav.gov.hu/nav/ugyfelszolg oldalon.

A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez a NAV központi ügyfélszolgálatain, kirendeltségein és ügyfélszolgálati helyein előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.

Ha ügyeit a kormányablakokban működő NAV-ablakokban intézné, fontos, hogy ezeken az ügyfélszolgálatokon minden ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges!

Időpont foglalható a NAV honlapján (https://nav.gov.hu), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.

Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.

Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.

 

 Nemzeti Adó- és Vámhivatal

   Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Adó- és Vámigazgatósága