Rövidebb nyitvatartás a központi ügyfélszolgálaton, NAV ügyfélfogadási szünet a kormányablakokban

 

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal arra kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

 

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban megváltoztatta ügyfélfogadási gyakorlatát és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Ha mindenképpen szükségesnek érzi a személyes megjelenést, akkor kérjük, először foglaljon online időpontot!

A miskolci központi ügyfélszolgálat (Miskolc, Kazinczy utca 19.) módosított nyitvatartása:

 hétfő

08.30 – 16.00

 kedd

08.30 – 12.00

 szerda

08.30 – 16.00

 csütörtök

08.30 – 12.00

 péntek

08.30 – 11.30

 

A kormányablakokban lévő NAV ügyfélfogadás szünetel.