Nyitvatartás a központi ügyfélszolgálaton

A központi ügyfélszolgálat heti 25 órában várja ügyfeleit, a NAV ablakokban is várják nyitvatartási időben az ügyfeleket.

A járványhelyzetben a NAV továbbra is igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban ezért változtatott ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Ezzel együtt kérjük Ügyfeleinket, hogy személyes ügyintézéskor viseljenek az orrot és szájat is eltakaró textil- vagy papírmaszkot, esetleg sálat, kendőt.

A miskolci központi ügyfélszolgálat (Miskolc, Kazinczy utca 19.) módosított nyitvatartása:

 Hétfő

 8.30 - 16.00

 Kedd

 8.30 - 12.00

 Szerda

 8.30 - 16.00

 Csütörtök

 8.30 - 12.00

 Péntek

 8.30 - 11.30

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.