A NAV-ablakokban, ügyfélszolgálati helyeken átmenetileg szünetel az ügyintézés, a központi ügyfélszolgálat rövidített nyitvatartással várja az ügyfeleket

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A megyei kormányablakokban működő NAV-ablakok, valamint a gyomaendrődi és battonyai ügyfélszolgálati helyek ügyfélfogadása átmenetileg szünetel. A békéscsabai (5600 Békéscsaba, Kinizsi utca 1.), központi ügyfélszolgálat módosított nyitvatartása:


Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.