Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A kecskeméti központi ügyfélszolgálat (6000 Kecskemét, Kuruc krt. 16.) módosított nyitvatartása:

hétfő

08.30 – 16.00

kedd

08.30 – 12.00

szerda

08.30 – 16.00

csütörtök

08.30 – 12.00

péntek

08.30 – 11.30

A bajai kirendeltség (6500 Baja, Bezerédj u. 14.) és a kalocsai kirendeltség (6300 Kalocsa, Negyvennyolcasok tere 4.) módosított nyitvatartása:

hétfő

08.00 – 12.00

12.30 – 16.00

kedd

szünnap

szerda

08.00 – 12.00

12.30 – 15.00

csütörtök

08.00 – 12.00

péntek

08.00 – 12.00

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

 

Nemzeti Adó- és Vámhivatal