2025. október 15-én 20 órától, várhatóan 20 óra 30 percig karbantartás miatt az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) rendszer és az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) nem lesz elérhető. Kérjük, elektronikus ügyintézését a karbantartási időszak figyelembevételével tervezze!
Megértését és türelmét köszönjük!
Tájékoztatás az üzemszünetekről
Fontos
2025.10.14.
Üzemszünet
2025.10.14.
• Az Online Számla rendszer 2025. október 14-én 13 óra és 13 óra 5 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.10.13.
• Az MBH Bank házibankos fizetési megoldása technikai hiba miatt 2025.09.17 és 2025.10.12 között nem volt elérhető.
2025.10.12.
• 2025.10.12-én, vasárnap, 8 és 12 óra között az OpenKKK és a SharePoint oldalak nem voltak elérhetők.
2025.10.10.
• Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. október 10-én 17 órától 20 óráig karbantartás miatt nem voltak elérhetőek az alábbi rendszerek:
- CDMS Trader Portal
- EUCTP (INF-STP, eAEO-SPT, eBTI-STP, REX-STP, PoUS-STP)
- ICS2
2025.10.08.
• 2025. október 8-án 20 óra és 20 óra 38 perc között karbantartás miatt az eVÁM rendszer nem volt elérhető.
2025.10.08.
• 2025. október 8-án 18 óra és 20 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető az az eKÁER.
2025.10.07.
• 2025. október 7-én 18 óra és 19 óra 30 perc között karbantartás miatt a NAV Felhasználókezelő és az Online Számla rendszer nem voltak elérhetők.
2025.10.03.
• 2025.10.01 8 óra 30 perc és 2025.10.03 8 óra 16 perc között kisebb késéssel érkeztek meg a felhasználói tárhelyekre a NAV-tól az elektronikus beadványok nyugtái és a keresetkimutatás eredménye.
2025.10.02.
• 2025.10.02-án 9 óra 10 perctől 10 óra 38 percig Online Számla rendszerben lassulás volt tapasztalható.
2025.10.01.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. október 1-jén 20 órától, 20 óra 43 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.09.29.
• Az Online Számla rendszerben 2025.09.29-én 12 óra 46 perc és 15 óra között lassulás volt tapasztalható.
2025.09.28.
• A NAV Ügyfélportál működésében 2025. szeptember 27. 21 óra 50 perc és 2025. szeptember 28. 18 óra között időszakos problémák voltak tapasztalhatók.
2025.09.28.
• 2025. szeptember 27-én, szombaton 16 órától 24 óráig karbantartás miatt az eBEV, OSS, MOSS, eSZJA, ONYA és Ügyfélportál weboldalak, a NAV-Mobil alkalmazás, a NAV Infóvonal (1819), az eÁFA-, az ELEKAFA-, illetve a KKK2-rendszer leállása miatt az eVÁM- és EMCS-rendszerek működésében 16 óra és 20 óra között rövid – 5–10 perces – időszakokra szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2025.09.28.
• 2025. szeptember 27-én, szombaton 14 órától 24 óráig karbantartás miatt az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás, a NAV Ügyfélportál járulékadat- és keresetkimutatás, adóteljesítmény-számítás, közvetett vámjogi képviselő partnerellenőrzési, valamint a NAV Mobil bér- és járulékadat-lekérdezések nem voltak elérhetők.
2025.09.22.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. szeptember 22-én, hétfőn, 0 óra és 8 óra között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.09.18.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. szeptember 18-án 13 óra 43 perc és 14 óra 20 perc között, technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.09.15.
• Az Online Számla rendszer 2025. szeptember 15-én 18 óra és 21 óra között nem volt elérhető.
2025.09.13.
• NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis (KKK Web) karbantartás volt 2025. szeptember 13-án szombaton 17 órától 20 óráig. A karbantartás időszakában szolgáltatás kiesés nem volt tapasztalható.
2025.09.11.
• 2025. szeptember 11-én a NAV Ügyfélportál és NAV-Mobil alkalmazás egyes funkcióiban fennakadás volt tapasztalható.
2025.09.10.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) rendszerek karbantartás miatt 2025. szeptember 10-én 20 órától, 21 óráig nem voltak elérhetők.
2025.09.04.
• Az eÁFA rendszer 2025. szeptember 4-én 18 óra és 23 óra 53 perc között tervezett karbantartás miatt volt nem elérhető.
2025.09.03.
• Az eVÁM, ÁRUREG, CDPS, EMCS és ICS rendszerek karbantartás miatt, 2025. szeptember 3-án 20 órától 21 óráig nem volt elérhetőek.
2025.09.02.
• A NAV Ügyfélportál működésében 2025. szeptember 02-án 13 óra 20 perc és 16 óra 05 perc között fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.08.29.
• Az CDPS_I rendszer karbantartás miatt, 2025. augusztus 29-én 16 órától 16 óra 15 percig nem volt elérhető.
2025.08.29.
• 2025. augusztus 28-án 21 óra 30 perctől 24 óráig a DÁP-azonosítás működésében fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.08.27.
• Az eVÁM rendszer karbantartás miatt, 2025. augusztus 27-én 20 órától 20 óra 45 percig nem volt elérhető.
2025.08.26.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. augusztus 26-án, kedden, 0 óra 45 perc és 3 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.08.19.
• 2025. augusztus 19-én 7 óra és 7 óra 15 perc között karbantartás miatt a MOSS portál működésében fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.08.13.
• 2025. augusztus 13-án szerdán 20 órától, 22 óra 50 percig a NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis karbantartását végeztük.
A fenti időszakban az éles KKK Web leállítása miatt az ügyfelek részére nem voltak elérhetők a vámszakmai- és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
2025.08.08.
• 2025. augusztus 5. és 2025. augusztus 8. 17 óra 30 perc között a NAV alábbi rendszereiben lassulás volt tapasztalható:
• Ügyfélportál Keresetkimutatás modulja
• NAV-Mobil alkalmazás Adószámla-lekérdezés menüpontja
• NAV Központi Nyilvántartások portál
• eSZJA
• eBEV
• ONYA
• ÁNYK
A 2025. augusztus 8-i kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (23. pótlap 6. rovat) és a bejelentéshez igazolási kérelem csatolásával 2025. augusztus 11-én éjfélig utólagosan benyújthatók.
2025.08.06.
• 2025. augusztus 06-án 20 órától 20 óra 38 percig, karbantartás miatt az ÁRUREG, az e-VÁM, valamint az EMCS rendszerek nem voltak elérhetők.
2025.08.05.
• Karbantartás miatt 2025. augusztus 05. napján (kedd) 19:00 – 21:00 óra között üzemkiesés volt tapasztalható az Ügyfélportál keresetkimutatás szolgáltatásában és a NAV_Mobil applikáció adószámla lekérdezés moduljában.
2025.08.04.
• Az ONYA (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás) rendszerben 2025.08. 04-én 7 óra 43 perctől 11 óra 40 percig nem lehetett új nyomtatványt megnyitni.
2025.07.31.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. július 31-én csütörtök, 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.30.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. július 30-án 13 órától 14 óra 10 percig, technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.07.28.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) üzenetforgalmában 8 órától 10 óra 11 percig fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.07.27.
• 2025. július 26-án, szombaton 8 óra és 2025. július 27-én, vasárnap 23 óra 45 perc között tartó karbantartás miatt a vámszakmai- és jövedéki rendszerek nem voltak elérhetők.
2025.07.22.
• Az OpenKKK weboldala 2025.07.22-én 18 óra és 22 óra között karbantartása miatt nem volt elérhető.
2025.07.16.
• 2025. július 16-án szerdán 20 órától, 22 óra 30 percig a NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis karbantartását végeztük.
A fenti időszakban az éles KKK Web leállítása miatt az ügyfelek részére nem voltak elérhetők a vámszakmai- és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
2025.07.16.
• 2025. július 16-án szerdán 8 óra 30 perc és 9 óra 30 perc között a NAV Infóvonala (1819) technikai hiba miatt nem volt elérhető.
2025.07.14.
• 2025. július 12-én 11 óra 37 perc és 2025. július 13-án 19 óra 20 perc között kiesés volt tapasztalható a KAÜ azonosítási szolgáltatás működésében, ezért a NAV ügyintézési felületekre történő bejelentkezés nem működött.
2025.07.14.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. július 13-án vasárnap, 23 óra 45 perc és 3 óra 55 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.11.
• 2025. július 11-én 8 óra 30 perctől 10 óráig a KAÜ azonosítási szolgáltatás működésében lévő hiba miatt a NAV ügyintézési felületeire történő bejelentkezés nem működött.
2025.07.09.
• 2025. július 9-én szerdán 20 órától, 23 óra 30 percig a NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis karbantartását végeztük.
A fenti időszakban az éles KKK Web leállítása miatt az ügyfelek részére nem voltak elérhetők a vámszakmai- és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
2025.07.08.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. július 8-án kedden, 1 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.05.
• 2025. július 5-én, 17 óra 13 perc és 20 óra között a NAV vámszakmai rendszereibe érkező üzenetek feldolgozásában fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.07.05.
• 2025. július 5-én 9 órától 12 óra 45 percig karbantartás miatt nem volt elérhető az Ügyfélportál keresetkimutatás, járuléklekérdező, adóteljesítmény-számítás és KVK (közvetett vámjogi képviselő) PELL-ellenőrzés modulja.
2025.07.05.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. július 4-én pénteken, 22 óra 45 perc és 2025. július 5-én szombaton, 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.03.
• Karbantartás miatt 2025. július 2., szerda, 20 óra és 2025. július 3., csütörtök, 0 óra között az eSZJA-portál nem volt elérhető.
2025.07.02.
• Az eVÁM-, ARUREG-, EMCS-, CDPS-rendszerek karbantartás miatt, 2025. július 2-án 20 órától 21 óráig nem voltak elérhetők.
2025.07.01.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. június 30-án 23 óra 40 perc és 2025. július 1-jén 1 óra között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.06.19.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. június 19-én 20 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhető.
2025.06.18.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer), ICS2 (Import Ellenőrző Rendszer) 2025. június 18-án 20 órától 20 óra 43 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.06.15.
• Az IdomSoft Zrt. 2025. 06. 14-én 23 órától 2025. 06. 15-én 02 óráig leállással járó karbantartást végzett az éles környezeten. A karbantartás ideje alatt a Központi Azonosítási Ügynökben az azonosítás DÁP-mobilalkalmazással 30-60 percig nem volt elérhető.
2025.06.14.
• 2025. június 14-én, szombaton 8 órától 17 óráig a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) teljes szolgáltatáskieséssel járó karbantartása miatt nem lehetett bejelentkezni a NAV online ügyintézést lehetővé tevő rendszereibe. A kiesés időtartama alatt nem lehetett a NAV ügyintézést biztosító weboldalaira KAÜ-azonosítással belépni, illetve cégkapuról, KÜNY-tárhelyről küldeményeket küldeni a NAV-nak.
2025.06.14.
• 2025. június 14-én (szombat) 8 óra és 14 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető az Online Számla rendszer, az Online Számlázó program, az eÁFA-rendszer és az eKÁER rendszer.
2025.06.14.
• 2025. június 14-én (szombat) 8 óra és 12 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető az Ügyfélportál, az eSZJA, az ONYA, az eVÁM, az OSS, a MOSS és a NAV-Mobil alkalmazás.
2025.06.13.
Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. június 12-én csütörtökön, 23 óra 45 perc és 2025. június 13-án pénteken, 3 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.06.12.
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt, 2025. június 12-én, csütörtökön, 2 órától 4 óráig, hétszer ötperces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2025.06.11.
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt, 2025. június 11-én, szerdán, 2 órától 4 óráig, hétszer ötperces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2025.06.11.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. június 11-én szerdán, 0 óra 14 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.06.10.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2025 június 10-én 10 óra 27 perc és 14 óra 7 perc között átmeneti lassulás volt tapasztalható.
2025.06.10.
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt 2025. június 9-én, hétfőn 22 óra és 2025. június 10-én, kedden 6 óra között között estleges szolgáltatáskiesés volt tapasztalható a NAV online ügyintézést lehetővé tevő rendszereiben. A kiesés időtartama alatt nem lehetett a NAV ügyintézést biztosító weboldalaira belépni és cégkapuról, KÜNY-tárhelyről küldeményeket küldeni.
2025.06.06.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2025 június 6-án 14 óra 25 perctől 23 óráig átmeneti lassulás volt tapasztalható.
2025.06.04.
• Az CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. június 04-én 20 óra és 20 óra 42 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
2025.06.02.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. június 2-án 11 óra 30 perctől, 14 óra 20 percig, technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.05.27.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. május 27-én, kedden, 0 óra 45 perc és 2 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.05.26.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. május 26-án 13 óra és 13 óra 30 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.05.25.
• 2025. május 24-én, szombaton, 20 órától, 2025. május 25-én, vasárnap 2 óra 25 percig karbantartás miatt az EBEV, OSS, MOSS, ESZJA, ONYA és Ügyfélportál weboldalak, a NAV-Mobil alkalmazás, illetve a KKK2-rendszer leállása miatt az eVÁM- és EMCS-rendszerek nem voltak elérhetők.
2025.05.22.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), AIS, AES rendszerek, karbantartás miatt, 2025. május 22-én 20 órától 20 óra 27 percig nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az import és export irányú vámeljárások feldolgozása nem volt lehetséges.
2025.05.22.
• A Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszerben (EMCS) a NAV 2025. május 22-én 12 óra és 15 óra 35 perc között részleges üzemszünetet vezetett be, ezért ebben az időszakban közvetlen kapcsolaton keresztül nem lehetett bejelentést tenni.
2025.05.22.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. május 22-én 9 óra és 9 óra 50 között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.05.22.
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt 2025. május 22-én, 2 óra és 4 óra között néhány perces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható a NAV online ügyintézést lehetővé tevő rendszereiben.
2025.05.22.
• Az eÁFA rendszer 2025. május 18-án 22 óra és 2025. május 19-én 8 óra között tervezett karbantartás miatt nem volt elérhető.
Az eÁFA rendszerben a bevallás 2025. május 21-ig szankciómentesen volt benyújtható.
2025.05.20.
• Az eKÁER 2025. május 20-án 14 óra 39 perc és 14 óra 59 perc között technikai okok miatt nem volt elérhető.
2025.05.20.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. május 20-án 11 óra 15 perctől 16 óra 20 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
2025.05.19.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), AIS, AES rendszerek, karbantartás miatt, 2025. május 19-én 20 órától 20 óra 16 percig nem voltak elérhetők. A karbantartás ideje alatt az import és export irányú vámeljárások feldolgozása nem volt lehetséges.
2025.05.18.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. május 18-án, vasárnap, 0 óra 30 perc és 2 óra között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.05.17.
• 2025. május 17-én 20 óra 46 perc és 21 óra 13 perc között az eBEV, eSZJA, ONYA, OSS, MOSS, NAV Ügyfélportál és a NAV-Mobil alkalmazásokat érintő, előre nem tervezett karbantartás volt.
2025.05.16.
• 2025. május 16-án 16 óra 1 perc és 16 óra 16 perc között az eBEV, eSZJA, ONYA, OSS, MOSS, NAV Ügyfélportál és a NAV-Mobil alkalmazásokat érintő, előre nem tervezett karbantartás volt.
2025.05.14.
• Az eKÁER 2025. május 14-én 18 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.05.14.
• 2025. május 13-án, kedden, 22 óra, és 14-én, szerdán, hajnali 2 óra között a NISZ Zrt. karbantartása miatt a NAV Infóvonala (1819) nem volt elérhető.
2025.05.13.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. május 13-án, kedden, 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.05.10.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. május 10-én 17 óra és 17 óra 19 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.05.08.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. május 8-án 20 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.05.08.
• Az eÁFA program 2025.05.08. 15 órától 15 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.05.08.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. május 8-án 9 óra 15 perc és 9 óra 40 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.05.08.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. május 8-án, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.05.06.
• 2025. május 5-én, hétfőn, 21 óra és 2025. május 6-án, kedden, 2 óra között a NAV vámszakmai rendszerei karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
2025.04.30.
• A KAU azonosítási szolgáltatás hibája miatt a NAV ügyintézési felületekre történő bejelentkezéskor 2025. április 30-án 12 óra 21 perctől , 16 óra 33 percig fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.04.30.
• 2025. április 30-án 10 óra 10 perctől 12 óra 40 percig a regisztrációsadó-kérelmek beküldése akadozott.
2025.04.30.
• 2025. április 30-án 7 óra 40 perctől 10 óra 34 percig kiesések voltak tapasztalhatók a KAÜ azonosítási szolgáltatás működésében, ezért a NAV ügyintézési felületekre történő bejelentkezés nem működött.
2025.04.30.
• Az eredetileg 2025. április 30-ára, szerdára eső normál rend szerinti éles üzemi verzióváltás 2025. április 29-én kedden 20 óra és 2025. április 30-án szerdán 0 óra között került végrehajtásra.
2025.04.28.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. április 28-án, szerdán, 0 óra és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás és OTP logós kártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.04.23.
• Az ARUREG-, CDPS_I, EMCS-, ICS2 rendszerek, karbantartás miatt, 2025. április 23-án 20 órától 20 óra 11 percig nem voltak elérhetők.
2025.04.23.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. április 23-án, szerdán, 0 óra és 4 óra 30 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.04.16.
• A KKK WEB rendszerben 2025. április 16-án 18 óra és 22 óra között tervezett karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható.
2025.04.16.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. április 16-án, szerdán, 0 óra 15 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.04.14.
• 2025.04.14-én 13 óra 30 perc és 14 óra 55 perc között a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. hálózati szolgáltatásában bekövetkezett hiba miatt a NAV rendszerei nem voltak elérhetők
2025.04.12.
• 2025. április 12-én 8 óra és 17 óra 30 perc között az eBEV, eSZJA, ONYA, OSS, MOSS, NAV Ügyfélportál és a NAV-Mobil alkalmazásban belépés közben fennakadások voltak tapasztalhatók.