2025. február 19-én (szerda) 20 óra és 23 óra között az eSZJA-portál karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2025. február 19-én (szerda) 20 óra és 23 óra között az eSZJA-portál karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Karbantartás miatt 2025.02.12. (szerda) 20 óra 10 perctől 23 óra 59 percig a NAV Ügyfélportálon keresetkimutatás nem lesz elérhető.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Az Általános Nyomtatványkitöltő Keretprogram (ÁNYK) legfrissebb verziójában 2025. január 16. óta e-mailes kóddal is elérhető az Ügyfélkapu+-azonosítás.
Ehhez először is frissítse az ÁNYK-t, majd a Szerviz>Beállítások>Működés fülön, a Felhasználói azonosítás blokkban válassza a „KAÜ-portál használatával” lehetőséget! Ezután a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) felületén, az Ügyfélkapu+-csempét lenyitva kiválasztható az „Ügyfélkapu+ e-mailes kóddal” azonosítási mód.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. február 12-én, szerdán, 0 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Karbantartás miatt 2025. február 8-án (szombat) 8 órától 12 óráig a NAV Ügyfélportálján és a NAV-Mobil alkalmazásban a járulékadat- és keresetkimutatások nem voltak elérhetők.
• Az ECN+ alkalmazás (Kiviteli Árunyilatkozatokat feldolgozó rendszer) vonatkozásában 2025. február 6.-án 13 óra 45 perctől 16 óra 35 percig teljes üzemszünet került elrendelésre.
• 2025. február 5-én (szerda) 20 óra 10 perc és 23 óra 59 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető az Ügyfélportál keresetkimutatás-lekérdezés szolgáltatása.
• A NISZ által végzett karbantartás miatt 2025. február 4-én (kedden) 21 órától 23 óra 50 percig az Ügyfélkapu+ azonosítási szolgáltatásban átmeneti lassulás volt tapasztalható.
• Az Online Számlázó és a NAV azonosító mobilalkalmazás 2025. 01. 30-án 17 órától 2025. 02. 04-én 11 óra 30 percig nem működött az IOS operációs rendszerű készülékeken.
• Az eSZJA és az ONYA portál, 2025. január 29-én szerdán 20 óra és 2025. január 30-án csütörtökön 0 óra között, karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer)és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), 2025. január 29-én 20 órától 20 óra 50 percig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. január 27-én 9 óra 3 perc és 11 óra 07 perc között a NAV KAÜ-azonosítással elérhető oldalain bejelentkezési problémák voltak tapasztalhatók.
• Az NCTS (Új Számítógépesített Árutovábbítási Rendszer) 5. fázisa 2025. január 21-én 2 óra 30 perctől élesedett.
• Az eÁFA-program 2025. január 20-án 17 óra 15 perc és 17 óra 45 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2024. január 14-én, 12 óra 19 perctől 13 óra 27 percig a NAV vámszakmai rendszereibe az Ügyfélkapu felől érkező EMCS, REGADO és PIO üzenetek feldolgozásában fennakadások voltak tapasztalhatók.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. január 16-án, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesés volt tapasztalható.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer),a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) és az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2025. január 15-én 20 órától 23 óra 5 percig , karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. január 13-án 11 óra 40 perctől 14 óráig a NAV Infóvonalán (1819) technikai probléma miatt nem volt elérhető a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás.
• 2024. január 13-án, 7 óra 9 perctől 9 óra 19 percig a KKK2-rendszer leállása miatt a NAV vámszakmai rendszereibe érkező üzenetek feldolgozásában fennakadások voltak tapasztalhatók.
• A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján – az elektronikus ügyintézést korlátozó üzemzavar miatt – nem volt elérhető és benyújtható a NAVKPER2 űrlap 2024. december 30-án 0 órától 2025. január 7-én 12 óráig, így a NAV nem tudta fogadni a döntéseivel szemben közigazgatási pereket kezdeményező keresetleveleket.
Ezért az üzemzavar időtartama – 2024. december 30. – 2024. január 7. – nem számít be[1] a keresetlevél benyújtására rendelkezésre álló határidőbe[2].
[1] A 321/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet 50. § (1) bekezdése alapján.
[2] A közigazgatási perrendtartásról 2017. évi I. törvény (Kp.) 39. § (1) bekezdése szerint.
• 2025. január 2-án 14 óra és 21 óra között az alábbi rendszer informatikai karbantartás miatt nem volt elérhető:
• eÁFA-program.
• 2025. január 2-án 9 óra és 14 óra között az alábbi rendszerek informatikai karbantartás miatt nem voltak elérhetők:
• NAV Felhasználókezelő,
• Online Számla rendszer,
• Online Számlázó program,
• eÁFA-program.
• Az EKÁER és Onlineszámla rendszer 2024. december 30-án 21 órától 23 óráig nem tervezett karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2024. december 18-án 18 óra 53 perc és 21 óra 2 perc között átmeneti kiesés volt tapasztalható.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. december 18-án 20 órától 21 óra 16 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2024. december 17-én 21 és 22 óra között a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt esetenként kisebb kiesés és lassulás volt tapasztalható az eÁFA-program felületén.
• A Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) által elérhető DÁP mobilalkalmazás azonosítási szolgáltatása (DÁP IDP) tervezett karbantartás miatt 2024. december 12-én (csütörtökön) 21 óra 30 perctől 23 óráig nem volt elérhető, az Ügyfélkapu és az Ügyfélkapu+ azonosítás zavartalanul üzemelt.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. december 12-én, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• A nav.gov.hu portál nem tervezett karbantartás miatt 2024. 12. 11-én 22 óra 11 perctől 2024. 12. 12-én 0 óra 5 percig nem volt elérhető.
• Az MBH Bank ügyfeleit érintő EFER-házibankos fizetési probléma 2024. 12. 11-én 14 óra 10 perckor elhárításra került.
• 2024. december 9-én 10 óra és 15 óra között a KAÜ-azonosítás csökkentett módú üzemelése miatt a NAV online portáljai nem voltak elérhetők.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. december 7-én, szombaton, 0 óra és 4 óra 15 perc között a NAV internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásában átmeneti kiesések fordulhattak elő.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. december 5-én 8 óra 30 perc és 11 óra 30 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
• Az eÁFA-program karbantartása miatt 2024. december 3-án 11 óra és 13 óra 30 perc között nem volt elérhető.
• Hálózati karbantartás miatt 2024. december 2-án, hétfőn, 21 óra és 23 óra között kétszer 1 perces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható a NAV online ügyintézőrendszereiben.
• 2024 november 22-től november 29-ig a GLOBE-nyomtatvány import funkciójában az utólagos szerkesztés hibásan működött.
• 2024 november 30-án 8 óra és 10 óra között rövid idejű (2x5 perc) szolgáltatáskiesés volt tapasztalható az eÁFA-, eKÁER- , Online Számla, eBEV-, ONYA- és az eSZJA-portálon.
• 2024. november 29-én (pénteken) 14 órától 21 óra 48 percig karbantartottuk a NAV informatikai háttérrendszereit. Ezalatt nem lehetett lekérdezni az adószámla adatokat a NAV Ügyfélportálon, az eBEV-portálon és a NAV-Mobil alkalmazásban.
• A NAV Infóvonalában (a telefonos contact center – a NAVCC) 8 ÓRA 30 PERC ÉS 12 ÓRA között fennakadások voltak tapasztalhatók.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. november 27-én 20 órától 22 óra 25 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eKÁER 2024. november 27-én 18 óra és 19 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. november 27-én, szerdán, 0 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• 2024. november 25-én 11 óra 30 perctől 14 óráig az eKÁER-rendszerben belépési problémák voltak tapasztalhatók az elsődleges és a másodlagos felhasználóknál.
• A NAV Infóvonalán (1819) az egyedi adóügyekre vonatkozó azonosítási szolgáltatás 2024. november 21.-én 8 óra 30 perctől 17 óráig nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. november 21-én 0 óra 45 perc és 1 óra 45 perc között az internetes kártyaelfogadási szolgáltatásában átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• 2024 november 20-án, (szerda), 20 óra és 22 óra között karbantartás miatt a NAV váminformatikai rendszerei nem voltak elérhetők.
• 2024.november 18-án 9 óra 40 perc és 13 óra 26 perc között az eKÁER-ben az elsődleges felhasználók belépése bizonytalan volt.
A probléma a másodlagos felhasználók belépését nem érintette.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. november 13-án 20 órától, 20 óra 9 percig rendkívüli karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2024. november 9-én, szombaton, 8 és 24 óra között a https://sportal.nav.gov.hu SharePoint-rendszerben karbantartást végeztünk. A karbantartás érintette az ügyféli teszteléshez, valamint az adatszolgáltatáshoz kapcsolódó felületeket is. A csoportwebhelyeket egyesével költöztettük, ebben az időszakban egy-egy adott webhely körülbelül 30 percig nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2024. november 7-én 20 óra és 20 óra 27 perc között átmeneti kiesés volt tapasztalható.
• 2024 november 7-én 11 óra 20 perc és 12 óra 10 perc között az Ügyfélportálon és az eBEV-portálon belépési hiba volt tapasztalható.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. november 7-én, csütörtökön, 0 óra 45 perc és 1 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs rendszer), CDPS (Vámárunyilatkozat feldolgozó rendszer, EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer (Excise Movement and Control System) és eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat feldolgozó Modul) tekintetében elrendelt üzemszünet, valamint NCTS (Új Számítógépesített Árutovábbítási Rendszer) szerinti árutovábbítási eljárásokat kezelő MCC alkalmazás vonatkozásában 2024. november 1-én 9 óra 20 perctől elrendelt részleges üzemszünet 18 óra 30 perctől visszavonásra került.
• A NAV Infóvonalán (1819) technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás 2024. október 31-én 23 óra 30 perc és 2024. november 1-én 1 óra között nem volt elérhető. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
• Az eÁFA-program karbantartása miatt 2024. október 31-én 13 óra és 16 óra között nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2024. október 30-án 19 óra és 23 óra 59 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2024. október 30-án (szerda) 20 óra 10 perc és 21 óra között – karbantartás miatt – a NAV informatikai rendszerei, nem voltak elérhetők.
• Az eÁFA-program karbantartása miatt 2024. október 30-én 10 óra 30 perc és 12 óra 30 perc között nem volt elérhető.
• 2024. október 28-án 10 óra és 19 óra között az eKÁER , ONYA, eVÁM, Ügyfélportál, eBEV- és az eSZJA-portálokon fennakadások voltak tapasztalhatók belépéskor.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2024 október 28-án 9 órától 11 óráig átmeneti lassulás volt tapasztalható.
• A NAV-adatbázisok 2024. október 27-én, vasárnap, 8 órakor indított karbantartása problémamentesen befejeződött. A karbantartással érintett rendszerek és szolgáltatások 14 órától kezdve ismét elérhetők.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. október 27-én, vasárnap, 0 óra 45 perc és 5 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak.
• 2024.10.26-án (szombat) 22 óra és 22 óra 20 perc között a NAV váminformatikai rendszerei karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• A SimplePay online fizetési rendszere ismét stabilan elérhető.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. október 24-én, csütörtökön, 0 óra 45 perc és 5 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. október 21-én, hétfőn, 0 óra és 3 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• 2024. október 18-án 19 órától 2024. október 20-án 20 óráig karbantartás miatt nem voltak elérhetők az alábbi rendszerek:
• UUM&DS autentikációs felület,
• CDMS Trader Portal,
• EUCTP (INF-STP, eAEO-STP, eBTI-STP, REX-STP, PoUS-STP),
• EU CSW-CERTEX,
• ICS2.
• Az eVÁM-rendszerben, az import vámeljárásokkal összefüggő üzenetek feldolgozásában, 2024. október 19-én 3 óra és 19 óra 15 perc között jelentős lassulás volt tapasztalható.
• Az NCTS (Új Számítógépesített Árutovábbítási Rendszer) szerinti árutovábbítási eljárásokat kezelő MCC alkalmazás vonatkozásában 2024. október 19-én 0 óra 30 perctől elrendelt részleges üzemszünet 11 órától visszavonásra került.
• 2024. október 15-én, kedden, 19 órától, október 16-án, szerdán, 1 óráig a KBR (Központi Bűnjelnyilvántartó Rendszer) karbantartás miatt nem volt elérhető!
• Az eÁFA-program 2024. október 14-én 8 óra 30 perc és 11 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eVÁM-rendszerben, az import vámeljárásokkal összefüggő üzenetek feldolgozásában, 2024. október 12-én 7 óra 33 perc és 21 óra között jelentős lassulás volt tapasztalható.
• A NAV Általános Közigazgatási Végrehajtási Szervezet Végrehajtási Kapu (ÁKR-VKAPU) szolgáltatásai, valamint a a NAV Ügyfélportálon az "Egyéb végrehajtható köztartozások lekérdezése" szolgáltatás 2024. október 11-én 12 órától, 13 óráig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), 2024. október 9-én 20 órától 21 óra 5 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eVÁM-rendszerben, az import vámeljárásokkal összefüggő üzenetek feldolgozásában, 2024. október 8-án 10 óra 20 perctől 12 óra 20 percig jelentős lassulás volt tapasztalható.
• Az Ügyfélportal, az eSZJA, Oss , Moss, eBev, eVám, VKapu, Mobil , ÜvegKapu, Webnyk ,Akr, Kobak portálok -rendkívüli karbantartás miatt- 2024.október 7-én 21 órától 2024. október 8-án 3 óráig nem voltak elérhetők.
• Az eVÁM-rendszerben, az import vámeljárásokkal összefüggő üzenetek feldolgozásában, 2024. október 7-én 10 óra 30 perctől 18 óráig jelentős lassulás volt tapasztalható.
• Az import küldeményekkel kapcsolatos vámeljárásokat kezelő eVÁM alkalmazás vonatkozásában 2024. október 5-én 14 óra 02 perctől elrendelt részleges üzemszünet 23 óra 48 perctől visszavonásra került.
• Az eVÁM rendszer import vámeljárásaival összefüggő üzenetek feldolgozásában 2024. október 5-én 10 óra 02 perctől 23 óra 48 percig jelentős lassulás volt tapasztalható.
• Az import küldeményekkel kapcsolatos vámeljárásokat kezelő eVÁM alkalmazás vonatkozásában 2024. október 2-án 20 óra 30 perctől elrendelt részleges üzemszünet 22 óra 30 perctől visszavonásra került.
• Az eVÁM rendszer import vámeljárásaival összefüggő üzenetek feldolgozásában 2024. október 2-án 16 óra 33 perctől 20 óra 30 percig jelentős lassulás volt tapasztalható.
• A 2024. szeptember 30-án 11 óra perckor az NCTS (Új Számítógépesített Árutovábbítási Rendszer) szerinti árutovábbítási eljárásokat kezelő MCC és a kiviteli eljárásokat kezelő ECN+ alkalmazás (Kiviteli Árunyilatkozatokat feldolgozó rendszer) elrendelt részleges üzemszünete 2024. október 1-jén 17 óra 28 perckor visszavonásra került.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. szeptember 27-én 11 óra 15 perc és 2024. szeptember 30-án 9 óra 10 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás nem volt elérhető.
• 2024. szeptember 29-én 8 óra és 14 óra között – karbantartás miatt – a NAV váminformatikai rendszerei, az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás, valamint az Ügyfélportál nem voltak elérhetők.
• A NAV informatikai rendszereiben 2024. szeptember 28-án (szombat) 12 óra és 15 óra 32 perc között – karbantartás miatt – előfordulhatott rövid, 2-3 perces teljes szolgáltatáskiesés.
• 2024. szeptember 28-án (szombat), 8 óra és 11 óra között karbantartás miatt a NAV váminformatikai rendszerei nem voltak elérhetők.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. szeptember 28-án, szombaton, 0 óra és 5 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. szeptember 26-án 13 óra 45 perc és 15 óra 30 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás nem volt elérhető.
• 2024. szeptember 24-én 19 órától szeptember 25-én 01 óráig a KBR (Központi Bűnjelnyilvántartó Rendszer) karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. szeptember 24-én, kedden, 0 óra és 0 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban kiesések voltak tapasztalhatók.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. szeptember 19-én 15 óra 10 perc és 2024. szeptember 20-án 09 óra 55 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás nem volt elérhető.
• A NAV vámszakmai rendszereiben 2024. szeptember 18-án (szerda) 18 óra és 22 óra között – karbantartás miatt – előfordulhatott rövid, 2-3 perces teljes szolgáltatáskiesés.
• Az OTP SimplePay rendszerében 2024. szeptember 16-án 21 óra 43 perc és 22 óra 28 perc között átmeneti kiesés volt tapasztalható, amely miatt az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban lassulás, illetve kiesés előfordulhatott.
• Az Online Számla és az Online Számlázó rendszer 2024. szeptember 13-án 20 óra és 22 óra 14 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
A NAV Központi Kapcsolattartó Iroda alábbi alkalmazásai 2024. szeptember 13-án (péntek) 14 óra 30 perc és 20 óra 30 perc között, karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Behajtási Kapcsolattartás Rendszer,
• Központi Kapcsolattartó Iroda rendszere,
• Tartalomszolgáltatók speciális áfabevallási, nyilvántartási rendszere,
• Vat-Refund – külföldről történő elektronikus áfa-visszatérítést kezelő modul.
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt 2024. szeptember 12-én, csütörtökön, 22 óra, és 2024. szeptember 13-án, pénteken, 4 óra között a NAV online ügyintézőrendszerei – 10-15 percig – nem voltak elérhetők.
• Az Online Számla rendszer 2024. szeptember 5-én 18 óra 30 perc és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A NAV-Mobil alkalmazás, valamint a nav.gov.hu adatbázis-lekérdezői 2024. szeptember 4-én 18 órától 22 óráig karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• 2024. szeptember 1-jén, vasárnap, 6 óra és 13 óra 57 perc között karbantartás miatt a NAV váminformatikai rendszerei és az Ügyfélportál nem voltak elérhetők.
• A dokumentumok hitelesítésére használt, Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) háttérrendszerének karbantartása miatt, 2024. augusztus 30-án, pénteken, 20 óra és 22 óra között időszakos szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. augusztus 22-én, kedden, 0 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban kiesések voltak tapasztalhatók.
• 2024. augusztus 17-én, szombaton, 8 óra és 12 óra között – biztonsági frissítés miatt - a KKK web működésében néhány perces kiesés volt tapasztalható.
• Karbantartás miatt 2024. augusztus 14-én 20 óra 10 perctől 24 óráig az ONYA rendszer nem volt elérhető.