2025. december 15-én 22 órától december 16-án 1 óráig a Központi Azonosítási Ügynökben (KAÜ) az azonosítás – előreláthatóan 30 percig – nem lesz elérhető, karbantartás miatt.
Megértését és türelmét köszönjük!
Tájékoztatás az üzemszünetekről
2025. december 13-án, szombaton 14 óra és 22 óra között tervezett szolgáltatás kieséssel járó karbantartást végzünk. A karbantartás idejére – visszavonásig – üzemszüneti eljárást vezetünk be.
Érintett szolgáltatások:
• UPO - Ügyfélportál rendszer
• EBV - Elektronikus Adóbevallás kezelő rendszer
• OKP - Online Személyi Jövedelemadó portál
• ONA - Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás
• OSS és MOSS portálok - HÉA Egyablakos rendszer
• EVM - Vám-árunyilatkozat online felület (eVÁM Portál)
• EKB - Elektronikus Közútiáruforgalom-ellenőrző Rendszer (EKAER)
• EFR - Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer
• ELP - Eljárási rendszer - Külföldi adózók ÁFA visszatérítési kérelme modul (ELEKAFA) Portál
• EPG - eNyugta Rendszer
• ITE - nav.gov.hu portál
• NFB - Külső Online Bejelentő és Adatszolgáltató Keretrendszer
• MOB - NAV - Mobil Applikáció
• EAR – eÁFA rendszer
A karbantartás ideje alatt az érintett rendszerek elektronikus felületei sem lesznek elérhetők.
Az eVÁM AIS, AES és EKER moduljai teljes funkcionalitással, üzemszerűen működni fognak.
Az EKAER rendszer leállása alatt esedékes bejelentéseket legkésőbb a következő munkanapon kell teljesíteni. [13/2020. (XII.23.) PM rendelet 22. §]
A 2025. december 13-i kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (23. pótlap 6. rovat) és a bejelentéshez igazolási kérelem csatolásával 2025. december 14-én éjfélig utólagosan benyújthatók.
Az eNyugta-rendszerben a pénztárgépek csatlakozásában megszakadások lesznek tapasztalhatók.
Kérjük, elektronikus ügyintézését a karbantartási időszak figyelembevételével tervezze!
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Az Unicredit Bank házibankos fizetési megoldása technikai hiba miatt jelenleg nem elérhető.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2025.12.12.
2025.12.12-én (péntek) 15 óra és 17 óra között karbantartás miatt az Ügyfélportál keresetkimutatás és folyószámla lekérdezés, valamint a NAV-Mobil alkalmazás nem volt elérhető.
2025.12.11.
• 2025. december 10-én 22 órától december 11-én 2 óráig az ePapír-szolgáltatás 5 percig nem volt elérhető, karbantartás miatt.
2025.12.10.
• 2025. december 9-én 22 órától december 10-én 2 óráig a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (BKSZ) és az ugyfelkapu.gov.hu 5 percig nem volt elérhető, karbantartás miatt.
2025.12.09.
A NAV-portál 2025. december 9-én 18 óra és 20 óra között átmenetileg nem volt elérhető karbantartás miatt.
2025.12.09.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. december 9-én 1 óra 45 perc és 4 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.12.08.
• 2025. december 8-án 22 órától december 9-én 2 óráig a Központi Azonosítási Ügynökben (KAÜ) az azonosítás 5 percig nem volt elérhető, karbantartás miatt.
2025.12.08.
• Az Online Számlázó program 2025. december 8-án 14 óra 30 perc és 14 óra 40 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.12.04.
• Az Online Számla rendszerben 2025. december 4-én 14 óra 47 perctől 15 óra 15 percig lassulás volt tapasztalható.
2025.12.04.
• Karbantartás miatt 2025. december 3-án, szerdán, 20 óra és 2025. december 4-én, csütörtökön, 0 óra között az eSZJA és ONYA portál nem volt elérhető.
2025.12.04.
2025. december 3-án, szerdán, 20 óra és 2025. december 4-én, csütörtökön, 0 óra között a NAV-Mobil alkalmazás 10-15 percen keresztül nem volt elérhető karbantartás miatt.
2025.12.03.
• 2025. december 3-án 20 óra és 21 óra között karbantartás miatt az eVÁM rendszer nem volt elérhető.
2025.12.02.
• Az eVÁM, ÁRUREG, CDPS, EMCS és ICS rendszerek karbantartás miatt, 2025. december 2-án 21 órától 22 óráig nem voltak elérhetők.
2025.12.02.
• Az Online Számla rendszer 2025. december 2-án 18 óra és 19 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.11.29.
• Az eKÁER 2025. november 29-én 10 óra 10 perc és 10 óra 50 perc között technikai okok miatt nem volt elérhető.
2025.11.28.
• 2025. november 28-án, pénteken 14 óra és 21 óra 50 perc között tervezett szolgáltatáskieséssel járó karbantartást végeztünk. A karbantartás idejére üzemszüneti eljárás került bevezetésre.
Érintett szolgáltatások:
• Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer (EMCS) - a teljes rendszer leáll, sem a közvetlen (KKK2 interfész alapú), sem az ügyfélkapu irányú rendszerkapcsolat nem fog működni.
• Vám-árunyilatkozat feldolgozó Modul (eVÁM AIS és AES) - kizárólag a jövedéki árumozgással járó, EMCS-rendszerkapcsolatot igénylő árunyilatkozatok feldolgozása áll meg, amelyek az EMCS-rendszer az újraindítása után automatikusan feldolgoz. Az eVÁM AIS- és AES-modulja egyebekben, és az eVÁM EKER-modulja teljes funkcionalitással, üzemszerűen működni fog.
• Ügyfélportál (ÜPO) - A jövedéki (adóraktári készlet, adóraktári készletmozgás, jövedéki biztosíték szabad keret) adatokra vonatkozó lekérdezési szolgáltatások nem lesznek elérhetők.
• Elektronikus Adóbevallás-kezelő rendszer (eBEV) - A jövedéki (adóraktári készlet, adóraktári készletmozgás, jövedéki biztosíték szabad keret) adatokra vonatkozó lekérdezési szolgáltatások nem lesznek elérhetők.
• Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás (ONYA) - A BEV_J01 és BEV_J02 bevallások kitöltésekor a NAV adatvagyonából való adatkiajánlást nem biztosítja a rendszer.
2025.11.26.
• 2025. november 26-án, szerdán, 20 órától – 21 óráig, az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) leállt, karbantartás miatt.
2025.11.25.
• Az Online Számla rendszerben 2025. november 25-én 11 órától 16 óra 52 percig lassulás volt tapasztalható.
2025.11.24.
• 2025. november 24-én 21 óra és 22 óra között 30-60 percen keresztül nem lehetett DÁP-azonosítással belépni a NAV elektronikus ügyintézési felületeire, és a cégkapuról, KÜNY-tárhelyről sem működött a beküldés, karbantartás miatt.
2025.11.24.
• A KAU azonosítási szolgáltatás hibája miatt a NAV ügyintézési felületekre történő bejelentkezéskor 2025. november 24-én 16 óra 40 perctől, 18 óra 52 percig teljes kiesés volt tapasztalható.
2025.11.22.
• 2025. november 22-én, szombaton, 18 óra és 22 óra között, hálózati karbantartás miatt a NAV online ügyintézőrendszerei 1-5 percig nem voltak elérhetők. Ebben az időszakban ezekre az oldalakra nem lehetett belépni, és küldeményeket sem fogadtnak a Cégkapuról, KÜNY-tárhelyről.
2025.11.20.
• Karbantartás miatt 2025. november 19-én, szerdán, 20 óra és 2025. november 20-án, csütörtökön, 0 óra között az eSZJA és ONYA portál nem volt elérhető.
2025.11.19.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2025. november 19-én 10 óra 40 perc és 11 óra 40 perc között átmeneti lassulás volt tapasztalható.
2025.11.19.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. november 19-én 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.11.18.
• Az eÁFA oldala 2025. november 18-án 15 óra 25 perc és 15 óra 50 perc között technikai hiba miatt nem volt elérhető.
2025.11.15.
• A NISZ Zrt. 2025. november 14-én, pénteken 18 óra és 2025. november 15-én, szombaton 8 óra között karbantartást végezett.
A karbantartás rendszerleállást nem okozott, de a tárhelyszolgáltatásokban (állampolgári tárhely, cégkapu, hivatali kapu), továbbá a cégkapu regisztrációs alkalmazásban és az e-Papír-rendszerben lassulás előfordulhatott.
2025.11.13.
• 2025. november 13-án 9 óra és 11 óra között az Ügyfélportál és a NAV Mobil alkalmazás Adószámla-lekérdezés és Foglalkoztatási adatok moduljában kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.11.12.
• Az ÁRUREG és az eVám rendszerek 2025. november 12-én 18 és 20 óra 58 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
2025.11.12.
• Az eKÁER rendszer 2025. november 12-én 18 és 21 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.11.12.
• A NAV-Mobil alkalmazásban az Írjon nekünk funkció 2025. november 5-én 10 óra 30 perc és 2025. november 12-én 14 óra 42 perc között nem volt elérhető.
2025.11.10.
• Az IdomSoft Zrt. és a NISZ Zrt. 2025. november 7-én, pénteken 15 óra és 2025. november 10-én, hétfőn 6 óra között karbantartást végzett a háttérrendszereiben.
A karbantartás ideje alatt a NAV ügyintézési felületekre bejelentkezéskor ügyfeleink fennakadásokat tapasztalhattak.
2025.11.09.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. november 8-án 22 óra és 2025. november 9-én 2 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.11.09.
• 2025. november 8-án, szombaton, 10 óra és 24 óra között a https://spext.nav.gov.hu/ SharePoint-oldal nem volt elérhető, biztonsági frissítések telepítése miatt.
2025.11.05.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. november 5-én, 0 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.11.02.
• 2025. november 1-jén, szombaton 21 óra és 2025. november 2-án, vasárnap 13 óra között az IdomSoft Zrt. karbantartást végzett az éles Központi Ügyfél-regisztrációs Nyilvántartáson (KÜNY).
A 2025. november 2-i kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (23. pótlap 6. rovat) és a bejelentéshez igazolási kérelmet csatolva 2025. november 3-án, hétfőn éjfélig utólagosan benyújthatók.
2025.10.26.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. október 26-án, 1 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.10.22.
• Az eredetileg 2025. október 22-re, szerdára eső normál rend szerinti éles üzemi verzióváltás 2025. október 21-én kedden 20 óra 10 perc és 23 óra 59 perc között került végrehajtásra.
2025.10.16.
• Az eKÁER 2025. október 16-án 18 óra és 19 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.10.15.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. október 15-én 20 órától, 20 óra 30 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.10.14.
• Az Online Számla rendszer 2025. október 14-én 13 óra és 13 óra 5 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.10.13.
• Az MBH Bank házibankos fizetési megoldása technikai hiba miatt 2025.09.17 és 2025.10.12 között nem volt elérhető.
2025.10.12.
• 2025.10.12-én, vasárnap, 8 és 12 óra között az OpenKKK és a SharePoint oldalak nem voltak elérhetők.
2025.10.10.
• Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. október 10-én 17 órától 20 óráig karbantartás miatt nem voltak elérhetőek az alábbi rendszerek:
- CDMS Trader Portal
- EUCTP (INF-STP, eAEO-SPT, eBTI-STP, REX-STP, PoUS-STP)
- ICS2
2025.10.08.
• 2025. október 8-án 20 óra és 20 óra 38 perc között karbantartás miatt az eVÁM rendszer nem volt elérhető.
2025.10.08.
• 2025. október 8-án 18 óra és 20 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető az az eKÁER.
2025.10.07.
• 2025. október 7-én 18 óra és 19 óra 30 perc között karbantartás miatt a NAV Felhasználókezelő és az Online Számla rendszer nem voltak elérhetők.
2025.10.03.
• 2025.10.01 8 óra 30 perc és 2025.10.03 8 óra 16 perc között kisebb késéssel érkeztek meg a felhasználói tárhelyekre a NAV-tól az elektronikus beadványok nyugtái és a keresetkimutatás eredménye.
2025.10.02.
• 2025.10.02-án 9 óra 10 perctől 10 óra 38 percig Online Számla rendszerben lassulás volt tapasztalható.
2025.10.01.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. október 1-jén 20 órától, 20 óra 43 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.09.29.
• Az Online Számla rendszerben 2025.09.29-én 12 óra 46 perc és 15 óra között lassulás volt tapasztalható.
2025.09.28.
• A NAV Ügyfélportál működésében 2025. szeptember 27. 21 óra 50 perc és 2025. szeptember 28. 18 óra között időszakos problémák voltak tapasztalhatók.
2025.09.28.
• 2025. szeptember 27-én, szombaton 16 órától 24 óráig karbantartás miatt az eBEV, OSS, MOSS, eSZJA, ONYA és Ügyfélportál weboldalak, a NAV-Mobil alkalmazás, a NAV Infóvonal (1819), az eÁFA-, az ELEKAFA-, illetve a KKK2-rendszer leállása miatt az eVÁM- és EMCS-rendszerek működésében 16 óra és 20 óra között rövid – 5–10 perces – időszakokra szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2025.09.28.
• 2025. szeptember 27-én, szombaton 14 órától 24 óráig karbantartás miatt az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás, a NAV Ügyfélportál járulékadat- és keresetkimutatás, adóteljesítmény-számítás, közvetett vámjogi képviselő partnerellenőrzési, valamint a NAV Mobil bér- és járulékadat-lekérdezések nem voltak elérhetők.
2025.09.22.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. szeptember 22-én, hétfőn, 0 óra és 8 óra között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.09.18.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. szeptember 18-án 13 óra 43 perc és 14 óra 20 perc között, technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.09.15.
• Az Online Számla rendszer 2025. szeptember 15-én 18 óra és 21 óra között nem volt elérhető.
2025.09.13.
• NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis (KKK Web) karbantartás volt 2025. szeptember 13-án szombaton 17 órától 20 óráig. A karbantartás időszakában szolgáltatás kiesés nem volt tapasztalható.
2025.09.11.
• 2025. szeptember 11-én a NAV Ügyfélportál és NAV-Mobil alkalmazás egyes funkcióiban fennakadás volt tapasztalható.
2025.09.10.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) rendszerek karbantartás miatt 2025. szeptember 10-én 20 órától, 21 óráig nem voltak elérhetők.
2025.09.04.
• Az eÁFA rendszer 2025. szeptember 4-én 18 óra és 23 óra 53 perc között tervezett karbantartás miatt volt nem elérhető.
2025.09.03.
• Az eVÁM, ÁRUREG, CDPS, EMCS és ICS rendszerek karbantartás miatt, 2025. szeptember 3-án 20 órától 21 óráig nem volt elérhetőek.
2025.09.02.
• A NAV Ügyfélportál működésében 2025. szeptember 02-án 13 óra 20 perc és 16 óra 05 perc között fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.08.29.
• Az CDPS_I rendszer karbantartás miatt, 2025. augusztus 29-én 16 órától 16 óra 15 percig nem volt elérhető.
2025.08.29.
• 2025. augusztus 28-án 21 óra 30 perctől 24 óráig a DÁP-azonosítás működésében fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.08.27.
• Az eVÁM rendszer karbantartás miatt, 2025. augusztus 27-én 20 órától 20 óra 45 percig nem volt elérhető.
2025.08.26.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. augusztus 26-án, kedden, 0 óra 45 perc és 3 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.08.19.
• 2025. augusztus 19-én 7 óra és 7 óra 15 perc között karbantartás miatt a MOSS portál működésében fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.08.13.
• 2025. augusztus 13-án szerdán 20 órától, 22 óra 50 percig a NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis karbantartását végeztük.
A fenti időszakban az éles KKK Web leállítása miatt az ügyfelek részére nem voltak elérhetők a vámszakmai- és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
2025.08.08.
• 2025. augusztus 5. és 2025. augusztus 8. 17 óra 30 perc között a NAV alábbi rendszereiben lassulás volt tapasztalható:
• Ügyfélportál Keresetkimutatás modulja
• NAV-Mobil alkalmazás Adószámla-lekérdezés menüpontja
• NAV Központi Nyilvántartások portál
• eSZJA
• eBEV
• ONYA
• ÁNYK
A 2025. augusztus 8-i kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (23. pótlap 6. rovat) és a bejelentéshez igazolási kérelem csatolásával 2025. augusztus 11-én éjfélig utólagosan benyújthatók.
2025.08.06.
• 2025. augusztus 06-án 20 órától 20 óra 38 percig, karbantartás miatt az ÁRUREG, az e-VÁM, valamint az EMCS rendszerek nem voltak elérhetők.
2025.08.05.
• Karbantartás miatt 2025. augusztus 05. napján (kedd) 19:00 – 21:00 óra között üzemkiesés volt tapasztalható az Ügyfélportál keresetkimutatás szolgáltatásában és a NAV_Mobil applikáció adószámla lekérdezés moduljában.
2025.08.04.
• Az ONYA (Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás) rendszerben 2025.08. 04-én 7 óra 43 perctől 11 óra 40 percig nem lehetett új nyomtatványt megnyitni.
2025.07.31.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. július 31-én csütörtök, 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.30.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. július 30-án 13 órától 14 óra 10 percig, technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
2025.07.28.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) üzenetforgalmában 8 órától 10 óra 11 percig fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.07.27.
• 2025. július 26-án, szombaton 8 óra és 2025. július 27-én, vasárnap 23 óra 45 perc között tartó karbantartás miatt a vámszakmai- és jövedéki rendszerek nem voltak elérhetők.
2025.07.22.
• Az OpenKKK weboldala 2025.07.22-én 18 óra és 22 óra között karbantartása miatt nem volt elérhető.
2025.07.16.
• 2025. július 16-án szerdán 20 órától, 22 óra 30 percig a NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis karbantartását végeztük.
A fenti időszakban az éles KKK Web leállítása miatt az ügyfelek részére nem voltak elérhetők a vámszakmai- és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
2025.07.16.
• 2025. július 16-án szerdán 8 óra 30 perc és 9 óra 30 perc között a NAV Infóvonala (1819) technikai hiba miatt nem volt elérhető.
2025.07.14.
• 2025. július 12-én 11 óra 37 perc és 2025. július 13-án 19 óra 20 perc között kiesés volt tapasztalható a KAÜ azonosítási szolgáltatás működésében, ezért a NAV ügyintézési felületekre történő bejelentkezés nem működött.
2025.07.14.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. július 13-án vasárnap, 23 óra 45 perc és 3 óra 55 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.11.
• 2025. július 11-én 8 óra 30 perctől 10 óráig a KAÜ azonosítási szolgáltatás működésében lévő hiba miatt a NAV ügyintézési felületeire történő bejelentkezés nem működött.
2025.07.09.
• 2025. július 9-én szerdán 20 órától, 23 óra 30 percig a NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis karbantartását végeztük.
A fenti időszakban az éles KKK Web leállítása miatt az ügyfelek részére nem voltak elérhetők a vámszakmai- és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
2025.07.08.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. július 8-án kedden, 1 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.05.
• 2025. július 5-én, 17 óra 13 perc és 20 óra között a NAV vámszakmai rendszereibe érkező üzenetek feldolgozásában fennakadások voltak tapasztalhatók.
2025.07.05.
• 2025. július 5-én 9 órától 12 óra 45 percig karbantartás miatt nem volt elérhető az Ügyfélportál keresetkimutatás, járuléklekérdező, adóteljesítmény-számítás és KVK (közvetett vámjogi képviselő) PELL-ellenőrzés modulja.
2025.07.05.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. július 4-én pénteken, 22 óra 45 perc és 2025. július 5-én szombaton, 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.07.03.
• Karbantartás miatt 2025. július 2., szerda, 20 óra és 2025. július 3., csütörtök, 0 óra között az eSZJA-portál nem volt elérhető.
2025.07.02.
• Az eVÁM-, ARUREG-, EMCS-, CDPS-rendszerek karbantartás miatt, 2025. július 2-án 20 órától 21 óráig nem voltak elérhetők.
2025.07.01.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. június 30-án 23 óra 40 perc és 2025. július 1-jén 1 óra között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.06.19.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. június 19-én 20 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhető.
2025.06.18.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer), ICS2 (Import Ellenőrző Rendszer) 2025. június 18-án 20 órától 20 óra 43 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2025.06.15.
• Az IdomSoft Zrt. 2025. 06. 14-én 23 órától 2025. 06. 15-én 02 óráig leállással járó karbantartást végzett az éles környezeten. A karbantartás ideje alatt a Központi Azonosítási Ügynökben az azonosítás DÁP-mobilalkalmazással 30-60 percig nem volt elérhető.
2025.06.14.
• 2025. június 14-én, szombaton 8 órától 17 óráig a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) teljes szolgáltatáskieséssel járó karbantartása miatt nem lehetett bejelentkezni a NAV online ügyintézést lehetővé tevő rendszereibe. A kiesés időtartama alatt nem lehetett a NAV ügyintézést biztosító weboldalaira KAÜ-azonosítással belépni, illetve cégkapuról, KÜNY-tárhelyről küldeményeket küldeni a NAV-nak.
2025.06.14.
• 2025. június 14-én (szombat) 8 óra és 14 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető az Online Számla rendszer, az Online Számlázó program, az eÁFA-rendszer és az eKÁER rendszer.
2025.06.14.
• 2025. június 14-én (szombat) 8 óra és 12 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető az Ügyfélportál, az eSZJA, az ONYA, az eVÁM, az OSS, a MOSS és a NAV-Mobil alkalmazás.
2025.06.13.
Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. június 12-én csütörtökön, 23 óra 45 perc és 2025. június 13-án pénteken, 3 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.06.12.
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt, 2025. június 12-én, csütörtökön, 2 órától 4 óráig, hétszer ötperces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2025.06.11.
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt, 2025. június 11-én, szerdán, 2 órától 4 óráig, hétszer ötperces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2025.06.11.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. június 11-én szerdán, 0 óra 14 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
2025.06.10.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2025 június 10-én 10 óra 27 perc és 14 óra 7 perc között átmeneti lassulás volt tapasztalható.