A NAV informatikai rendszereiben – karbantartás miatt – 2024. július 27-én, szombaton, 18 és 22 óra között rövid, várhatóan kétszer ötperces, teljes szolgáltatáskiesés várható.
Kérjük, elektronikus ügyintézését a karbantartási időszak figyelembevételével tervezze!
Üzemszünetek
Fontos
2024.07.24.
Üzemszünet
Fontos
2024.07.24.
Üzemszünet
Tisztelt Ügyfelünk!
Az EKÁER 2024. július 31-én, szerdán, 18 és 20 óra között karbantartás miatt nem lesz elérhető.
Kérjük, elektronikus ügyintézését a karbantartási időszak figyelembevételével tervezze!
2024.07.27.
• 2024 július 26-án, pénteken 18 óra és 24 óra között az ÖNY - Összerendelési Nyilvántartás karbantartására került sor.
A karbantartás a Webes Ügysegéd egyéni vállalkozói moduljában tett bejelentéseket is érintette.
2024.07.24.
• Az ONYA karbantartás miatt 2024. július 24-én 21 órától 23 óráig nem volt elérhető.
2024.07.24.
• 2024. július 24-én, szerdán, 22 óra és 23 óra között a dokumentumok hitelesítésére használt, kormányzati hitelesítés-szolgáltatás (GovCA) háttérrendszerének karbantartása miatt, az Általános Nyomtatványkitöltő Keretprogramban (ÁNYK) előállított bizonylatok beküldésében, valamint az elektronikus dokumentumok (nyugták, hivatalos iratok) tárhelyre történő feltöltésében előfordulhattak fennakadások.
2024.07.24.
• Technikai hiba miatt a NAV rendszerei 15 órától, 15 óra 50 percig nem voltak elérhetők.
2024.07.24.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. 07. 24-én 11 óra 20 perc és 11 óra 50 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás átmenetileg nem volt elérhető
2024.07.23.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. július 23-án, kedden, 0 óra 45 perc és 6 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetésben (VPOS) átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók
2024.07.15.
• Az Ügyfélportál (ÜPO) 2024. július 10-én 11 óra és 12 óra között nem volt elérhető.
2024.07.09.
• Az Ügyfélportál (ÜPO) 2024. július 9-én 13 óra 5 perc és 14 óra 45 perc között nem volt elérhető.
2024.07.05.
A NAV Infóvonalán (1819) 2024. 07. 04-én 14 óra 40 perc és 2024. 07. 05-én 12 óra 30 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás átmenetileg nem volt elérhető.
2024.07.04.
• A NAV informatikai rendszereiben karbantartás miatt 2024. július 4-én csütörtökön 19 óra és 23 óra között fennakadások voltak tapasztalhatók.
2024.06.28.
• Az eÁFA 2024. június 28-án 15 óra és 15 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.27.
• Az eÁFA 2024. június 27-én 7 óra 45 perc és 13 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.27.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. 06. 27-én 8 óra 30 perc és 11 óra 25 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás átmenetileg nem volt elérhető.
2024.06.26.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. június 25-én, kedden, 22 óra és 2024. június 26-án, szerdán, 2 óra között bizonytalan lehetett a bankkártyás fizetés (EFER POS) a NAV kirendeltségein.
2024.06.24.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. június 24-én, hétfőn, 0 óra 45 perc és 2 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) nem volt elérhető a NAV oldalain.
2024.06.23.
• Az EKÁER-rendszer 2024. június 20-án 20 óra és 2024. június 23-án 19 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.23.
• 2024. június 23-án (vasárnap) 8 óra és 15 óra 30 perc között karbantartás miatt a NAV informatikai rendszerei az Online Számla rendszer gépi interfész kivételével nem voltak elérhetők.
2024.06.20.
• Az NAV Felhasználókezelő, az Online Számla rendszer és az Online Számlázó program 2024. június 20-án 18 óra és 20 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető
2024.06.20.
• Az eSZJA portál 2024. június 19-én 20 óra és 2024. június 20-a 0 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.19.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. június 19-én, szerdán, 0 óra és 2 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) nem volt elérhető a NAV oldalain.
2024.06.14.
• A NAV Általános Közigazgatási Végrehajtási Szervezet Végrehajtási Kapu (ÁKR-VKAPU) szolgáltatásai, valamint a a NAV Ügyfélportálon az ’Egyéb végrehajtható köztartozások lekérdezése’ szolgáltatás 2024. június 14-én 16 órától, 22 óráig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.14.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. június 14-én, pénteken, 0 óra 25 perc és 1 óra 25 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) nem volt elérhető a NAV oldalain.
2024.06.13.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), 2024. június 13-án 16 órától 16 óra 09 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.12.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), 2024. június 12-én 20 órától, 21 óráig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.10.
• A NAV-Mobil alkalmazásban 2024.06.06 és 2024.06.09 között akadozott a gépjárműadó-befizetés.
2024.06.09.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. június 9-én, vasárnap, 0 óra és 1 óra 30 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) nem volt elérhető a NAV oldalain.
2024.06.08.
2024. június 7-én 20 órától június 8-án 8 óráig esetenként lassulás volt érzékelhető a következő rendszerekben:
• NAV Felhasználókezelő,
• Online Számla rendszer,
• Online Számlázó program,
• eÁFA.
2024.06.06.
• Az ONYA portálon 2024. június 6-án 8 óra és 9 óra 2 perc között szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2024.06.05.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), 2024. június 5-én 20 órától, 20 óra 36 percig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.06.02.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. június 1-jén, szombaton, 22 óra, és június 2-án, vasárnap, 1 óra 30 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) nem volt elérhető a NAV oldalain.
2024.05.31.
• A dokumentumok hitelesítésére használt, Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) háttérrendszerének karbantartása miatt, 2024. május 31-én, pénteken, 20 óra és 22 óra között időszakos szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2024.05.30.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. május 30-án, csütörtökön, 0 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között bizonytalan lehetett az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) a NAV oldalain.
2024.05.29.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. május 29-én 20 órától 21 óra 8 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.05.28.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. 05. 27-én 8 óra 30 perc és 2024. 05. 28-án 8 óra 30 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás szolgáltatás átmenetileg nem volt érhető.
2024.05.27.
• A kiszolgálórendszer lassulása miatt 2024. április 25-én 9 órától 2024. május 23-án 21 óráig a NAV-Mobil applikációban a foglalkoztatási adatok lekérdezése, az Ügyfélportálon pedig a járuléklekérdezés, keresetkimutatás,adóteljesítmény, összesítő jelentés, 1 %-os lekérdező és a megbízólevél érvényességének lekérdezésének válaszideje megnövekedhetett.
2024.05.26.
• 2024. május 26-án (vasárnap) 8 óra és 18 óra 15 perc között a vám- és jövedéki eljárások elektronikus adatcseréjét bonyolító KKK_WEB és az ahhoz kapcsolódó háttérszolgáltatások nem voltak elérhetők, az üzemszünet ideje alatt
- nem lehetett árunyilatkozatot küldeni az eVÁM/eKER- és AIS-, illetve a CDPS-rendszerbe,
- az EMCS-bejelentéseket a rendszer nem fogadta be és nem dolgozta fel (sem a KKK_WEB-en, sem az ügyfélkapun indítottakat),
- a PEI-nek küldendő bejelentések fogadása és feldolgozása is szünetelt.
2024.05.25.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. május 24-én pénteken 23 óra 30 perc, és május 25-én szombaton 5 óra 30 között bizonytalan volt az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) a NAV oldalain.
2024.05.23.
• Karbantartás miatt 2024. május 23-án 18 óra és 21 óra között a következő Ügyfélportál-funkciók nem voltak elérhetők:
- Járuléklekérdezés,
- Keresetkimutatás,
- Adóteljesítmény,
- Összesítő jelentés,
- 1%-os lekérdező,
- Megbízólevél-érvényesség lekérdező.
2024.05.08.
• Az ONYA és eSZJA rendszerek karbantartás miatt 2024. május 8-án 20 órától 24 óráig nem voltak elérhetők.
2024.05.08.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer),a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. május 8-án 20 órától 21 óráig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.05.06.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), rendszer május 6-án 16 óra 30 perc és 17 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.05.03.
• A NAV Felhasználókezelő, az Online Számla-, az Online Számlázó- és az eÁFA-rendszer informatikai karbantartás miatt 2024. május 3-án 14 és 19 óra 18 perc között nem volt elérhető, sem az elsődleges, sem a másodlagos felhasználóknak ebben az időszakban adatot nem lehetett szolgáltatni.
2024.04.29.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), rendszer április 29-én 20 óra és 20 óra 16 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.04.29.
• Az eKÁER rendszerben 2024 április 25-én 12 óra és 2024. április 29-én 10 óra 30 perc között a regisztráció nem működött.
2024.04.29.
• Az Ügyfélportál (ÜPO) 2024. április 27-én 8 óra és 2024. április 29-én 8 óra 55 perc között nem volt elérhető.
2024.04.28.
• 2024. április 27. szombat 22 óra, és április 28. vasárnap 1 óra 30 perc között a SimplePay online fizetési szolgáltatása tervezett rendszerfejlesztés miatt akadozhatott.
2024.04.28.
• 2024. április 27-én szombaton 8 órától április 28-án vasárnap 0 óráig a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (BKSZ) háttérrendszereiben szolgáltatásleállással járó karbantartást hajtott végre.
Ebben az időszakban nem lehetett elektronikusan dokumentumot beküldeni a NAV-hoz sem az Általános Nyomtatványkitöltő Keretprogramon (ÁNYK) keresztül, sem e-Papíron, sem pedig elektronikus tárhelyről (KÜNY-tárhely, Cégkapu, Hivatali Kapu).
Akadozhatott a belépés is a NAV ügyintézési portáljaiba azoknál a felhasználóknál, akiket a rendszerek korábban még nem azonosítottak.
A 2024. április 27-ei kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (23. pótlap 6. rovat), és a bejelentéshez igazolási kérelem csatolásával 2024. április 28-án éjfélig utólagosan benyújthatók.
2024.04.27.
• 2024. április 27-én szombaton, 8 órától 16 óráig, tervezett karbantartás miatt az eVÁM Web és a a KKK (Külső Kommunikációs Központ) nem volt elérhető.
2024.04.25.
• Az Online Számla rendszer, az Online Számlázó program, valamint az eÁFA-program informatikai karbantartás miatt 2024. április 25-én 14 és 19 óra között nem volt elérhető, sem az elsődleges, sem a másodlagos felhasználóknak, valamint az adatszolgáltatás teljesítésére nem volt lehetőség.
2024.04.19.
• Az Online Számla tesztrendszer, az Online Számlázó tesztprogram valamint az eÁFA-tesztprogram informatikai karbantartás miatt 2024. április 18-án egész nap nem volt elérhető, sem az elsődleges, sem a másodlagos felhasználóknak.
2024.04.17.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), rendszer április 17-én 20 óra és 20 óra 16 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.04.10.
• Tájékoztatjuk Önöket, hogy karbantartás miatt 2024. április 10-én 20 órától 24 óráig eSZJA és ONYA rendszer nem voltak elérhető!
2024.04.10.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), eVÁM (elektronikus-VÁM-ÁRUNYILATKOZAT MODUL), rendszerek április 10-én 20 óra és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.04.04.
• 2024. április 3-án 16 órától 4-én 15 óráig az ÁRUREG AN/PN/TS modul üzenetforgalmában jelentős lassulás volt érzékelhető. A rendszerek közötti kommunikációs probléma elhárításáig a NAV részleges üzemszünetet rendelt el.
2024.04.03.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. április 3-án 20 órától, 20 óra 25 percig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.04.03.
• A vámszakmai rendszerek rendkívüli karbantartás miatt 2024.04.03-án 14 óra 10 perc és 15 óra 12 perc között nem voltak elérhetők.
2024.03.28.
• Az eSZJA portál 2024. március 27-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.03.27.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), eVÁM (elektronikus-VÁM-ÁRUNYILATKOZAT MODUL), rendszerek március 27-én 20 óra és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.03.23.
• Az OTP SimplePay háttérrendszerének karbantartása miatt 2024. március 23-án szombaton 0 óra és 5 óra 15 perc között szünetelt az internetes bankkártyás (VPOS) fizetési szolgáltatás a NAV-nál.
2024.03.21.
• A szolgáltatónál jelentkező hálózati hiba miatt 2024. március 21-én 5 óra 40 perc és 8 óra 40 perc között a NAV elektronikus szolgáltatásainak elérésében szolgáltatáskiesések voltak tapasztalhatók.
2024.03.21.
• Az ÁNYK rendszerben karbantartás miatt 2024. március 21-én 8 órától 9 óráig szolgáltatáskiesés volt tapasztalható. Kérjük, 2024. március 21-én 8 óra után frissítse az Általános Nyomtatványkitöltő (ÁNYK) keretprogramját a legfrissebb, v3.33.0 verzióra!
2024.03.20.
• Az NCTS (Új Számítógépesített Árutovábbítási Rendszer) szerinti árutovábbítási eljárásokat kezelő MCC, az azok garanciakezelésére szolgáló GMS és a kiviteli eljárásokat kezelő ECN+ alkalmazás (Kiviteli Árunyilatkozatokat feldolgozó rendszer) karbantartás miatt 2024. március 20-án (szerda) 16 óra 30 perctől 18 óráig nem volt elérhető. A karbantartás ideje alatt a más tagállami alkalmazások felől érkező nemzetközi elektronikus üzenetek feldolgozása (kiléptetés, átléptetés, árutovábbítások hivatali mentesítése), valamint a KKK2 alkalmazáson keresztül beküldött kiviteli és árutovábbítási eljárások indítása nem volt lehetséges. Az ügyféli alkalmazások és a tagállamok felől érkező elektronikus üzenetek feldolgozása a karbantartás végeztével fog megtörténni.
2024.03.17.
• A nemzetközi adatkapcsolat technikai hibája miatt a 2024. március 17-én 13 órától az NCTS rendszer tekintetében elrendelt központi üzemszünet 21 órakor véget ért. Tájékoztatjuk Önöket, hogy az ügyféli alkalmazások és a tagállamok felől érkező elektronikus üzenetek feldolgozása az üzemszünet végeztével fog megtörténni.
2024.03.13.
• ONYA és az eSZJA rendszer 2024. március 13-án 20 óra és 23 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.03.13.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), eVÁM (elektronikus-VÁM-ÁRUNYILATKOZAT MODUL), rendszerek március 13-án 20 órától és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.03.13.
• Az OTP SimplePay háttérrendszerének karbantartása miatt 2024. március 13-án, szerdán 0 óra 30 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás (VPOS) fizetés szolgáltatás nem volt elérhető.
2024.03.11.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. 03.11-én 8 óra 30 perctől 16 óráig a konkrét ügyintézés és az egyedi ügyekre vonatkozó tájékoztatás átmenetileg nem volt elérhető.
2024.03.09.
• 2024. március 9-én 9 órától 18 óra 7 percig a NAV webes felületein és a NAV-Mobil applikáció egyes szolgáltatásaiban kiesés volt tapasztalható.
2024.03.06.
•A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) rendszer 2024. március 6-án 20 óra és 20 óra 19 perc között, karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.03.06.
A KKK (Külső Kommunikációs Központ) karbantartása miatt 2024. március 6. napján 12 óra és 16 óra között az eVÁM (elektronikus VÁM-ÁRUNYILATKOZAT MODUL), a CDPS, az ÁRUREG, az EMCS és az NCTS rendszereken lassulás volt érzékelhető. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
2024.03.03.
• 2024. március 3-án (vasárnap) 9 órától 13 óráig a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt a NAV webes felületei és a NAV-Mobil applikáció egyes szolgáltatásai nem voltak elérhetők.
A karbantartás miatt a 2024. március 3-ai kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (23. pótlap 6. rovat) 2024. március 4-én éjfélig utólagosan voltak benyújthatók.
A karbantartás a Webes Ügysegéd egyéni vállalkozói moduljában tett bejelentéseket is érintette. Az ebben az időszakban elküldött bejelentések is rögzültek, ezért azokat nem kell utólag megerősíteni, megismételni.
2024.03.01.
• Az OTP SimplePay háttérrendszerének karbantartása miatt 2024. február 29-én, csütörtökön 23 óra 15 perc és 2024. március 1-jén 0 óra 30 perc között szünetelt az internetes bankkártyás (VPOS) fizetés a NAV-nál.
2024.02.28.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), eVÁM (elektronikus-VÁM-ÁRUNYILATKOZAT MODUL), EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer), KOCKA2 (Kockázatkezelési Rendszer), ICS2 (Import Ellenőrző Rendszer) rendszerek 2024. február 28-án 20 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
2024.02.26.
• A SimplePay rendszerének karbantartása miatt 2024. február 26. (hétfő) 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között szünetelt az internetes bankkártyás (VPOS) fizetés a NAV-nál.
2024.02.24.
• 2024. február 24-én (szombaton) reggel 9 órától éjfélig a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (BKSZ) háttérrendszereinek karbantartása miatt nem lehetett elektronikusan dokumentumot beküldeni a NAV-hoz
- sem az Általános Nyomtatványkitöltő Alkalmazáson (ÁNYK) keresztül,
- sem e-Papíron,
- sem pedig elektronikus tárhelyről (KÜNY-tárhely, Cégkapu, Hivatali Kapu).
A tárhelyszolgáltatásokat is érintő fenti karbantartás okán a jelzett időszakban a NAV egyes webes felületeire történő belépésekben bizonytalanságok fordulhattak elő.
A karbantartás miatt a 2024. február 24-i kezdetű, egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos bejelentések az „Igazolási kérelemmel benyújtott bejelentés” nyilatkozat jelölésével (24. pótlap 6. rovat) 2024. február 25. éjfélig utólagosan benyújthatók.
2024.02.24.
• 2024. február 24-én (szombaton) reggel 9 órától éjfélig a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás (BKSZ)háttérrendszereinek karbantartása miatt a Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer (EMCS) nem fogadott be Ügyfélkapun beküldött üzeneteket. A NAV emiatt a jelzett időpontban részleges üzemszüneti eljárást vezetett be.
Ha Ön nem rendelkezett KKK2-postafiókkal, a részleges üzemszünet időtartama alatt a szállítmányok indításához üzemszüneti okmányokat (üzemszüneti e-TKO, e-EKO) kell benyújtania. Az EMCS újra elérhetővé válása után az e-TKO-, e-EKO-okmányokat haladéktalanul pótolni kell.
A részleges üzemszünet nem érintette a KKK2-n, vagyis közvetlen számítógépes kapcsolaton keresztül küldött EMCS-üzeneteket.
A tájékoztató a https://openkkk.nav.gov.hu oldalon is elérhető.
Megértését és türelmét köszönjük!
2024.02.22.
• Az OTP SimplePay háttérrendszerének karbantartása miatt 2024. február 22-én, csütörtökön 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között szünetelt az internetes bankkártyás (VPOS) fizetés a NAV-nál.
2024.02.21.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), az eVÁM_AIS (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. január 21-én 20 óra és 21 óra 56 perc között, karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.02.19.
• Az eSZJA és ONYA portálokon 2024. február 16. 8 óra és 2024. február 18. 13 óra 30 perc között a bejelentkezés eseti jelleggel akadozott.
2024.02.17.
• Az OTP SimplePay háttérrendszerének karbantartása miatt 2024. február 17-én, szombaton 0 óra és 5 óra 15 perc között szünetelt az internetes bankkártyás (VPOS) fizetés a NAV-nál.
2024.02.13.
• A Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszerben (EMCS) 2024. február 12-én 20 órától 2024. február 13-án 8 óráig üzemszünet került elrendelésre.
2024.02.08.
• Az eÁFA 2024. február 8-án, csütörtökön 13 óra 30 és 14 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.02.07.
• ONYA és az eSZJA rendszerek 2024. február 7-én 20 óra és 23 óra 59 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhető.
2024.02.07.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), eVÁM (elektronikus-VÁM-ÁRUNYILATKOZAT MODUL), EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer), ICS2 (Import Ellenőrző Rendszer) rendszerek 2024. február 7-én 20 óra és 20 óra 28 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.02.07.
• Az ETMR (Elektronikus Terminál Mozgáskövetési Rendszer) 2024. február 7-én 20 óra és 20 óra 28 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.02.04.
• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök), szolgáltatás technikai hibája miatt 2024. február 4-én 13 óra 8 perctől 13 óra 51 percig nem volt elérhető a NAV valamennyi KAÜ azonosítással működő rendszere: az eBEV, ONYA, eSZJA, MOSS, OSS, eVÁM, ÜPO, VKAPU, ESZÁMLA, KNY, eKÁER, Online számla, eÁFA, Elektronikus Árverés webes felülete és a NAV-Mobil alkalmazás.
2024.02.01.
• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök), szolgáltatás technikai hibája miatt 2024. február 1-én 9 órától 9 óra 30 percig nem volt elérhető a NAV valamennyi KAÜ azonosítással működő rendszere: az eBEV, ONYA, eSZJA, MOSS, OSS, eVÁM, ÜPO, VKAPU, ESZÁMLA, KNY, eKÁER, Online számla, eÁFA, Elektronikus Árverés webes felülete és a NAV-Mobil alkalmazás.
2024.01.31.
• Tájékoztatjuk Önöket, hogy karbantartás miatt 2024. január 31-én 20 órától 24 óráig az ONYA rendszerben szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2024.01.31.
• Az eVÁM AIS rendszer (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. január 31-én 20 órától, 20 óra 27 percig, tervezett karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.01.31.
• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök), szolgáltatás technikai hibája miatt 2024. január 31-én 7 órától 10 óra 45 percig nem volt elérhető a NAV valamennyi KAÜ azonosítással működő rendszere: az eBEV, ONYA, eSZJA, MOSS, OSS, eVÁM, ÜPO, VKAPU, ESZÁMLA, KNY, eKÁER, Online számla, eÁFA, Elektronikus Árverés webes felülete és a NAV-Mobil alkalmazás.
2024.01.25.
• Tájékoztatjuk Önöket, hogy karbantartás miatt 2024. január 24-én 20 órától január 25-én 2 óráig az ONYA rendszerben szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
2024.01.20.
• Az AFR 2024. január 20-án 8 óra és 12 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.01.18.
• Karbantartás miatt a NAV elektronikus szolgáltatásainak elérésében rövid szolgáltatáskiesések voltak tapasztalhatók 2024. január 18-án (csütörtökön) 20 óra és 21 óra közötti időszakban.
2024.01.17.
• Az eSZJA portál 2024. január 17-én 20 óra 10 perc és 23 óra 46 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.01.17.
• Az eVÁM AIS rendszer (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. január 17-én 20 órától, 20 óra 30 percig, tervezett karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.01.15.
• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök), szolgáltatás technikai hibája miatt 2024. január 15-én 10 óra 49 perc és 15 óra 35 perc között időszakosan nem volt elérhető a NAV valamennyi KAÜ azonosítással működő rendszere: az eBEV, ONYA, eSZJA, MOSS, OSS, eVÁM, ÜPO, VKAPU, ESZÁMLA, KNY, EKAER, Online számla, eÁFA webes felülete és a NAV-Mobil alkalmazás.
2024.01.09.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. január 9-én 18 órától 18 óra 10 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
2024.01.03.
• A KKK2 (Külső Kommunikációs Központ) háttér rendszerét érintő karbantartás miatt 2024. január 3-án 20 óra és 20 óra 40 perc között hosszabb válaszidő volt tapasztalható.
2024.01.02.
• Az Online Számla rendszer 2024. január 02-án 11 óra 28 perctől 12 óra 30 percig technikai okok miatt nem volt elérhető.
2023.12.28.
• Karbantartási munkák miatt 2023. december 27-én 16 óra és 2023. december 28-án 8 óra 10 perc között az eBEV Portál, eSZJA Portál, ONYA Portál, ÜPO Portál, eVÁM Portál, ELEKAFA Portál, OSS, MOSS alkalmazások és a NAV-Mobil alkalmazásban az internetes bankkártyás (VPOS) fizetési szolgáltatások nem voltak elérhetők.