Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. május 13-án, kedden, 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések várhatók.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. május 13-án, kedden, 0 óra 45 perc és 3 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések várhatók.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. május 8-án 20 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eÁFA program 2025.05.08. 15 órától 15 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. május 8-án 9 óra 15 perc és 9 óra 40 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2025. május 8-án, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• 2025. május 5-én, hétfőn, 21 óra és 2025. május 6-án, kedden, 2 óra között a NAV vámszakmai rendszerei karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• A KAU azonosítási szolgáltatás hibája miatt a NAV ügyintézési felületekre történő bejelentkezéskor 2025. április 30-án 12 óra 21 perctől , 16 óra 33 percig fennakadások voltak tapasztalhatók.
• 2025. április 30-án 10 óra 10 perctől 12 óra 40 percig a regisztrációsadó-kérelmek beküldése akadozott.
• 2025. április 30-án 7 óra 40 perctől 10 óra 34 percig kiesések voltak tapasztalhatók a KAÜ azonosítási szolgáltatás működésében, ezért a NAV ügyintézési felületekre történő bejelentkezés nem működött.
• Az eredetileg 2025. április 30-ára, szerdára eső normál rend szerinti éles üzemi verzióváltás 2025. április 29-én kedden 20 óra és 2025. április 30-án szerdán 0 óra között került végrehajtásra.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. április 28-án, szerdán, 0 óra és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás és OTP logós kártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Az ARUREG-, CDPS_I, EMCS-, ICS2 rendszerek, karbantartás miatt, 2025. április 23-án 20 órától 20 óra 11 percig nem voltak elérhetők.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. április 23-án, szerdán, 0 óra és 4 óra 30 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• A KKK WEB rendszerben 2025. április 16-án 18 óra és 22 óra között tervezett karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. április 16-án, szerdán, 0 óra 15 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• 2025.04.14-én 13 óra 30 perc és 14 óra 55 perc között a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. hálózati szolgáltatásában bekövetkezett hiba miatt a NAV rendszerei nem voltak elérhetők
• 2025. április 12-én 8 óra és 17 óra 30 perc között az eBEV, eSZJA, ONYA, OSS, MOSS, NAV Ügyfélportál és a NAV-Mobil alkalmazásban belépés közben fennakadások voltak tapasztalhatók.
• 2025. április 10-én 22 órától 23 óra 15 percig a NAV vámszakmai, jövedéki és rendészeti szakrendszerei karbantartás miatt nem voltak elérhetők
• A NAV Infovonala 2025. április 10-én 10 óra 40 perc és 10 óra 55 perc között nem volt elérhető.
• Az eVÁM-, ARUREG-, EMCS-, CDPS-rendszerek, karbantartás miatt, 2025. április 9-én 20 órától – 2025. április 10-én 2 óráig nem voltak elérhetők.
• Az eKÁER 2025. április 09-én 19 óra és 2025. április 10-én 2 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A NAV Infovonala 2025. április 9-én 14 óra 02 perc és 14 óra 17 perc között nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2025. április 8-án 18 óra 30 perc és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. április 8-án 15 óra 51 perctől 17 óra 14 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. április 8-án, kedden, 0 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetési (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. április 3-án 16 óra 55 perctől 17 óra 6 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2025. április 1-jén 12 óra és 12 óra 20 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
• Az eÁFA-program 2025.március 31-én 18 óra és 19 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A NAV-Mobil alkalmazásban 2025. március 31-én 8 óra 40 perc és 12 óra 15 perc között a gépjárműadó fizetési lehetőség szünetelt.
Az OTP SimplePay fizetési rendszerében 2025. március 31-én 8 óra 40 perc és 12 óra 15 perc között átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. március 31-én, hétfőn, 0 óra 45 perc és 1 óra 35 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. március 30-án 7 óra 42 perctől 9 óra 14 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• Az ONYA karbantartás miatt 2025. március 26-án szerdán 20 óra és 27-én csütörtökön 0 óra között nem volt elérhető.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2025. március 26-án 20 órától 20 óra 49 percig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2025. március 25. 18 óra és 2025. március 26. 03 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. március 25-én, 0 óra 15 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) nem volt elérhető.
• 2025. március 24-én 18 óra és 23 óra között az alábbi rendszerek informatikai karbantartás miatt nem voltak elérhetők:
• Online Számla rendszer,
• Online Számlázó program.
• A NAV portál nem tervezett karbantartás miatt 2025. március 18-án 22 óra 42 perc és 23 óra 50 perc között nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. március 18-án 15 óra 45 perctől 15 óra 59 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• Az Online Számla rendszer 2025. március 17-én 7 óra és 11 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. március 16-án, vasárnap, 23 óra 45 perc és 2025. március 17-én hétfőn 3 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• A 2025. március 15-én, szombaton 20 óra és 2025. március 16-án, vasárnap 13 óra 15 perc között az EBT-alkalmazás karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Karbantartás miatt 2025. március 13-án, 13 óra és 13 óra 28 perc között az eSZJA-portál nem volt elérhető.
• Karbantartás miatt 2025. március 12-én, szerdán, 20 óra, és 2025. március 13-án, csütörtökön, 0 óra között az eSZJA-portál nem volt elérhető.
• 2025. március 12-én 20 órától 23 óra 30 percig nem voltak elérhetők a vámszakmai és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT-alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
• A dokumentumok hitelesítésére használt Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) háttérrendszerének karbantartása miatt 2025. március 11-én, kedden, 20 óra és 23 óra között időszakos szolgáltatáskiesés volt tapasztalható, mely érintette az Általános Nyomtatványkitöltő Keretprogram (ÁNYK) dokumentumhitelesítési funkcióját.
• A NAV-Mobil alkalmazás 2025. 03. 10-én 14 óra 40 perctől 19 óráig nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. március 9-én 10 óra 53 perctől 12 óra 59 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• A NISZ által végzett karbantartás miatt 2025. március 7-én (péntek) 20 órától 21 óráig a KAÜ-azonosításban időszakos szolgáltatáskiesés volt tapasztalható.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. március 7.-én 14 óra 53 perctől 15 óra 34 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• Az OTP SimplePay online fizetési rendszerében 2025. március 6.-án 15 óra 19 perctől 15 óra 48 percig átmeneti szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• Karbantartás miatt 2025. március 5-én, szerdán, 20 óra és 2025. március 6-án, csütörtökön, 0 óra között az eSZJA portál nem volt elérhető.
• 2025. március 05-én 20 órától, 23 óra 30 percig az éles KKK Web és az éles KKK-Közvetítő leállítása miatt az ügyfelek részére nem voltak elérhetők a vámszakmai- és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
• A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által végzett hálózati karbantartás miatt 2025. március 4-én, 22 óra és 2025. március 5-én, 0 óra között néhány perces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható a NAV online ügyintéző rendszereiben. A kiesés időtartama alatt nem lehetett a NAV ügyintézést biztosító weboldalaira belépni és cégkapuról, KÜNY-tárhelyről küldeményeket küldeni.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. március 1-jén, szombaton, 0 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• 2025. február 28-án (pénteken) 20 és 21 óra 30 perc között az ONYA karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. február 28-án 21 órától 21 óra 15 percig karbantartás miatt a CDPS_I. (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. február 27-én, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Az ONYA 2025. február 26-án, szerdán, 20 óra, és február 27-én, csütörtökön, 0 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. február 26-án 20 óra és 22 óra 30 perc között a NAV vámszakterületi külső kapcsolatait kiszolgáló adatbázis tervezett karbantartását végeztük.
A fenti időszakban az éles KKK Web és az éles KKK-Közvetítő leállítása miatt nem voltak elérhetőek a vámszakmai és jövedéki rendszerek, továbbá az EBT-alkalmazás (banki üzenet kommunikáció).
• 2025. február 20-án 18 óra és 24 óra között az alábbi rendszerek informatikai karbantartás miatt nem voltak elérhetők:
Kérjük, elektronikus ügyintézésekor vegye figyelembe a karbantartási időszakot!
Megértését és türelmét köszönjük!
• Az eÁFA-program 2025. február 20-án 19 óra és 20 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. február 20-án 13 óra és 16 óra között az alábbi rendszerek ügyfél tesztfelületei informatikai karbantartás miatt nem lesznek elérhetők:
Kérjük, elektronikus ügyintézésekor vegye figyelembe a karbantartási időszakot!
Megértését és türelmét köszönjük!
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. február 20-án, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesés volt tapasztalható.
• 2025. február 19-én (szerda) 20 óra és 2025. február 20-án (csütörtök) és 0 óra 1 perc között az eSZJA-portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. február 19. (szerda) 20 óra 30 perc és 21 óra 30 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők a NAV Központi Kapcsolattartó Iroda következő alkalmazásai:
- Behajtási Kapcsolattartás Rendszere
- Központi Kapcsolattartó Iroda rendszere
- Tartalomszolgáltatók speciális áfabevallási, nyilvántartási rendszere
- Vat-Refund - Külföldről történő elektronikus áfavisszatérítést kezelő modul
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer)és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), 2025. február 19-én 20 órától 21 óra 30 percig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Karbantartás miatt 2025. február 15-én 21 óra 42 perctől 2025. február 16-án 23 óra 30 percig a PoUS Shared Trader Portal szolgáltatásai nem működtek.
• Karbantartás miatt 2025.02.12. (szerda) 20 óra 10 perctől 23 óra 59 percig a NAV Ügyfélportálon keresetkimutatás nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. február 12-én, szerdán, 0 óra 45 perc és 4 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• Karbantartás miatt 2025. február 8-án (szombat) 8 órától 12 óráig a NAV Ügyfélportálján és a NAV-Mobil alkalmazásban a járulékadat- és keresetkimutatások nem voltak elérhetők.
• Az ECN+ alkalmazás (Kiviteli Árunyilatkozatokat feldolgozó rendszer) vonatkozásában 2025. február 6.-án 13 óra 45 perctől 16 óra 35 percig teljes üzemszünet került elrendelésre.
• 2025. február 5-én (szerda) 20 óra 10 perc és 23 óra 59 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető az Ügyfélportál keresetkimutatás-lekérdezés szolgáltatása.
• A NISZ által végzett karbantartás miatt 2025. február 4-én (kedden) 21 órától 23 óra 50 percig az Ügyfélkapu+ azonosítási szolgáltatásban átmeneti lassulás volt tapasztalható.
• Az Online Számlázó és a NAV azonosító mobilalkalmazás 2025. 01. 30-án 17 órától 2025. 02. 04-én 11 óra 30 percig nem működött az IOS operációs rendszerű készülékeken.
• Az eSZJA és az ONYA portál, 2025. január 29-én szerdán 20 óra és 2025. január 30-án csütörtökön 0 óra között, karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer), CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer)és az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul), 2025. január 29-én 20 órától 20 óra 50 percig, karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. január 27-én 9 óra 3 perc és 11 óra 07 perc között a NAV KAÜ-azonosítással elérhető oldalain bejelentkezési problémák voltak tapasztalhatók.
• Az NCTS (Új Számítógépesített Árutovábbítási Rendszer) 5. fázisa 2025. január 21-én 2 óra 30 perctől élesedett.
• Az eÁFA-program 2025. január 20-án 17 óra 15 perc és 17 óra 45 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2024. január 14-én, 12 óra 19 perctől 13 óra 27 percig a NAV vámszakmai rendszereibe az Ügyfélkapu felől érkező EMCS, REGADO és PIO üzenetek feldolgozásában fennakadások voltak tapasztalhatók.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2025. január 16-án, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 15 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesés volt tapasztalható.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer),a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer), az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) és az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2025. január 15-én 20 órától 23 óra 5 percig , karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2025. január 13-án 11 óra 40 perctől 14 óráig a NAV Infóvonalán (1819) technikai probléma miatt nem volt elérhető a konkrét ügyintézés és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás.
• 2024. január 13-án, 7 óra 9 perctől 9 óra 19 percig a KKK2-rendszer leállása miatt a NAV vámszakmai rendszereibe érkező üzenetek feldolgozásában fennakadások voltak tapasztalhatók.
• A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján – az elektronikus ügyintézést korlátozó üzemzavar miatt – nem volt elérhető és benyújtható a NAVKPER2 űrlap 2024. december 30-án 0 órától 2025. január 7-én 12 óráig, így a NAV nem tudta fogadni a döntéseivel szemben közigazgatási pereket kezdeményező keresetleveleket.
Ezért az üzemzavar időtartama – 2024. december 30. – 2024. január 7. – nem számít be[1] a keresetlevél benyújtására rendelkezésre álló határidőbe[2].
[1] A 321/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet 50. § (1) bekezdése alapján.
[2] A közigazgatási perrendtartásról 2017. évi I. törvény (Kp.) 39. § (1) bekezdése szerint.
• 2025. január 2-án 14 óra és 21 óra között az alábbi rendszer informatikai karbantartás miatt nem volt elérhető:
• eÁFA-program.
• 2025. január 2-án 9 óra és 14 óra között az alábbi rendszerek informatikai karbantartás miatt nem voltak elérhetők:
• NAV Felhasználókezelő,
• Online Számla rendszer,
• Online Számlázó program,
• eÁFA-program.
• Az EKÁER és Onlineszámla rendszer 2024. december 30-án 21 órától 23 óráig nem tervezett karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP SimplePay szolgáltatásban 2024. december 18-án 18 óra 53 perc és 21 óra 2 perc között átmeneti kiesés volt tapasztalható.
• Az eVÁM (Elektronikus Vám-árunyilatkozat Modul) 2024. december 18-án 20 órától 21 óra 16 percig karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2024. december 17-én 21 és 22 óra között a NAV háttérrendszerének karbantartása miatt esetenként kisebb kiesés és lassulás volt tapasztalható az eÁFA-program felületén.
• A Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) által elérhető DÁP mobilalkalmazás azonosítási szolgáltatása (DÁP IDP) tervezett karbantartás miatt 2024. december 12-én (csütörtökön) 21 óra 30 perctől 23 óráig nem volt elérhető, az Ügyfélkapu és az Ügyfélkapu+ azonosítás zavartalanul üzemelt.
• Az OTP SimplePay karbantartása miatt 2024. december 12-én, csütörtökön, 0 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között az internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásban átmeneti kiesések voltak tapasztalhatók.
• A nav.gov.hu portál nem tervezett karbantartás miatt 2024. 12. 11-én 22 óra 11 perctől 2024. 12. 12-én 0 óra 5 percig nem volt elérhető.
• Az MBH Bank ügyfeleit érintő EFER-házibankos fizetési probléma 2024. 12. 11-én 14 óra 10 perckor elhárításra került.
• 2024. december 9-én 10 óra és 15 óra között a KAÜ-azonosítás csökkentett módú üzemelése miatt a NAV online portáljai nem voltak elérhetők.
• Az OTP SimplePay tervezett karbantartása miatt 2024. december 7-én, szombaton, 0 óra és 4 óra 15 perc között a NAV internetes bankkártyás fizetés (EFER VPOS) szolgáltatásában átmeneti kiesések fordulhattak elő.
• A NAV Infóvonalán (1819) 2024. december 5-én 8 óra 30 perc és 11 óra 30 perc között technikai probléma miatt a konkrét ügyintézés, és az egyedi adóügyekre vonatkozó tájékoztatás nem volt elérhető.
• Az eÁFA-program karbantartása miatt 2024. december 3-án 11 óra és 13 óra 30 perc között nem volt elérhető.
• Hálózati karbantartás miatt 2024. december 2-án, hétfőn, 21 óra és 23 óra között kétszer 1 perces szolgáltatáskiesés volt tapasztalható a NAV online ügyintézőrendszereiben.