Rendszeres karbantartás

Tájékoztatjuk az on-line pénztárgépeket üzemeltető, szervizelő, illetve gyártó/forgalmazó tisztelt adózókat, hogy a NAV informatikai rendszerének heti gyakoriságú karbantartására szerdánként 18.00 óra és csütörtök 00.00 óra között kerül sor, mely időszak alatt a pénztárgépek megszemélyesítése, első üzembe helyezése nem lehetséges. A már üzembe helyezett pénztárgépek a karbantartás ideje alatt is zavartalanul működnek (a munkálatok az EKÁER rendszer elérhetőségét nem érintik).

Nem számít bele a határidőbe az a nap - a 451/2016. (XII. 19.) számú Kormányrendelet alapján – amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést. A NAV az eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe.