1. Töltse le a NAV ePénztárgépet a hivatalos alkalmazás áruházakból az alábbi linkekről vagy a  Nemzeti Adó- és Vámhivatal hivatalos eNyugta oldalon közzétett linkekről.

Google Play Áruház
NAV – ePénztárgép

Apple App Store:
NAV - ePénztárgép  

  1. A NAV ePénztárgép alkalmazás használatának megkezdéséhez a letöltés után el kell végezni az eszközregisztrációt (üzembe helyezést). Ez a lépés kapcsolja össze a letöltött alkalmazást és az azt futtató mobileszközt.

  2. Ehhez a NAV KOBAK portált kell megnyitni. A portálon a jobb felső sarokban látható BEJELENTKEZÉS gombra kattintva be kell jelentkezni elsődleges felhasználóval (KAÜ-azonosítással) vagy másodlagos felhasználóval.

  3. Az üzembehelyezési kód igénylését a portál Pénztárgép űrlapok menüpontjában az Üzembehelyezési/átszemélyesítési kód igénylése csempére kattintással lehet elindítani a pénztárgép típusának, illetve az üzemeltető adatainak (mint üzlet neve, e-pénztárgép üzemeltetési helye) kitöltésével.

  4. Ezt követően a KOBAK portálon a Pénztárgépeim menüpontban az Új ePénztárgép üzembe helyezése gombra kell kattintani. A megjelenő ablakban ki kell választani a használni kívánt e-pénztárgép forgalmazóját, az e-pénztárgép engedélyszámát (C001 Android, C002 iOS) és a korábban megigényelt üzembehelyezési kódot.

  5. Az Üzembe helyezés indítása gombra kattintva megjelenik az eszközregisztrációhoz szükséges QR-kód. Ezt a QR-kódot kell beolvasni a mobileszközön futó NAV ePénztárgép alkalmazásban.

  6. Ezután már csak a NAV ePénztárgép alkalmazásban megjelenő lépéseket kell követni.

A mellékelt diasor lépésről lépésre – képekkel is segítve – mutatja be a teljes folyamatot.