Új NAV ügyfélszolgálat két budapesti kormányablakban
A NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának illetékességi területén 2018. január 2-án két fővárosi kormányablakban nyílt NAV ügyfélszolgálat.
Ügyfeleink az új évtől a VIII. kerületben a Baross utca 59., a X. kerületben pedig a Havas Ignác utca 1-3. szám alatti kormányablakokban – az alábbi ügykörökben és nyitva tartási időben – intézhetik már adóügyeiket is.
Nyitvatartás:
Hétfő: 8:00-12:00; 13:00-17:00
Kedd: 8:00-12.00
Szerda: 8:00-12:00; 13:00-18:00
Csütörtök: 8:00-12:00
Péntek: 8:00-12:00
Intézhető ügyek:
• 'T1011 adatlap átvétele;
• 1+1%-ról rendelkező nyilatkozatok átvétele;
• adóazonosító jellel, adókártyával kapcsolatos ügyintézés;
• általános tájékoztatás az adózással kapcsolatos jogszabályok előírásairól;
• bankkártyával történő befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés;
• bevallások, kérelmek, adatlapok, átvezetési kérelmek, egyéb beadványok átvétele;
• bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés;
• folyószámla-kivonat kiadása;
• folyószámla-kivonatok adatainak általános magyarázata;
• folyószámla-ügyintézés;
• készpénzutalási megbízás (csekk) kiadása;
• tájékoztató füzetek, ingyenes adatlapok, bevallási és egyéb nyomtatványok biztosítása;
• ügyfélkapu-regisztráció.
NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatósága