Új NAV ügyfélszolgálat két budapesti kormányablakban

A NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának illetékességi területén 2018. január 2-án két fővárosi kormányablakban nyílt NAV ügyfélszolgálat.

 

Ügyfeleink az új évtől a VIII. kerületben a Baross utca 59., a X. kerületben pedig a Havas Ignác utca 1-3. szám alatti kormányablakokban – az alábbi ügykörökben és nyitva tartási időben – intézhetik már adóügyeiket is.

Nyitvatartás:

 Hétfő:            8:00-12:00; 13:00-17:00

 Kedd:            8:00-12.00

 Szerda:          8:00-12:00; 13:00-18:00

 Csütörtök:     8:00-12:00

 Péntek:          8:00-12:00

 

Intézhető ügyek:

• 'T1011 adatlap átvétele;

• 1+1%-ról rendelkező nyilatkozatok átvétele;

• adóazonosító jellel, adókártyával kapcsolatos ügyintézés;

• általános tájékoztatás az adózással kapcsolatos jogszabályok előírásairól;

• bankkártyával történő befizetésekkel kapcsolatos ügyintézés;

• bevallások, kérelmek, adatlapok, átvezetési kérelmek, egyéb beadványok átvétele;

• bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés;

• folyószámla-kivonat kiadása;

• folyószámla-kivonatok adatainak általános magyarázata;

• folyószámla-ügyintézés;

• készpénzutalási megbízás (csekk) kiadása;

• tájékoztató füzetek, ingyenes adatlapok, bevallási és egyéb nyomtatványok biztosítása;

• ügyfélkapu-regisztráció.

 

NAV Kelet-budapesti Adó- és Vámigazgatósága