Ügyfélszolgálatok ideiglenes bezárása

2021. március 9-től ideiglenesen bezár a NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatósága által működtetett füzesabonyi és bélapátfalvai NAV-ablak, 2021. március 11-étől a hatvani és hevesi kirendeltség2021. március 24-étől a gyöngyösi kirendeltség.

A legközelebbi nyitvatartó NAV ügyfélszolgálatot megtalálják a NAV honlapján, a https://nav.gov.hu/nav/ugyfelszolg oldalon.

A járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez a NAV központi ügyfélszolgálatain, kirendeltségein és ügyfélszolgálati helyein előzetes időpontfoglalás szükséges. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal, a személyijövedelemadó-bevallással kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.

Időpont foglalható a NAV honlapján (https://nav.gov.hu/), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.

Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.

Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.