A NAV ügyfélszolgálatainak működési rendje

Tisztelt Ügyfeleink!

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálatai a COVID-19-járvány miatt az alábbi ügyintézési változásokkal fogadják az ügyfeleket.

A koronavírus okozta járványhelyzet miatt a személyes ügyintézéshez a NAV központi ügyfélszolgálatai, kirendeltségei, ügyfélszolgálati helyei előzetes időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket. Kivétel ez alól az egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, a csekk-kiadás és a beadványátvétel, amihez továbbra sem kell időpontot foglalni.

Ha ügyeit a kormányablakokban működő NAV-ablakokban intézné, fontos, hogy ezeken az ügyfélszolgálatokon minden ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással lehetséges!

Időpont a NAV honlapján foglalható (https://www.nav.gov.hu/), a bal oldali menüsorból elérhető „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menüpontból.

Az időpontfoglaláshoz nincs szükség Ügyfélkapu-regisztrációra.

Az ügyfélszolgálatokon kötelező az orrot és a szájat is eltakaró maszk szabályos viselete!

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető (https://nav.gov.hu/nav/nav_online), az elektronikus vagy telefonos ügyintézés kiválthatja a személyes megjelenést.

 Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges. Általános tájékoztatás a 1819-es telefonszámon előzetes regisztráció nélkül is kérhető.

 NAV Fejér Megyei Adó- és Vámigazgatósága