Szünetel az ügyfélfogadás

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2021. március 16. napjától átmenetileg szünetelteti az ügyfélfogadást a cigándi, a gönci, a mezőcsáti, a sárospataki, a szikszói és a tokaji NAV- ablakokban.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. Általános kérdésekben hívják ingyenesen a NAV Infóvonalát a 1819-es telefonszámon.

Ha mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, kérjük, foglaljanak időpontot a megyei központi ügyfélszolgálatunkra. A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartása, a fertőzések megelőzése érdekében a központi ügyfélszolgálatunk a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadja.

Időpontfoglalás

https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa

Az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.