Tisztelt Ügyfelünk!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ha a NAV következő oldalain 2018. január 1-je után közzétett tájékoztatóknak megfelelően jár el, akkor az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 247. §-a alapján jogkövetkezmény az Ön részére nem állapítható meg. A fentiek alkalmazása az esetleges adóhiány megfizetése alól nem mentesít.
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
A Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. ügyfelei részére megszűnt az EFER/Házibank fizetési mód használata.
Kérjük, ezt vegye figyelembe az elektronikus ügyintézésénél!
Szíves megértését köszönjük!
Tájékoztatjuk az on-line pénztárgépeket üzemeltető, szervizelő, illetve gyártó/forgalmazó tisztelt adózókat, hogy a NAV informatikai rendszerének heti gyakoriságú karbantartására szerdánként 18.00 óra és csütörtök 00.00 óra között kerül sor, mely időszak alatt a pénztárgépek megszemélyesítése, első üzembe helyezése nem lehetséges. A már üzembe helyezett pénztárgépek a karbantartás ideje alatt is zavartalanul működnek (a munkálatok az EKÁER rendszer elérhetőségét nem érintik). Nem számít bele a határidőbe az a nap - a 451/2016. (XII. 19.) számú Kormányrendelet alapján – amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést. A NAV az eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe. |
• Az eSZJA Portál 2021. január 20-án 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. január 13-án 20 óra és 20 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2021. január 12-én 20 óra és 22 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. január 11-én 16 óra 30 perc és 17 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA Portál 2021. január 06-án 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) 2021. január 6-án 10 óra 20 perc és 10 óra 34 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2021. január 6-án 20 óra és 20 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2021. január 3-án 18 óra 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. A karbantartás után, 2021. január 4-én 0:00 órától már beküldhetők a 3.0-ás XSD-verzió szerinti számlaadat-szolgáltatások.
• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2020. december 30-án 20 óra és 23 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az EKÁER 2020. december 30-án 19 óra és 22 óra 45 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) és a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 30-án 20 óra és 21 óra 15 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számlázó program 2020. december 28-án 18 óra és 19 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2020. december 22-én 20 óra és 23 óra között karbantartás
miatt nem volt elérhető.
• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 21-én 16 óra 30 perc és 17 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszerben a gépi interfészen elérhető szolgáltatások válaszidejében 2020. december 17-én 6 óra 30 perc és 10 óra között lassulás és esetenként kapcsolódási problémák voltak tapasztalhatók.
• Az Online Számlázó rendszer 2020. december 17-én 18 óra és 19 óra 35 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2020. december 17-én 13 óra 30 perc és 14 óra 35 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszerben a gépi interfészes adatszolgáltatások beküldése 2020. december 16-án 22 óra és 23 óra 25 perc között nem volt elérhető.
• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 16-án 20 óra és 20 óra 53 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszerben a gépi interfészes adatszolgáltatások beküldése 2020. december 16-án 10 óra és 16 óra 35 perc között nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2020. december 15-én 18 óra és 21 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2020. november 8-án 23 óra és 2020. november 9-én 2 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének leállása miatt 2020. december 14-én 1 óra 30 perc és 2 óra 30 perc között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.
• A CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó Rendszer) 2020. december 9-én 20 óra és 22 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az ÁRUREG (Áruregisztrációs Rendszer) 2020. december 9-én 20 óra és 21 óra 16 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az NCTS rendszer tekintetében 2020. december 7-én 16 óra és 2020. december 8-án 22 óra között üzemszüneti eljárás volt érvényben.
• Karbantartás miatt 2020. december 7-én 16 óra és 18 óra között a vámszakmai rendszereket érintő, teljes üzemszüneti feldolgozási rend volt érvényben.
• A KKK weben (Külső Kommunikációs Központ) 2020. december 5-én 8 óra és 15 óra között karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható.
• Az Online Számla rendszer 2020. december 5-én 10 óra és 13 óra 50 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2020. december 2-án 20 óra
és 20 óra 35 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA és ELEKÁFA portálok 2020. november 29-én 22 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Az ONYA, eBEV, eSZJA, MOSS és ELEKÁFA portálok 2020. november 25-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• A Külső Kommunikációs Központ (KKK) 2020. november 21-én 20 óra és 2020. november 22-én 6 óra között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.
• A NAV az Online Számla rendszert érintő hálózati karbantartást végezett 2020. november 21-én 14 és 20 óra között. A karbantartás alatt rövid idejű, néhány perces hálózati kiesések fordulhattak elő, amely időszakok során az Online Számla rendszer szolgáltatásai átmenetileg nem voltak elérhetők.
• A KKK web-en (Külső Kommunikációs Központ) 2020. november 21-én 8 óra és 15 óra között karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható
• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA és ELEKAFA portálok 2020. november 18-án 21 óra és 23 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Az EKÁER 2020. november 18-án 19 óra és 21 óra 18 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• EVNY és a Webes Ügysegéd 2020. november 16-án 8 óra és 12 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2020. november 16-án 0 óra és 2 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.
• Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA Portálok 2020. november 13-án 2 óra 51 perc és 4 óra 42 perc között technikai okok miatt nem voltak elérhetők.
• Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA Portálok 2020. november 10-én 23 óra 43 perc és 2020. november 11-én 1 óra 47 perc között technikai okok miatt nem voltak elérhetők.
• A NAV internetes elérésében, webes szolgáltatásaiban 2020. november 9-én 14 óra 45 perc és 2020. november 10-én 6 óra között lassulás volt tapasztalható. A hiba nem a NAV rendszerében keletkezett.
• Az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) 2020. november 5-én 4 óra és 2020. november 6-án 19 óra 30 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eBEV Portálon 2020. november 7-én 8 órától éjfélig szolgáltatás kieséssel nem járó karbantartás volt.
• A Külső Kommunikációs Központ (KKK) 2020. november 4-én 20 óra és 21 óra 11 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA portálok 2020. november 4-én 10 óra és 14 óra között technikai okok miatt nem voltak elérhetők.
• 2020. november 4-én 8 óra és 12 óra között az egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos (személyes, telefonos és Webes Ügysegéd alkalmazáson keresztüli) ügyintézés nem volt elérhető az Egyéni Vállalkozók Nyilvántartásának karbantartása miatt.
• Az eSZJA, eBEV, MOSS és ONYA portálok 2020. október 31-én 0 óra és 2 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző), a CDPS_I (Vámáru-nyilatkozat Feldolgozó) és az ÁRUREG (Áruregisztrációs) rendszerek 2020. október 28-án 20 óra és 21 óra 48 perc között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA portálok 2020. október 23-án 6 óra és 2020. október 25-én 14 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt október 25-én 1 óra és 3 óra között az internetes fizetési szolgáltatás (VPOS) nem volt elérhető.
• A Külső Kommunikációs Központ (KKK) 2020. október 19-én 22 óra és 2020. október 20-án 1 óra között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2020. október 19-én 22 óra és 2020. október 20-án 1 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az eBEV Rendszer infrastruktúráján 2020.10.17-én (szombat) 14 órától 18 óráig karbantartás miatt az alkalmazások elérésében fennakadások voltak tapasztalhatók.
• A KKK web-en (Külső Kommunikációs Központ) 2020.10.17-én (szombat) 8 órától 15 óráig karbantartás miatt néhány perces kiesés volt tapasztalható
• Az Online Számla rendszer V2-es API interfészen 2020. október 15-én 18 óra 5 perckor a NAV korlátozta a /v2/queryInvoiceDigest operációt. A szolgáltatás korlátozását a NAV 2020.10.16-án 8 óra 55 perckor feloldotta.
• Az Online Számla rendszer gépi interfészén 2020. október 15-én 14 óra 35 perctől 14 óra 45 percig, valamint 14 óra 55 perctől 15 óra 10 percig szolgáltatás kiesés volt tapasztalható.
• Az Online Számla rendszerben 2020. október 15-én 10 óra 15 perctől 10 óra 35 percig lassulás volt tapasztalható.
• Az EMCS (Jövedéki Árumozgás és Ellenőrző Rendszer) 2020. október 14-én 20 óra és 20 óra 28 perc között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu, valamint a hozzájuk tartozó honlapok és szolgáltatások 2020. október 09-én 22 óra és 2020. október 10-én 3 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Az EKÁER 2020. október 9-én 22 óra és 2020. október 10-én 1 óra 21 perc között tervezett üzemszünet miatt nem volt elérhető.
• Az ONYA, eBEV, eSZJA és MOSS portálok 2020. október 09-én 22 óra és 2020. október 10-én 3 óra között karbantartás miatt nem voltak elérhetők.
• Az eSZJA portál 2020.10.07-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla, Online Pénztárgép (OPG) rendszerek valamint a Külső Kommunikációs Központ (KKK2) átmeneti hiba miatt 2020. október 5-én 15 óra 30 perctől 17 óra 30 percig nem voltak elérhetők.
• Az EMCS 2020. október 4-én 4 órától 11 óráig karbantartás miatt részlegesen nem volt elérhető.
• Üzemszünet miatt az EMCS rendszer 2020. szeptember 30-án 23 óra 23 perc és 2020. október 1-én 11 óra között nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az Online Számla rendszer 2020. szeptember 30-án 22 óra és 24 óra között nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének karbantartása miatt 2020.09.27-én 1 óra és 2020.09.27-én 2:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. szeptember 24-én 19 és 24 óra között nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer rendkívüli karbantartás miatt 2020. szeptember 23-án 9 óra 49 perc és 2020. szeptember 24-én 21 óra 10 perc között nem volt elérhető.
•. Karbantartási célú üzemszünet miatt az Online Számla rendszer 2020. szeptember 22-án 18 óra és 21 óra között nem volt elérhető.
• A VKAPU (Általános Közigazgatási Végrehajtási Szervezet Végrehajtási Kapu) portál karbantartás miatt 2020. szeptember 16-án 16:30 óra és 19:30 óra között nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2020.09.09-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. augusztus 31-én 18 óra és 19 óra között nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. augusztus 17-én 18 és 21 óra között nem volt elérhető.
• Az eBEV, eSZJA, ONYA portálok karbantartás miatt 2020. augusztus 16-án 8 órától 12 óráig nem voltak elérhetőek.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. augusztus 16-án hajnali 1 és 2:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• A NAV Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszere karbantartása miatt 2020. augusztus 7-én 0 és 4 óra között átmenetileg nem volt elérhető.
• Az eSZJA, eBEV, ONYA portálok karbantartás miatt 2020. 08. 05-én 21 órától 24 óráig nem voltak elérhetők.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. július 15-én 19 és 21 óra között nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2020.07.08-án 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2020. július 1-én 20 óra és 24 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. június 30-án 16 óra és 2020. július 01-én 2:45 óra között nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2020. június 30-án 08:55 és 09:48 óra közötti időszakban technikai probléma miatt nem volt elérhető.
• Az Online Számla rendszer 2020. június 29-én 11:10 és 12:15 óra közötti időszakban technikai probléma miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. június 29-én hajnali 1 és 2 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. június 20-án hajnali 1 és 2 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. június 11-én 18 óra és 24 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. június 4-én 18 óra és 20 óra között nem volt elérhető.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. június 3-án 19 és 22 óra között nem volt elérhető.
• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) karbantartása miatt az EBEV, ESZJA, ONYA, EFER, ELEKAFA és MOSS portálok 2020. június 3-án 0 órától 3:30-ig nem voltak elérhetőek.
• Az eSZJA, eBEV, MOSS, ONYA portálok karbantartás miatt 2020. május 27-én 20 órától 23 óráig nem voltak elérhetők.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. május 3-án hajnali 1 és 2 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2020.04.29-én 20 óra és 24 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számlázó program karbantartás miatt 2020. április 29-én 18 óra és 2020. április 30-án 11:18 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. április 25-én 18:00 óra és 20:00 óra között nem volt elérhető.
• A KAÜ (Központi Azonosítási Ügynök) karbantartása miatt az EBEV, ESZJA, ONYA, EFER, ELEKAFA, MOSS portálok 2020. április 25-én 0 órától 4 óráig nem volt elérhető
• Karbantartás miatt az Ügyfélkapu azonosítás 2020.04.25-én 0 óra és 2 óra között nem volt elérhető, ezért ezen időszak alatt az elsődleges felhasználók nem tudtak bejelentkezni az EKÁER, az Online Számla és az Online Számlázó rendszerekbe.
• Az EBEV, ESZJA, ONYA, EFER, ELEKAFA, MOSS, Online Számla, Online Számlázó portálok technikai okok miatt 2020. április 22-én 12:15 órától 13:03 óráig nem voltak elérhetőek.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. április 22-én 18 és 24:00 óra között nem volt elérhető.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. április 21-én hajnali 1 és 3 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• A VKAPU (API és WEB) alkalmazások karbantartás miatt 2020. április 18-án 9 óra és 2020. április 19-én 24 óra között nem voltak elérhetők.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. április 14-én 18:00 óra és 21:00 óra között nem volt elérhető.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. április 11-én hajnali 1 és 4 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2020.04.01-én 20 óra és 22:30 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• KAÜ rendszer 2020.03.30 08:34 és 2020.03.30 16:54 óra között nem volt elérhető, ami fennakadást okozhatott a NAV szolgáltatásaiban.
• Az eSZJA, ONYA, eBEV, MOSS, ELEKÁFA alkalmazások karbantartás miatt 2020. március 18-án 20 órától 21 óra 30 percig nem voltak elérhetők.
• Tájékoztatjuk, hogy a Takarék Kereskedelmi bank Zrt. ügyfelei részére az EFER/Házibank fizetési mód 2019. 12. 17. óta nem elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az eBEV, eSZJA és ONYA portálok technikai okok miatt 2020. március 12-én 13 óra 16:02 óra között nem voltak elérhetőek.
• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2020. március 11-én 20 óra és 24 óra között nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2020.03.04-én 20:00 és 24:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• A Kormányzati Portál és Ügyfélkapu 2020. február 29-én 0 óra és 8 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• Az eBEV, eSZJA, MOSS rendszerek karbantartás miatt 2020. február 28-án 23 órától 2020. február 29-én 3 óráig nem voltak elérhetők.
• A Központi Azonosítási Ügynök szolgáltatás 4 órát meghaladó kiesése miatt az elektronikus ügyintézés során figyelembe veendő határidőkbe 2020. január 20-a nem számított bele.
• Az eBEV, e-SZJA, és MOSS portálokra egyes adózók technikai hiba miatt nem tudtak
belépni. Ha ezeken a felületeken belépési hibát tapasztalnak, vegyék fel velünk
a kapcsolatot a https://nav.gov.hu/nav/e-ugyfsz/levelkuldes elérhetőségen! Levelében az „eBEV telepítési, működési, adattovábbításai probléma”
tárgyat válassza!
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER rendszer 2020. február 27-én 20:00 és 24:00 óra között nem volt elérhető.
• Tájékoztatjuk, hogy az Online Számla rendszer karbantartás miatt 2020. február 27-én 18:00 óra és 23:00 óra között nem volt elérhető.
• Az ONYA rendszer karbantartás miatt 2020. február 28-án 20 óra és 2020. február 29-én 8 óra között nem volt elérhető.
• Az eSZJA, ONYA és eBEV rendszerek karbantartás miatt 2020. február 26-án 20 órától 24 óráig nem voltak elérhetők.
• Az eSZJA és ONYA rendszerek karbantartás miatt 2020. február 19-én 20 órától 24 óráig nem voltak elérhetőek.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. február 16-án hajnali 1 és 2 óra 30-ig az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2020.02.14-én 12:00 és 13:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank karbantartása miatt 2020. február 10-én hajnali 2 és 4 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• Az eSZJA portál 2020.02.05-én 20:00 és 24:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
• KAÜ rendszer 2020.02.03 08:54 és 2020.02.03 16:44 óra között nem volt elérhető, ami fennakadást okozhatott a NAV szolgáltatásaiban.
• Az eSZJA, ONYA, eBEV, és KOBAK rendszerek karbantartás miatt 2020. január 24-én 17 órától 21 óráig, valamint az Online Számla rendszer 19 órától 24 óráig nem voltak elérhetőek.
• Az eSZJA portál 2020.01.22-én 20:00 és 24:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
•. A 2019. június 20-án közzétett „Hibajavítás az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú üzemszüneti tájékoztatást - a hibajelenség megoldását követően - a következők szerint frissítjük: az ELEKÁFA-KKI rendszerben fennálló technikai probléma megoldása elkészült, az érintett ügyekhez kapcsolódó releváns értesítéseket a NAV kézbesítette az adózóknak a hivatalos elérhetőségeken. Amennyiben valamely adózónak a jelzett hibajelenség miatt az érintett időszakban a 18ELEKAFA vagy 19ELEKAFA nyomtatványon beadott kérelmével kapcsolatban más tagállam(ok)ban problémája merült fel, kérjük, jelezze az illetékes megyei/fővárosi igazgatóságnál.
• A NAV informatikai rendszerei átmeneti áramellátási zavarok miatt nem voltak elérhetők. A fennakadás huzamosabb üzemzavart okozott 2019. június 27-én 12 óra 15 perctől 2019. június 28-án 00 óra 40 perc között. Ez idő alatt teljeskörű üzemszüneti eljárást vezettünk be az alábbi, külső elérésű rendszerekben:
Az Online Számla rendszer esetében 2019. június 27. 14.30-kor, a többi rendszer esetében a helyreállítás 2019. június 28-án 00 óra 40 perckor megtörtént.
•. A 2019. június 7-én közzétett „Hiba az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú tájékoztatást az időközben elvégzett javításoknak megfelelően a következők szerint pontosítjuk.
A jelzett technikai hibának egy részét a NAV sikeresen elhárította, így 2019. június 14-től rendre valamennyi elakadt kérelem, amely egyébként megfelelt a küldési feltételeknek, továbbításra került az érintett visszatérítési tagállamoknak.
Egy külső szoftver okozta hektikus probléma azonban még mindig akadályát képezi az adózói tájékoztatásoknak, így a tagállami üzenetküldésekről a NAV az ügyfeleit a szokásos „KKI nyugta” illetve tájékoztató levelek formájában egyelőre nem minden esetben tudja értesíteni. A hiba teljes kiküszöbölésével a NAV a hiányzó értesítéseket is hivatalosan kézbesíteni fogja.
A 2019. június 7-én közzétett „Hiba az ELEKÁFA-KKI rendszerben” tárgyú tájékoztatást az időközben elvégzett javításoknak megfelelően a következők szerint pontosítjuk.
A jelzett technikai hibának egy részét a NAV sikeresen elhárította, így 2019. június 14-től rendre valamennyi elakadt kérelem, amely egyébként megfelelt a küldési feltételeknek, továbbításra került az érintett visszatérítési tagállamoknak.
Egy külső szoftver okozta hektikus probléma azonban még mindig akadályát képezi az adózói tájékoztatásoknak, így a tagállami üzenetküldésekről a NAV az ügyfeleit a szokásos „KKI nyugta” illetve tájékoztató levelek formájában egyelőre nem minden esetben tudja értesíteni. A hiba teljes kiküszöbölésével a NAV a hiányzó értesítéseket is hivatalosan kézbesíteni fogja.
• Az ELEKÁFA-KKI rendszerben 2019. április 30-tól technikai okok miatt a kérelmek
egy részét nem sikerült megküldeni a tagállamoknak.
Ismételt benyújtásra nincs szükség, a hiba elhárítását követően az elakadt tájékoztatások
és az üzenetek automatikusan továbbítódnak.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2018. március 18-án 9:14 óra és 2019. március 18-án 18:26 óra között nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• 2017.02.03-án 16:00 órától 2017.02.06-án hétfőn 06:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2017.01.27-én 16:00 órától 2017.01.30-án hétfőn 06:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2017.01.26-án 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2017.01.24-én 20:00 órától 22:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2017.01.19-én 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2017.01.12-én 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2017.01.10-én 20:00 órától 22:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• 2017.01.05-én 18:00 órától 20:00 óráig az eBEV portál karbantartás miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt 2017.04.02-án 01:00 és 2017.04.02-án 02:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás (VPOS) átmenetileg nem volt elérhető.
• A NAV e-SZJA portálja 2017. március 30-án
20:30 és 21:30 óra között karbantartás
miatt nem volt elérhető.
• A NAV e-SZJA portálja 2017. március 23-án 20:30 és 21:30 óra között karbantartás
miatt nem volt elérhető.
• Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt 2017.03.19-én
01:00
és 2017.03.19-én 02:30 óra között az Interneten történő fizetési szolgáltatás
(VPOS) átmenetileg
nem volt elérhető.
• A NAV e-SZJA portálja 2017. március 16-án 12:30 és 15:00 óra között karbantartás
miatt nem volt elérhető.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.06.22-én 16:00 óra és 2017.06.22-én 17:48 óra között nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.03.28-án 22:00 óra és 2017.03.29-én 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.03.01-én 22:00 óra és
2017.03.02-án 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető.
Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok
és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.02.21-én 20:30 óra és 2017.02.21-én 22:00
óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt
a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások
nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.02.20-án 09:10 óra és 2017.02.20. 21:10 óra között fennakadás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az Ügyfélkapun átmenetileg tapasztalt fennakadás a NAV informatikai rendszerétől független, az nem a NAV rendszerének meghibásodása miatt állt fenn.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.01.23-án 22:00 óra és 2017.01.24-én 02:00 óra között karbantartás miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
• A Kormányzati Portál és az Ügyfélkapu 2017.01.17. 22:00 és 2017.01.18. 02:00 között technikai okok miatt nem volt elérhető. Ezen időszak alatt a Kormányzati Portál, valamint az Ügyfélkapu alá tartozó honlapok és szolgáltatások nem voltak elérhetőek. Az üzemszünet a NAV rendszerét is érintette.
A karbantartás ideje alatt esedékes bejelentéseket az 5/2015. (II.27.) NGM rendelet 19. §-ban foglaltak szerint legkésőbb a karbantartás megszűnését követő munkanapon kell teljesíteni.
• Karbantartási célú üzemszünet miatt az EKÁER 2017.02.15-én 00:00 óra és 2017.02.15-én 03:00 óra között nem volt elérhető.
Karbantartási célú üzemszünet miatt 2016. 11. 14-én a nav.gov.hu oldal adatbázis lekérdezés átmenetileg nem volt elérhető.