Átmenetileg szünetel az ügyintézés a NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei kirendeltségén és ügyfélszolgálati helyein

2020. március 19-étől átmenetileg szünetel az ügyfélfogadás a NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Igazgatóságának kirendeltségein és a Kormányablakokban működő ügyfélszolgálati helyein.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, foglaljon időpontot a nyíregyházi központi ügyfélszolgálatra. 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal központi ügyfélszolgálatára a hivatal honlapján, a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa

menüpontban, vagy a hivatal honlapjának főoldalán, baloldalon található „Ügyfélszolgálati időpont foglalása” menügombra kattintva lehet időpontot foglalni.

Időpontfoglalás esetén az ügyfélnek meg kell adnia az intézendő ügy típusát, ezután választhatja ki a számára kedvező szabad ügyintézési időpontot.

Ha az időpontfoglaláskor az ügyfél megadja e-mail címét, elektronikus visszaigazolást kap a foglalás részletes adatairól.

Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtatott ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy a debreceni központi ügyfélszolgálat ügyfélterében egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A halaszthatatlan személyes ügyintézés alkalmával célszerű ügyfélkaput nyitni, vagy telefonos ügyfélazonosító-számot (PIN kódot) igényelni, hogy a későbbiekben legyen lehetőség az online vagy a telefonos ügyintézésre.