8 helyszínen szünetel az ügyfélfogadás Pest megyében

2020. március 17-étől a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségein, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei, szobi Kormányablakokban működő NAV-ablakokban határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. 

Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.  

Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát! 

A központi ügyfélszolgálat félfogadási ideje:

 

Hétfő:

8:30

-

16:00

Kedd:

8:30

-

12:00

Szerda:

8:30

-

16:00

Csütörtök:

8:30

-

12:00

Péntek:

8:30

-

11:30