Az adatlapot 2021. szeptember 30-ig elektronikusan kell a NAV-hoz benyújtani, ha a szervezet a regisztráció évét követő évtől, azaz 2022-től igényt tart magánszemélyek 1%-os felajánlására. Az előzetes regisztráció a civil kedvezményezetté válás feltétele, tehát az adatlap benyújtása nélkül a szervezet nem részesülhet 1%-os felajánlásokban.

 

A regisztráció visszavonásig érvényes, ezért annak a szervezetnek, aki már regisztrált civil kedvezményezett,* nem kell újra benyújtania EGYREG-adatlapot.

 

Az adatlap 2021. szeptember 30-ai benyújtási határideje jogvesztő, elmulasztásával a regisztráció nem vehető figyelembe, még akkor sem, ha a szervezet igazolást nyújt be vagy méltányossági kérelmet terjeszt elő. Az adatlaphoz mellékelni kell a kitöltési útmutatóban részletezett nyilatkozatokat, okiratokat és igazolást. (a 21EGYREG kitöltési útmutatója)

 

Határidőn túl is benyújtható az adatlap, ha a civil kedvezményezett

  • jogutódlással megszűnik, vagy a jogutód szervezet a kedvezményezett civilszervezetből vált ki, mivel a jogutód szervezet nem válik automatikusan civil kedvezményezetté,
  • azt jelenti be, hogy már nem felel meg a regisztráció feltételeinek,
  • másik belföldi pénzforgalmi számlaszámot kíván megjelölni az szja számára felajánlott 1%-ának fogadására.

 

*A NAV honlapján a következő linken elérhető a 2021-ben érvényes regisztrációval rendelkező civil kedvezményezettek listája.

 (NAV - Regisztrált (felajánlásra jogosult) civil kedvezményezettek 2021)