NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága - Mátészalkai kirendeltség
Elérhetőségek
Cím: 4700 Mátészalka, Kölcsey u. 32.
Levelezési cím: Erre az ügyfélszolgálatra nem küldhető levél.
Telefonszám: +36 (44) 310-944
NAV Infóvonal: 1819
Nyitvatartás
Hétfő
08:00 –12:00
13:00 –16:00
Kedd
08:00 –12:00
Szerda
08:00 –12:00
Csütörtök
08:00 –12:00
Péntek
08:00 –11:00
Minden hónap második csütörtökjén az ügyfélfogadás szünetel.
Intézhető ügyek listája
- Személyi jövedelemadó (szja) – tájékoztatás
- Általános forgalmi adó (áfa) – tájékoztatás
- Járulék – tájékoztatás
- Társasági adó és osztalékadó (tao) – tájékoztatás
- Kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) – tájékoztatás
- Illeték – tájékoztatás
- Gépjárműadó – tájékoztatás
- Eljárásjogi kérdések – tájékoztatás
- Online Számla rendszer – tájékoztatás
- Pénztárgépügyek – tájékoztatás
- Állandó meghatalmazott, megbízott bejelentése (EGYKE adatlap) - tájékoztatás
- Mentor Program – tájékoztatás
- Munkaerőpiacra lépők kedvezménye – tájékoztatás
- Köztartozásmentes Adózói Adatbázis (KOMA) – tájékoztatás
- Egyéni Vállalkozói Nyilvántartás – tájékoztatás
- Egyéni Vállalkozói Nyilvántartásba vétel – ügyintézés
- Adóigazolás (kivéve álláskeresési járadék) – ügyintézés elektronikus kapcsolattartásra nem kötelezett adózóknak
- Jövedelemigazolás – ügyintézés elektronikus kapcsolattartásra nem kötelezett adózóknak
- Illetőségigazolás – ügyintézés elektronikus kapcsolattartásra nem kötelezett adózóknak
- Külföldi adóhatósági nyomtatványok – igazolás kiadása
- Működő adóalanyi státusz igazolása – igazolás kiadása fészekrakó programhoz, áfa-visszaigényléshez, lakáscélú állami támogatásokhoz
- Álláskeresési járadék – igazolás a járadék megállapításához
- Eljárásiilleték-köteles irat bemutatása illetékkiszabásra – igazolás kiadása a bemutatás tényéről
- Adókártya, adóazonosító jel – ügyintézés
- Adóazonosító jel – adatlapok átvétele ('T34)
- VPID-/EORI-szám - ügyintézés
- Adószám, közösségi adószám – adatbejelentő, változásbejelentő lapok átvétele
- Közösségi adószám – érvényességre vonatkozó kérelem átvétele
- Egészségügyi szolgáltatási járulék – ügyintézés
- Egészségügyi szolgáltatási járulék – 'T1011U adatlap átvétele
- Bejelentés, változásbejelentés, egyéb – adatlapok átvétele
- Ügyfél-azonosító szám telefonos ügyintézéshez (TEL-adatlap) - ügyintézés
- Törzsadatok - kivonat kiadása
- Adószámla – tájékoztatás, egyeztetés
- Adószámla – kivonat kiadása
- Fizetési könnyítési kérelem – tájékoztatás, kérelem átvétele
- Végrehajtási ügyek - tájékoztatás
- Bevallások – tájékoztatás
- Bevallás – bevallások átvétele
- Bevallások – hibás szja-bevallás javítása
- 1+1 % – tájékoztatás, rendelkezőnyilatkozatok átvétele
- Bevallások – másolat kiadása
- Bevallások – segítség hibás bevallások javításához
- Bankkártyás fizetés
- Csekk kiadása
- Információs füzetek, tájékoztatók, ingyenes nyomtatványok (adatlapok, bevallások, egyéb) kiadása
- Beadványok átvétele
- Ügyfélkapu - ügyintézés
- Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) – ügyintézés
- Segítség e-ügyintézéshez
Érdeklődöm
NAV Infóvonal
Magyarországról: 1819
Külföldről: +36 (1) 461-1819
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
8:30 - 16:00 | 8:30 - 16:00 | 8:30 - 16:00 | 8:30 - 16:00 | 8:30 - 13:30 |
A korábban a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon működő, azonosításhoz kötött telefonos ügyintézési szolgáltatás (ÜCC) jelenleg a NAV Infóvonal (2) menüpontjában érhető el.
A (2) menüpont használathoz, vagyis az egyedi telefonos ügyintézéshez
- a TEL-adatlapon igényelhető ügyfél-azonosító számra, vagy
- a kormányablakokban igényelhető részleges kódú telefonos azonosítóra (RKTA)
van szükség.
Kormányzati ügyfélvonal
Ügyfélkapuval kapcsolatos kérdések esetén 0-24 órában elérhető
Magyarországról: 1818
Külföldről: +36 (1) 550-1858
SMS-száma:+36 (30) 246-6250
E-mail cím: 1818@1818.hu
A Kormányzati Ügyfélvonal honlapja:https://1818.hu