Sajnálattal tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a pásztói kirendeltség (Pásztó, Nagymező út 2.) 2023. február 15-étől véglegesen bezár. Az utolsó ügyfélfogadási nap ezen az ügyfélszolgálaton 2023. február 14. (kedd). Az adózók személyes ügyintézését ezt követően a balassagyarmati (Balassagyarmat, Rákóczi fejedelem út 48.), valamint a salgótarjáni központi (Salgótarján, Kassai sor 10.) ügyfélszolgálat, továbbá a bátonyterenyei (Bátonyterenye, Városház út 2.), a szécsényi (Szécsény, Rákóczi út 84.) és a rétsági (Rétság, Rákóczi út 20-22.) NAV-ablakok biztosítják a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) szereplő ügyfélfogadási rend szerint.

A várakozás elkerülése érdekében érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban, valamint a 1819-es telefonszámon. Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-ablakokhoz lehet.

Felhívjuk a figyelmet, hogy az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető.

Az elektronikus vagy telefonos ügyintézés választásával elkerülhető a személyes megjelenés és a sorban állás.  Telefonos ügyintézés során mind az általános kérdések, mind pedig a konkrét ügyek esetében elegendő a NAV Infóvonalát, belföldön a 1819-es, külföldről pedig a +36 (1) 461-1819-es számot hívni.

Az általános (konkrét ügyhöz nem kapcsolódó) tájékoztatás az Infóvonal 1-es menüpontjában, míg az egyedi telefonos ügyintézést is lehetővé tévő szolgáltatás (korábban Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszer – ÜCC) a 2. menüpontban érhető el. A 2. menüpont használatához, vagyis a telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA). A szolgáltatás részleges kódú telefonos azonosítóval (RKTA) is használható, ami bármelyik kormányablakban igényelhető. Csekk teljesen automata kiszolgálással kérhető a főmenü 3-as menüpontjában.

Megértésüket köszönjük!

 NAV Nógrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága