Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (a továbbiakban: NAV) Hajdú-Bihar Megyei Adó- és Vámigazgatóságánál a vám és regisztrációs adóigazgatási eljárások feldolgozását végző Vám Osztály 1. ügyfélfogadási ideje az alábbiak szerint változik 2021.06.16-tól.
Ügyfélfogadási idő (kérelmek, árunyilatkozatok benyújtásának / átvételének időpontja):
hétfő – csütörtök: 07:30 – 15:30
péntek: 07:30 – 15:00
hétvégén és munkaszüneti napokon nincs ügyfélfogadás
Import vámeljárások tekintetében hétfőtől – péntekig: 07:30 – 15:00
Vám-árunyilatkozatok, kérelmek (pl. regisztrációs adóigazgatási kérelem) benyújtásának helye:
4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.
„E-eljárások” feldolgozásának helye:
4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.
Elérhetőségek:
Cím: 4034 Debrecen, Vágóhíd u. 2.
Postafiókcím: 4001 Debrecen, Pf. 83.
Telefonszám: 06-52-521-700
E-mail cím: hajduavig@nav.gov.hu
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a vám- és regisztrációs adóigazgatási eljárások benyújtásának feltételeiről és az egyes eljárások időigényeiről az ügyintézőktől kérhet tájékoztatást, illetve a NAV internetes honlapján tájékozódhat.
A NAV internetes honlapján tájékoztató került közzétételre az árunyilatkozatok elektronikus benyújtásához szükséges előzetes regisztrációra, illetve az e-árunyilatkozat benyújtásának technikai feltételeire vonatkozóan.