- Stabil munkahely;
- Rugalmas vagy hibrid munkavégzés lehetősége;
- Béren kívüli juttatások;
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
- Kiváló képzési lehetőségek;
- Jó munkahelyi légkör.
IT Helpdesk
Elvárások
Felsőfokú informatikai végzettség
1-2 év tapasztalat IT Helpdesk vagy hasonló támogató szerepben
jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
precíz, önálló munkavégzés
határozottság, magabiztosság
pontosság
terhelhetőség
problémamegoldó képesség
készség műszakos munkarend vállalása (12 órás váltószolgálat)
Az elbírálásnál előnyt jelent
Adó- és vámszakmai rendszerek technikai működésének ismerete;
széleskörű informatikai ismeretek (hálózat, operációs rendszerek, adatbázis kezelők)
Angol alap, közép vagy felsőfokú nyelvvizsga;
ITIL alapismeretek
Ellátandó főbb feladatok
- Kezeli az osztályra telefonon, vagy belső levelező rendszeren keresztül eljuttatott informatikai igényeket, problémákat és igény szerint a szakmailag illetékes munkacsoportokhoz irányítja.
- Ellátja a HPE Service Manager/ISZJ intranet portálra vonatkozó bejelentések szakértői szintű kezelését.
- Jegyek pontos rögzítése, kategorizálása és továbbítása szükség esetén.
- Kapcsolatot tart, koordinál a NAV szervei és szervezeti egységei, a fejlesztők és az üzemeltetők között a hibaelhárítási feladatainak elvégzése érdekében.
- Figyelemmel kíséri a szakmai és a hálózatfelügyeleti monitorozó rendszert, és kezeli a bekövetkező eseményeket.
- Kivizsgálja és kezeli a NAV ügyfelei által bejelentett informatikai problémákat.
- A helyi vagy országos rendszerleállásokról előre, vagy azok bekövetkezésétől számított lehető legrövidebb időn belül tájékoztatja az érintett NAV szerveket és ügyfeleket.
- Közreműködik az osztályt (adott esetben főosztályt, illetve szakterületet) érintő jelentések, kimutatások elkészítésében.
- Tudásbázis használata és frissítése
- SLA figyelemmel kisérése.
- Együttműködik a második és harmadik szintű támogatásban (L2/L3)