- Rugalmas és/vagy hibrid munkavégzési lehetőség;
- Stabil munkahely;
- Béren kívüli juttatások;
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
- Képzési lehetőségek;
- Jó munkahelyi légkör.
Helpdesk
Elvárások
Felsőfokú szakirányú végzettség
Jó írásbeli és szóbeli kifejező készség
önálló munkavézés
terhelhetőség
problémamegoldó képesség.
Az elbírálásnál előnyt jelent
Adó- és vámszakmai rendszerek technikai működésének ismerete;
Angol alap, közép vagy felsőfokú nyelvvizsga;
Ellátandó főbb feladatok
- Kezeli az osztályra telefonon, vagy belső levelező rendszeren keresztül eljuttatott informatikai igényeket, problémákat és igény szerint a szakmailag illetékes munkacsoportokhoz irányítja.
- Ellátja a Service Manager/ISZJ intranet portálra vonatkozó bejelentések szakértői szintű kezelését.
- Kapcsolatot tart, koordinál a NAV szervei és szervezeti egységei, a fejlesztők és az üzemeltetők között a hibaelhárítási feladatainak elvégzése érdekében.
- Munkaidőn kívül figyelemmel kíséri a szakmai és a hálózatfelügyeleti monitorozó rendszert és kezeli a bekövetkező eseményeket.
- Kivizsgálja és kezeli a NAV ügyfelei által bejelentett informatikai problémákat.
- A helyi vagy országos rendszerleállásokról előre, vagy azok bekövetkezésétől számított lehető legrövidebb időn belül tájékoztatja az érintett NAV szerveket és ügyfeleket.
- Közreműködik az osztályt (adott esetben főosztályt, illetve szakterületet) érintő jelentések, kimutatások elkészítésében.