- Rugalmas / hibrid munkavégzési lehetőség,
- Stabil munkahely,
- Béren kívüli juttatások
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
- Kiváló képzési lehetőségek,
HelpDesk
Elvárások
informatikai ismeret
kommunikációs és tárgyalókészség
precíz
magabiztosság
terhelhetőség
problémamegoldó képesség
önálló munkavégzés
Az elbírálásnál előnyt jelent
széleskörű informatikai ismeret
angol nyelvismeret
adó- és vámszakmai rendszerek ismerete
Ellátandó főbb feladatok
- Kezeli az osztályra érkező külső - belső ügyféli telefonokat és leveleket.
- A hibakezelő rendszeren keresztül kezeli az informatikai igényeket, problémákat és igény szerint a szakmailag illetékes munkacsoportokhoz irányítja.
- Kapcsolatot tart, koordinál a NAV szervei és szervezeti egységei, a fejlesztők és az üzemeltetők között a hibaelhárítási feladatok elvégzése érdekében.
- Kivizsgálja és kezeli a NAV ügyfelei által bejelentett informatikai problémákat.