- Családbarát, stabil, jó légkörű munkahely
- Munkatársak hosszú távú megbecsülése
- Rugalmas munkaidő
- Versenyképes bérezés
- Bónusz és béren kívüli juttatások
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Képzéseken való részvétel
- Egészségügyi szolgáltatások
Rendszertámogató
Elvárások
Felsőfokú informatikai végzettség
precizitás
tanulékonyság
csapatmunka
problémamegoldó képesség
terhelhetőség
Jó írásbeli és szóbeli kifejező készség
Felelősségteljes munkavégzés
konfliktuskezelés
Az elbírálásnál előnyt jelent
alkalmazások felhasználóinak támogatásában szerzett korábbi gyakorlat
online pénztárgépekre vonatkozó műszaki ismeret
üzleti specifikáció elkészítésében jártasság
alapszintű rendszerintegrációs ismeret
Ellátandó főbb feladatok
- Részvétel az e-pénztárgépek és a vevői alkalmazások engedélyezési eljárásában, műszaki-technikai feltételek teljesülésének vizsgálatában, a típusvizsgálat lefolytatásában,
- az OPG Helpdesk, és a NAV INIT - EPG HELPDESK levelezőcsoportra – az online pénztárgéprendszer külső felhasználóitól – érkező bejelentések, valamint a NAV belső felhasználóitól érkező bejelentésekben szereplő problémák kezelése, megoldása,
- tesztelési feladatok elvégzése az új alkalmazások fejlesztése során, szoros együttműködésben a fejlesztési szakterülettel,
- felhasználói tesztelés koordinálása, eredményeinek kiértékelése, dokumentálása,
- közreműködés a rendszerek felhasználói leírásának összeállításban,
- részvétel fejlesztői specifikációk elkészítésében,
- szükség esetén az új alkalmazások oktatása a felhasználók részére,
- felhasználói bejelentések kezelése.
- alkalmazások fejlesztése során, szoros együttműködésben a fejlesztési szakterülettel,
- felhasználói tesztelés koordinálása, eredményeinek kiértékelése, dokumentálása,
- közreműködés a rendszerek felhasználói leírásának összeállításban,
- részvétel fejlesztői specifikációk elkészítésében,
- szükség esetén az új alkalmazások oktatása a felhasználók részére,
- felhasználói bejelentések kezelése.
- kapcsolatos fejlesztési feladatok összefogása
- Adatbázis (MongoDB) teljesítményének mérése, problémás területek azonosítása
- Adatbázis oldali tevékenységek koordinálása, az alkalmazás oldali fejlesztés támogatása
- Junior adatbázis fejlesztők munkájának szakmai segítése