- Stabil munkahely
- Bónusz és béren kívüli juttatások
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Képzéseken való részvétel
- Egészségügyi szolgáltatások
IT HelpDesk munkatárs
Elvárások
Jó kommunikációs készséggel bírsz írásban és szóban egyaránt.
Magabiztosan használod a MS Office rendszereket.
Legalább 3 év tapasztalatod van ügyfélkiszolgálási területen.
Kiemelkedő kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezel.
Nyitott vagy a folyamatos fejlődésre.
Az elbírálásnál előnyt jelent
NAV szakrendszerek terén van ismereted (pl.: OSA, eÁFA, ÁNYK, ONYA, ÜPO, eBEV).
Rendelkezel informatikai vagy adójogi tapasztalattal.
Ismered és van JIRA rendszerben lévő tapasztalatod.
Ellátandó főbb feladatok
- Informatikai jellegű adózói megkeresések (kérdések, hibabejelentések) megválaszolása.
- Adózók informatikai tájékoztatása és segítése a NAV elektronikus felületeinek működésével, használatával kapcsolatban telefonon és e-mailben.
- Kapcsolattartás szakmai és technikai szakértőkkel.
- Új rendszer bevezetése esetén tudásbázis építése.
- Kapcsolattartás és koordináció más szervezeti egységekkel, a hibaelhárítás elvégzése érdekében.
- Közreműködés jelentések, kimutatások elkészítésében.