A vármegyeszékhelyek központi ügyfélszolgálatai, a fővárosban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága ügyfélszolgálata (Budapest XIII. ker., Dózsa György út 128-132.), a Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága (Budapest XIII. ker., Kresz Géza utca 13-15.), valamint a NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága az alábbi időben fogadják az ügyfeleket december 29. és 31. között:
| 2025. december 29. | 8:30 – 12 |
| 2025. december 30. | 8:30 – 12 |
| 2025. december 31. | ZÁRVA |
A 1819-es számon tárcsázható NAV-Infóvonal pedig az alábbi időszakban fogadja az ügyfelek hívásait:
| 2025. december 23. | 8:30 – 13:30 |
| 2025. december 29. | 8:30 – 16 |
| 2025. december 30. | 8:30 – 13:30 |
| 2025. december 31. | ZÁRVA |
A hónap további munkanapjain az ügyfélszolgálatok a megszokott ügyfélfogadási időben kereshetők.
Az adóügyek elektronikusan is intézhetők, aki teheti, válassza az elektronikus megoldásokat!
Nemzeti Adó- és Vámhivatal