- Főoldal
- Főoldal
Ebben az esetben a másodlagos felhasználók be tudnak lépni a felületre, és be tudják jelenteni az adataikat. Az interfészen küldött bejelentéseknél az ügyfélkapus karbantartás nem okoz fennakadást.
Ha az eKÁER üzemzavar vagy karbantartás miatt, vagy az internetszolgáltatás elégtelensége miatt nem érhető el, a bejelentés elmulasztása miatt az adózó nem felelős. Az adatokat az akadály megszűnését követő munkanapon kell bejelenteni.
A NAV az üzemzavar tényét és az üzemzavar elhárítása után annak kezdő és megszűnési időpontját honlapján haladéktalanul közzéteszi. A tervezett karbantartás miatti leállítást megelőzően honlapján közli a karbantartás várható kezdeti időpontját és tervezett tartamát, valamint az időszakosan elérhetetlenné váló szolgáltatások körét, így a bejelentések a karbantartás időpontja előtt is megtehetők.